Jimmy_Belarike
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 806
- Like
- 1.494
- Πόντοι
- 206
Ναι, άφησε την Καυλαβάνη και πηδάει το πουστράκι που πηδούσε ο Μουτσινάς και ξανάνιωσε...Ο Κωστάκης ο Βασαλος το πήρε ήδη γραμμή ότι γλίτωσε από τη τοξική μαλακισμενη ψωλα ελλεινιδα, για λίγες στιγμές καυλας να του πετάει τόση μαυριλα. Γλίτωσε το παλικάρι και σίγουρα σκέφτεται πωωω ρε φίλε πόσες μουναρες έχασα κ δε γαμησα για τη μαλακισμενη καριολα που είχα, θα κάνω ζωάρα τώρα χωρίς να μ πριζει τ αρχιδια. Άμα δείτε το παλικάρι λάμπει ολόκληρο
