argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.379
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.498
- Πόντοι
- 16.235
Το ειπε ο Τζιμακος προ αμνημινευτων...."Μοντερνες αδιστακτες μανες"...δηλαδη αντι να κακομαθουν ενα κατοικιδιο θα κακομαθουν ενα μωρο...Άκουστε μυαλά ελλεεινίδων
Είμαστε μαζί και δεν είμαστε,έχουμε σχέση αλλά είμαστε ανεξάρτητοι,ρε ουστ


