Νέα

Εύα Καϊλή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sargiris
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 318K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Άκουστε μυαλά ελλεεινίδων :vomit:

Είμαστε μαζί και δεν είμαστε,έχουμε σχέση αλλά είμαστε ανεξάρτητοι,ρε ουστ
Το ειπε ο Τζιμακος προ αμνημινευτων...."Μοντερνες αδιστακτες μανες"...δηλαδη αντι να κακομαθουν ενα κατοικιδιο θα κακομαθουν ενα μωρο...
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
Γνωστα τα κατορθωματα της στο City.

Hedgies και εφοπλιστες το target group της αρκετα χρονια πριν.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Άκουστε μυαλά ελλεεινίδων :vomit:

Είμαστε μαζί και δεν είμαστε,έχουμε σχέση αλλά είμαστε ανεξάρτητοι,ρε ουστ

- Και ποιος ο μεγάλος έρωτας της ζωής σου;


«Δεν τον έχω βρει ακόμα. Ισως ο επόμενος. Ισως ο Ιταλός».






Αυτό είναι το διαμαντάκι. Για κάποιους που νομίζουν ότι οι γυναίκες κάνουν παιδιά με κάποιον από αγάπη, έρωτα κλπ κλπ κλπ
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
- Και ποιος ο μεγάλος έρωτας της ζωής σου;


«Δεν τον έχω βρει ακόμα. Ισως ο επόμενος. Ισως ο Ιταλός».


Αυτό είναι το διαμαντάκι. Για κάποιους που νομίζουν ότι οι γυναίκες κάνουν παιδιά με κάποιον από αγάπη, έρωτα κλπ κλπ κλπ

Εν τω μεταξύ,λέει ότι τα'χουν χρόνια και ούτε το όνομά του δεν αναφέρει.Λέει 'ο Ιταλός','ενα παιδί απ'το Μιλάνο' και τ'αρχίδια μου κουνιούνται

Ο Poppop μάλλον έχει δίκιο
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
Τους είχα πετύχει το καλοκαίρι που μας πέρασε σε μια καφετέρια στην Κηφισιά. Ταιριαστό ζευγάρι μου φάνηκε εμφανισιακά. Μου κάνει εντύπωση που αυτός είναι μόνο 33 χρονών, έδειχνε μεγαλύτερος της. Εγώ τον έκανα γύρω στα 40-45. Πολύ ξανθός, έμοιαζε με Σουηδό και όχι με Ιταλό.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Γνωστα τα κατορθωματα της στο City.

Hedgies και εφοπλιστες το target group της αρκετα χρονια πριν.
Και μετα λενε πουτανες τα κοριτσια μας που με λιγες δεκαδες € προσφερουν τις υπηρεσιες τους...ωιμε!
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.095
Κριτικές
60
Like
8.414
Πόντοι
6.797
Κανει παιδι μ εναν ανθρωπο και αντι να πει οτι" ναι γουσταρω ,ειναι ο αντρας της ζωης μου" εστω και ψεματα για τον πατερα του παιδιου της , λεει εναν σωρο πιπες.Σκατοψυχη οσο δεν παει. :vomit: :vomit::vomit::vomit::vomit:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Κανει παιδι μ εναν ανθρωπο και αντι να πει οτι" ναι γουσταρω ,ειναι ο αντρας της ζωης μου" εστω και ψεματα για τον πατερα του παιδιου της , λεει εναν σωρο πιπες.Σκατοψυχη οσο δεν παει. :vomit: :vomit::vomit::vomit::vomit:
Μηπως ειναι εξοργιστικα ειλικρινης;Οταν με το καλο επιστρεψει μονιμα στην Ελλαδα θα χωρισουν μαλλον...αρα εχει ανοιχτα ολα τα ενδεχομενα.Αν την δειτε ορμηξτε...κι αν σου κατσει;
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.095
Κριτικές
60
Like
8.414
Πόντοι
6.797
Μηπως ειναι εξοργιστικα ειλικρινης;Οταν με το καλο επιστρεψει μονιμα στην Ελλαδα θα χωρισουν μαλλον...αρα εχει ανοιχτα ολα τα ενδεχομενα.Αν την δειτε ορμηξτε...κι αν σου κατσει;
Ναι γιατι αυτη δεν θα εκλεγεται για παντα. Επομενως καποια στιγμη θα γυρισει. Και τοτε ο Ιταλος θα βρει αλλη να του γυαλιζει την ψωλη. Και αυτη το ξερει.....:cheesy:
 

alan664

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2021
Μηνύματα
1.194
Like
3.032
Πόντοι
456
Πάντως ούτε και για τον ''Ιταλό'' κόβει φλέβα.








Συνέντευξη στο «Πρώτο Θέμα» και τον Δημήτρη Δανίκα έδωσε πρόσφατα η Εύα Καΐλή, η οποία μεταξύ άλλων μίλησε και για τη σχέση της με τον 33χρονο Ιταλό. Ακολουθεί ο διάλογος με τον δημοσιογράφο:

Για πες μου τώρα, είσαι ερωτευμένη;

«Βεβαίως, έχω σχέση πολλά χρόνια τώρα. Μαζί έχουμε κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα».

- Ποιος είναι;

«Ενα παιδί από το Μιλάνο που μένει και δουλεύει στις Βρυξέλλες. Είναι σύμβουλος Διεθνών Σχέσεων στο Ευρωκοινοβούλιο».

- Και εκείνος ερωτευμένος μαζί σου;

«Πώς αλλιώς».

- Και ποιος ο μεγάλος έρωτας της ζωής σου;


«Δεν τον έχω βρει ακόμα. Ισως ο επόμενος. Ισως ο Ιταλός». :wink:

- Πώς σου ξέφυγε ο γάμος;

«Εμένα πώς μου ξέφυγε; Οι συνθήκες δεν είναι εύκολες. Και μάλιστα όταν δεν έχεις μια συγκεκριμένη βάση. Ολα αυτά δυσκολεύουν τα πράγματα. Επίσης ποτέ δεν είχα στο μυαλό μου τον γάμο. Μακριά από όλα αυτά τα στερεότυπα. Αν μια γυναίκα αργήσει να “αποκατασταθεί” θα έρθει η καταστροφή».

- Ανεξάρτητη, λοιπόν.

«Ολοι ανεξάρτητοι είμαστε. Δεν έχω στο μυαλό μου τα πολλά “πρέπει”». :wink:
Οταν λεει ανεξαρτητη τι εννοει; Δεν δουλεψε ποτε σε γραφειο; :2funny:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Μαθήματα ηθικής από τα μπουρδελόπαιδα. Ρε δεν πάτε καλά.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131
Καλα υπαρχει η περίπτωση απλος να πηδιοντουσαν και προέκυψε το παιδι, για πιο λογο να κανουν εναν αναγκαστικο γαμο αν δεν γουσταρουν τρελα ο ενας τον αλλο, κραταμε το παιδι και συνεχιζει ο καθένας την ζωη του.
Καπως ετσι εχει γινει και με την Φελισια Λαπατη εμεινε εγκυος με ενα τυπο και τωρα μενει μονη της με το παιδι της.
 
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.154
Κριτικές
35
Like
6.183
Πόντοι
7.195

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
έπρεπε να ξεκαθαρίσουν οι διαδικασίες με το ληξιαρχείο τύπε μου
Μπερδεμενο απο την κουνια του το καημενο το μωρο...εγω το ειπα"Στα 35 (περιπου) θα παντρευτει ατομο του ιδιου φυλου και θα εχει δικια του Μ.Κ.Ο".
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom