Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.393
- Like
- 49.121
- Πόντοι
- 10.131
Δηλαδη τυπε ο Συριζα πηρε τους καλους πασοκους και η ΝΔ τους κακους;;Τυπε, απάντησα στον άλλον που θέλει να πει εν ολίγοις ότι Συριζα-πασοκ είναι κολληταρια, και όχι η ΝΔ με το Πασόκ
Νδ-πασοκ έχουν συγκυβερνησει μαζί, στις πολιτικές πάνε χεράκι χερακι.
Κάνει πλάτες ο ενας στον άλλον.
Και για να σου απαντήσω.
Στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν έρθει όσοι παλαιοπασόκοι δεν θέλουν καμιά σχέση ή συνεργασία με τη ΝΔ.

ξεσπάθωσαν μετά τα έκτροπα των Μαροκινών