Νέα

Ευγενία Σαμαρά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nikassos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 329
  • Εμφανίσεις 193K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.436
Κριτικές
56
Like
26.264
Πόντοι
27.486
ε όχι κι ο μόνος


images
zουμπουρλουδικη γκαβλα!
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.526
Like
4.254
Πόντοι
456
Εμφανισιακα πολυ καλη.

Συναισθηματικα εντελως προβληματικη. Σαν να εχει καποιο τραυμα καποιο κενο. Γι οποιον ειναι εμπειρος και εχει ματι το βλεπει.

Για 5-6 φορες ειναι οτι πρεπει.
 

Sicarios

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
721
Κριτικές
31
Like
3.775
Πόντοι
2.836
Σε ένα παράλληλο σύμπαν , αν υπήρχε η πιθανότητα ενός διήμερου με Σαμαρά και Παντέλη μαζί , μετα χαράς δε θα ξαναγαμουσα ποτέ . Θα περνούσα τις υπόλοιπες μέρες της ζωής μου αναπολώντας στο μυαλό μου κάθε δευτερόλεπτο των 48 ωρών ……….
 

Διαγραμμένο μέλος 69683

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2009
Μηνύματα
549
Like
2.672
Πόντοι
446
Εμφανισιακα πολυ καλη.

Συναισθηματικα εντελως προβληματικη. Σαν να εχει καποιο τραυμα καποιο κενο. Γι οποιον ειναι εμπειρος και εχει ματι το βλεπει.

Για 5-6 φορες ειναι οτι πρεπει.
Κάτι παίζει τα τελευταία χρόνια με τις Σαλονικιωτισες... Σαν να ξυπνησαν οι περισσότερες ξαφνικά μια ημέρα και από μια χαρά κορίτσια να μεταμορφώθηκαν σε νευρωτικές, αυταρχικές, χειριστικες, τοξικές, ψωνισμενες, προβληματικές, αυθαδεις, με τρία λεξοτανιλ την ημέρα. Η φταίει ο Βαρδάρης που κάτι άλλαξε από τότε που ήμουν Θεσσαλονίκη, η κάτι πίνουν στην φραπεδουπολη και από Λα-λα-λα, καταλήγουν με πολλες ανασφάλειες, φωνές και τα νευρα Τρα-λα-λα...
 

tefras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2022
Μηνύματα
622
Like
2.131
Πόντοι
446
Κάτι παίζει τα τελευταία χρόνια με τις Σαλονικιωτισες... Σαν να ξυπνησαν οι περισσότερες ξαφνικά μια ημέρα και από μια χαρά κορίτσια να μεταμορφώθηκαν σε νευρωτικές, αυταρχικές, χειριστικες, τοξικές, ψωνισμενες, προβληματικές, αυθαδεις, με τρία λεξοτανιλ την ημέρα. Η φταίει ο Βαρδάρης που κάτι άλλαξε από τότε που ήμουν Θεσσαλονίκη, η κάτι πίνουν στην φραπεδουπολη και από Λα-λα-λα, καταλήγουν με πολλες ανασφάλειες, φωνές και τα νευρα Τρα-λα-λα...
ανεκαθεν ηταν προβληματικη αδερφε,πρωτου κατεβει Αθηνα,απλα τωρα μεγαλωσε και δεν την νοιαζει τι δειχνει
 

Manoliskalousis

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2024
Μηνύματα
154
Like
283
Πόντοι
21
Τα μάτια και το βλέμμα της δείχνουν διπολισμο όταν την είδα σε εκπομπή. Φαίνεται, το έχει το νευρικό. Θα προσπεράσω.
 

tefras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2022
Μηνύματα
622
Like
2.131
Πόντοι
446
Τα μάτια και το βλέμμα της δείχνουν διπολισμο όταν την είδα σε εκπομπή. Φαίνεται, το έχει το νευρικό. Θα προσπεράσω.
ενταξει μια πουτσα την δινουμε.....ετσι και αλλιως εχουμε γαμησει ολοι και μια ποιο θεομουρλη
 

egutuolise

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2013
Μηνύματα
259
Like
1.623
Πόντοι
201
Την τραβανε κατι πλανα απο πλαγια σημερα στο τηλεπαιχνιδι.τι κωλαρα τουρλα ειναι αυτη...γυναικαρα...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.406
Like
49.154
Πόντοι
10.131
Όμορφη και γλυκια κοπέλα, καμια σχέση με ολες τις αλλες καριολες της showbiz με τις πλαστικές, τα νυχια γυπαετού και τα 45 άκυρα τατουάζ... Γυναικα για παντρειά που λέγανε παλιά.
 

Kompotis

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Νοε 2023
Μηνύματα
1.743
Like
15.069
Πόντοι
2.256
Απ' της πιο ωραίες Ελληνίδες αυτή την στιγμή
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom