Νέα

Ευγενία Σαμαρά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nikassos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 328
  • Εμφανίσεις 192K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Lalito

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2019
Μηνύματα
255
Like
416
Πόντοι
21
Την Σαμαρά την είδα πριν λίγο καιρό να περπατάει μαζί με τον Οδυσσέα Παπασπηλιοπουλο, όταν περνούσα με το αυτοκίνητο μου από έναν από τους κεντρικούς δρόμους της Κυψέλης (μου κάνει εντύπωση που μένουν εκεί, αν όντως μένουν σε εκείνη την περιοχή). Την είχε βάλει προστατευτικά από την μέσα μεριά του δρόμου για να μην την πατήσω :confused: (δεν περπατούσαν στο πεζοδρόμιο γιατί είχαν παρκάρει αυτοκίνητα).
Όπως την βλέπετε στις φωτογραφίες, έτσι είναι και από κοντά. Όμορφη και απλή.
Παγκρατι μενει...την εχω δει πολλακις να εχει περσοναλ τρεινερ κ να γυμναζεται στο παναθηναιο σταδιο
 
  • Like
Αντιδράσεις: Triant

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
Οι καλλιτέχνες μαζί με τα χαρτιά τους έχουν και θέση σε πελατολόγιο ειδικών ψυχικής υγείας...μαζί πάνε αυτά .
Όχι όλοι οι καλλιτέχνες. Κατά κύριο λόγο οι βλαμμένοι ηθοποιοί.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Όχι όλοι οι καλλιτέχνες. Κατά κύριο λόγο οι βλαμμένοι ηθοποιοί.
...που κατα κύριο λόγο είναι ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ και γενικά καλλιτέχνες.Οι πιο πολλοί έχουν "φουιτ" ( όπως λέμε πάνω) στα μυαλά τους.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.137
Κριτικές
15
Like
30.953
Πόντοι
7.046
...που κατα κύριο λόγο είναι ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ και γενικά καλλιτέχνες.Οι πιο πολλοί έχουν "φουιτ" ( όπως λέμε πάνω) στα μυαλά τους.
Έχουν φούιτ ΟΧΙ γιατί είναι καλλιτέχνες φυσικά, κάθε άλλο, αλλά γιατί η πλειοψηφία εξ αυτών έχει μέσα στα μυαλά τους τον καρκίνο του Κομμουνισμού/Σοσιαλισμού/Wokeκισμού - Αφύπνισης.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.392
Like
49.111
Πόντοι
10.131

Εκανε και αυτη κρυοσυντηρηση:jerking: Σα να σου λεει τωρα θελω να κανω την ζωαρα μου και να γαμηθω διχως αυριο, στα 40 φευγα αν δεν βαριέμαι θα κανω ενα παιδι, βεβαια σε εκείνη την ηλικία αμφιβάλω αν θα εχει όρεξη να κανει παιδι και τις αντοχές να το μεγαλώσει.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.137
Κριτικές
15
Like
30.953
Πόντοι
7.046

Εκανε και αυτη κρυοσυντηρηση:jerking: Σα να σου λεει τωρα θελω να κανω την ζωαρα μου και να γαμηθω διχως αυριο, στα 40 φευγα αν δεν βαριέμαι θα κανω ενα παιδι, βεβαια σε εκείνη την ηλικία αμφιβάλω αν θα εχει όρεξη να κανει παιδι και τις αντοχές να το μεγαλώσει.
Ένα μικρό προσοστό πρόκειται να έχει επιτυχή κατάληξη, όσων ανύπαντρων γατομάνων/σκυλομάνων καταψύχουν τα ωάριά τους. Μιλώ εκ δικών μου περιπτώσεων σε φιλικό περιβάλλον, το ίδιο αποδεικνύουν τα στατιστικά. Είναι όμως ΗΔΗ αργά, όταν καταλάβουν την μαλακία που έκαναν νεότερες.
 

open4all

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2007
Μηνύματα
292
Like
879
Πόντοι
81
Ευγενια, σε αγαπω...

