El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.381
- Like
- 12.736
- Πόντοι
- 2.256
Φωτό αναφοράς!!ειχα κατσει ενα βραδυ και εψαχνα φωτο της παντου μεχρι το πρωι. και βρηκα αυτες
![]()
Άψογη τοποθέτησηΚαι πολυ καλος χαρακτηρας, επειδη εχει τυχει να ακουσω πραγματα.
Λογω της σχεσης του πατερα της με τον Αλασκουζο, αν ηταν ελεεινιδα και κωλοπαιδο , θα μπορουσε να λυνει και να δενει στην τηλεοραση Αλλα ειναι πιο απλος και cool ανθρωπος
Τραβιοταν με το ζιγκολο το Βασαλο, και εχασε τα χρονια της ( 36 ) και στο τελος θα εχουν κανει παιδι οι Τουνηδες και οι Αλεξανδρατες και οχι αυτη.
Νο 1 για μενα απο τις επωνυμες
Κωλαραειχα κατσει ενα βραδυ και εψαχνα φωτο της παντου μεχρι το πρωι. και βρηκα αυτες
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οι βυζολαγνοι μακρυά....αν δεν μπορούν να εκτιμήσουν μια τέτοια λατινοπρεπη κωλαρα που θα κοντραριζε αυτήν την ξενερωτη την Τζένιφερ Λόπεζ ας την αφήσουν στην ησυχία της και σε κωλο-χαρακτηρες που μπορούν να δουν την αξία της.Αν η Βαλαβανάρα είχε και βυζιά θα ήταν η νο 1 φαντασίωση στην Ελλάδα.
Σαν βυζολάγνος αλλά και Λατινολάτρης δηλώνω ότι η έλλειψη ικανού στήθους στην περίπτωση της είναι αμελητέα.Οι βυζολαγνοι μακρυά....αν δεν μπορούν να εκτιμήσουν μια τέτοια λατινοπρεπη κωλαρα που θα κοντραριζε αυτήν την ξενερωτη την Τζένιφερ Λόπεζ ας την αφήσουν στην ησυχία της και σε κωλο-χαρακτηρες που μπορούν να δουν την αξία της.
...και να φανταστείς ότι την εκτιμώ ΠΑΡΑ τα Μεξικάνικα χαρακτηριστικά της .Τέτοια θεσπέσια κωλαρα με κάνει να μην στέκομαι σε χαρακτηριστικά που δεν με τρελαίνουν .Σαν βυζολάγνος αλλά και Λατινολάτρης δηλώνω ότι η έλλειψη ικανού στήθους στην περίπτωση της είναι αμελητέα.
Αντισταθμίζεται απολύτως με τα απολύτως Μεξικανικά χαρακτηριστικά της.
Hermosa Mexicana![]()
Το έχω αντιληφθεί, είμαστε σε αντίθετα "χρωματικά" στρατόπεδα....και να φανταστείς ότι την εκτιμώ ΠΑΡΑ τα Μεξικάνικα χαρακτηριστικά της .Τέτοια θεσπέσια κωλαρα με κάνει να μην στέκομαι σε χαρακτηριστικά που δεν με τρελαίνουν .
...και να φανταστείς ότι την εκτιμώ ΠΑΡΑ τα Μεξικάνικα χαρακτηριστικά της .Τέτοια θεσπέσια κωλαρα με κάνει να μην στέκομαι σε χαρακτηριστικά που δεν με τρελαίνουν .
...το μάτι γαριδοπιλ@φο!Μπροστα στον κωλο ολα τα αλλα ξεθωριαζουν!
εντωμεταξύ, το έχει πειράξει το βυζάκι!Αν η Βαλαβανάρα είχε και βυζιά θα ήταν η νο 1 φαντασίωση στην Ελλάδα.
Είσαι σίγουρος για αυτό;εντωμεταξύ, το έχει πειράξει το βυζάκι!
απλά δεν το παρατράβηξε, διακριτικά..
Νομίζω ότι η διαφορά στην τελευταία φωτό από τις δύο πρώτες (ειδικά η σύγκριση με μαγιό..) βγάζει μάτι.Είσαι σίγουρος για αυτό;
Δεν παρακολουθώ το Survivor φέτος και δεν έχω σωστή εικόνα επί του θέματος......
Ναι, όντως δείχνει ελαφρά "βελτιωμένο".Νομίζω ότι η διαφορά στην τελευταία φωτό από τις δύο πρώτες (ειδικά η σύγκριση με μαγιό..) βγάζει μάτι.
Απλώς το στρογγύλεψε και το ανόρθωσε και ανέβηκε μαξ ένα νουμεράκι (ίσως και καθόλου?)
Άμα τα φούσκωνε λίγο ακόμα, θα ήταν αναμφισβήτητα ΣΕΞΟΒΟΜΒΑ!!!
Ο Κωστάκης ο Βασαλος το πήρε ήδη γραμμή ότι γλίτωσε από τη τοξική μαλακισμενη ψωλα ελλεινιδα, για λίγες στιγμές καυλας να του πετάει τόση μαυριλα. Γλίτωσε το παλικάρι και σίγουρα σκέφτεται πωωω ρε φίλε πόσες μουναρες έχασα κ δε γαμησα για τη μαλακισμενη καριολα που είχα, θα κάνω ζωάρα τώρα χωρίς να μ πριζει τ αρχιδια. Άμα δείτε το παλικάρι λάμπει ολόκληρο