Κι εγώ για νέο γκόμενο του Μουτσινά των είχα λόγω των ταξιδιών.
Αν δείτε το προφίλ του στο Insta έχει γίνει ο οδοντίατρος των star.
Άλλο ένα παράδειγμα του πως αν μπεις σε ένα κύκλο ξαφνικά αποκτάς "όνομα".
Αν και για να είμαι δίκαιος φαίνεται καλό τυπάκι και τα είπε και ωραία στο TEDx.
Τώρα είναι διακοπές με τη Κοντοβά και την Καζαντζόγλου με φουσκωτό.
Συμφωνώ αλλά φαντάζομαι ξέρεις πόσα πιο ωραία τυπάκια πο θα τα έλεγαν καλύτερα στο TEDx δεν τα ξέρει και ούτε θα τα μάθει κανείς μας...