Καρδούλα, καρδούλα, καρδούλα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Triant

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Εκανε και αυτη κρυοσυντηρηση:jerking: Σα να σου λεει τωρα θελω να κανω την ζωαρα μου και να γαμηθω διχως αυριο, στα 40 φευγα αν δεν βαριέμαι θα κανω ενα παιδι, βεβαια σε εκείνη την ηλικία αμφιβάλω αν θα εχει όρεξη να κανει παιδι και τις αντοχές να το μεγαλώσει.

Μάλλον δεν βρήκε κανα γονο καλο παιδί :tooth:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Έχουν φούιτ ΟΧΙ γιατί είναι καλλιτέχνες φυσικά, κάθε άλλο, αλλά γιατί η πλειοψηφία εξ αυτών έχει μέσα στα μυαλά τους τον καρκίνο του Κομμουνισμού/Σοσιαλισμού/Wokeκισμού - Αφύπνισης.
Δυστυχώς αυτά πάνε μαζί...
Δεν βλέπεις που στην Ουσα όλο το σταρ σύστεμ.παει με την Καμαλα που θέλει να ανοίξει τα σύνορα και να γίνει η επικράτεια όπως ήμασταν κι εμείς επί ΣΥΡΙΖΑ;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235

Εκανε και αυτη κρυοσυντηρηση:jerking: Σα να σου λεει τωρα θελω να κανω την ζωαρα μου και να γαμηθω διχως αυριο, στα 40 φευγα αν δεν βαριέμαι θα κανω ενα παιδι, βεβαια σε εκείνη την ηλικία αμφιβάλω αν θα εχει όρεξη να κανει παιδι και τις αντοχές να το μεγαλώσει.
Σιγά μην τρέχει η ίδια...θα τρέχει η αλλοδαπή οικιακή βοηθός και οι στενοί συγγενείς του ζεύγους.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.137
Κριτικές
15
Like
30.953
Πόντοι
7.046
Δυστυχώς αυτά πάνε μαζί...
Δεν βλέπεις που στην Ουσα όλο το σταρ σύστεμ.παει με την Καμαλα που θέλει να ανοίξει τα σύνορα και να γίνει η επικράτεια όπως ήμασταν κι εμείς επί ΣΥΡΙΖΑ;
Ο Σύριζα άλλαξε με την ΝΔ, στην λαθρολαγνίαση.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Ο Σύριζα άλλαξε με την ΝΔ, στην λαθρολαγνίαση.
Όχι..τώρα έχουμε δύο κόμματα λάθρο/ανωμαλολαγνων και όχι μόνο ένα...μην πω δυο και μισό...μιλάω για το μισό ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.492
Κριτικές
11
Like
11.966
Πόντοι
4.546

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.078
Κριτικές
40
Like
13.626
Πόντοι
3.946
Ρε έχει δει κανένας αυτή τη μαλακια σίριαλ που παίζει τώρα στο mega με το Φισφη ?? Ωραίο άλογο η Ευγενία αλλά πώς βγάλανε στον αέρα τόσο φόλα σίριαλ??
 

dimaslan

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2014
Μηνύματα
18
Like
42
Πόντοι
0
Εϊναι πολύ όμορφη και πολύ καλή σε όλα. Δείτε την όμως σε ένα από τα τελευταία επεισόδια του "Εχω παιδιά" εκεί που πάει ένας μασερ στο γραφείο και της κάνει μασάζ λίγο πάνω από τα ρούχα.
Τα βογγητά της είναι όλα τα λεφτά...

 

trelos kavliarhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2017
Μηνύματα
608
Like
4.797
Πόντοι
446
Ρε έχει δει κανένας αυτή τη μαλακια σίριαλ που παίζει τώρα στο mega με το Φισφη ?? Ωραίο άλογο η Ευγενία αλλά πώς βγάλανε στον αέρα τόσο φόλα σίριαλ??
Και το παράξενο είναι ότι κάνει και νούμερα κιόλας καθημερινά απορώ ποιος το βλέπει πραγματικά
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411
2Sz4aIa.gif
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom