Νέα

Εύα Καϊλή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sargiris
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 317K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ntinosam

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Ιαν 2007
Μηνύματα
673
Κριτικές
42
Like
7.365
Πόντοι
15.205
Μάλλον πως οι περισσότεροι εκεί μέσα business κάνουν και περιουσίες χτίζουν.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.392
Like
49.115
Πόντοι
10.131
Offshore. Να ανοίξει κάποια εταιρεία κάποιο μέλος οικογένειας κτλπ και να επενδύσουν σε αυτή.

Και αν γίνει χέρι - χέρι η δοσοληψία να γινόταν στην Κρήτη (που τελευταία προτιμούσε η Θεσσαλονικιά βουλευτής για κάποιο λόγο), και να της τα έδιναν εκεί κάποιος Καταριανός "επισκέπτης" που θα τα είχε μαζί του σε ιδιωτική πτήση.

Πραγματικά τρομερά χαζό αυτό που έκανε. Βέβαια οι Βέλγοι θα το ήξεραν πως τα πήρε πρόσφατα τα χρήματα και για αυτό έδρασαν τώρα, να την πιάσουν επ'αυτοφώρω.

Επομένως γελάμε διπλά γιατί εννοείται πως παρακολουθούσαν συνομιλίες της τηλεφωνικές/διαδικτυακές άρα αποδεικνύεται και πόσο χαζός είναι ο Ανδρουλάκης που κάνει ιστορία για την ΕΥΠ τόσο καιρό.
Να κάτσει στα αυγουλάκια του τώρα ο περιορισμένης ευθύνης.
Αυτη ειναι ηλιθια δεν εξηγείται αλλιως, μαυρο χρημα μεσα στο σπιτι της, ανοιξε μωρη μια offshore και βαλτα εκει και να μην φαίνεσαι πουθενα. Η οπως λεει και ο Νταης παραδοση στην Ελλαδα στον πατερα σου και καταχώνιασμα σε κανα ντουλαπι.

Ρε μπας και στραβωσε η δουλειά με τους Καταριανους και την εδωσαν οι ιδιοι για εκδίκηση;;
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
Αυτη ειναι ηλιθια δεν εξηγείται αλλιως, μαυρο χρημα μεσα στο σπιτι της, ανοιξε μωρη μια offshore και βαλτα εκει και να μην φαίνεσαι πουθενα. Η οπως λεει και ο Νταης παραδοση στην Ελλαδα στον πατερα σου και καταχώνιασμα σε κανα ντουλαπι.

Ρε μπας και στραβωσε η δουλειά με τους Καταριανους και την εδωσαν οι ιδιοι για εκδίκηση;;
Δεν υπάρχει εκδίκηση σε αυτές τις δουλειές, αν αποδειχθείς βαρύδι :alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:.

Έχασε το μέτρο η κοπελιά και της το υπενθύμισαν.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Αυτη ειναι ηλιθια δεν εξηγείται αλλιως, μαυρο χρημα μεσα στο σπιτι της, ανοιξε μωρη μια offshore και βαλτα εκει και να μην φαίνεσαι πουθενα. Η οπως λεει και ο Νταης παραδοση στην Ελλαδα στον πατερα σου και καταχώνιασμα σε κανα ντουλαπι.

Ρε μπας και στραβωσε η δουλειά με τους Καταριανους και την εδωσαν οι ιδιοι για εκδίκηση;;
Από γνωστούς κύκλους που κινούνται στις παρυφές της ΠΑΣΠ μου είπαν ότι δέχτηκε τα πάντα από όσα ζήτησαν οι Καταριανοί
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
αυτη και η Ραπτη θα παιρνουν βουλευτικη συνταξη στην υγεια των beta πυρφορων

με μοναδικο προσον τα ξανθα μαλλια τους....! :confused: :confused: :confused: :confused: αυτοι ειμαστε.....
Ευτυχώς υπάρχουν γυναίκες ψηφοφόροι που ειτε λογω ζήλιας είτε επειδή βλέπουν καθαρά σε σχέση με beta πυρφόρους οι οποίες ΔΕΝ ψηφίζουν γυναίκες.
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.280
Κριτικές
4
Like
7.392
Πόντοι
2.586
Η Υπηρεσία Πληροφοριών τους το ήξερε καιρό.

Αποφάσισαν να δράσουν για δύο λόγους:
- Έβγαλε την ομιλία η Καϊλή υπέρ Κατάρ άρα πλέον δεν μπορούσαν να την αφήνουν να επηρεάζει την Ευρωβουλή ενώ ήξεραν πως έχει χρηματιστεί.
- Έμαθαν πως παρέλαβε τα χρήματα άρα έδρασαν για να την συλλάβουν επ'αυτοφώρω.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.372
Like
4.015
Πόντοι
456
jjjjj.JPG


Ψύχραιμη ανάλυση Στέφανου χωρίς κορώνες :grin:
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.280
Κριτικές
4
Like
7.392
Πόντοι
2.586
Από γνωστούς κύκλους που κινούνται στις παρυφές της ΠΑΣΠ μου είπαν ότι δέχτηκε τα πάντα από όσα ζήτησαν οι Καταριανοί
Εγώ πάντως αν ήμουν Καταριανός και της είχα σκάσει 600,000 θα είχα βάλει όρο να την περάσω και 5-6 χέρια :fuck2:.

full extra
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.538
Πόντοι
3.506
Ρε τους μαλάκες ΝουΔοΠασόκους,
δεν τους έχουν πει να μην κλέβουν Ευρωπαίους;
Δεν είναι τελείως μαλάκες σαν τους Έλληνες που τους ξαναψηφίζουν.
Τυπε θα μας μοιάσουν κι αυτοί κάποια στιγμή.. Που θα πάει.. Θα γλυκαθουν από το εύκολο χρήμα.
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.108
Πόντοι
3.556

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.280
Κριτικές
4
Like
7.392
Πόντοι
2.586
Ρε τους μαλάκες ΝουΔοΠασόκους,
δεν τους έχουν πει να μην κλέβουν Ευρωπαίους;
Δεν είναι τελείως μαλάκες σαν τους Έλληνες που τους ξαναψηφίζουν.
Νουδοπασόκους λέει, που ο ΣΥΡΙΖΑ τα 2/3 είναι παλιό ΠΑΣΟΚ και Ανδρουλάκης και Τσίπρας γλείφουν ο ένας την κωλοτρυπίδα του άλλου.
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.108
Πόντοι
3.556
Νουδοπασόκους λέει, που ο ΣΥΡΙΖΑ τα 2/3 είναι παλιό ΠΑΣΟΚ και Ανδρουλάκης και Τσίπρας γλείφουν ο ένας την κωλοτρυπίδα του άλλου.
ΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΔΑΧΑΧ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
Τα τελευταία 10 χρόνια χεράκι χεράκι δεν είστε;
Πες μας για τις φιλοφρονησεις των στελεχών της νδ στην Καϊλή, εδω ο Μητσοτάκης έδωσε αγώνα για αυτήν.
Ο Ανδρουλάκης σε κάθε ευκαιρία βριζει τον Τσιπρα και αποκλείει κάθε ενδεχόμενο συνεργασίας, αλλά όντως ναι, κολλητοί είναι.

20221210_011505.jpg
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.931
Κριτικές
3
Like
15.238
Πόντοι
3.506
Η κατάρα του Κατάρ...
katar.jpg
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.392
Like
49.115
Πόντοι
10.131
Εγώ πάντως αν ήμουν Καταριανός και της είχα σκάσει 600,000 θα είχα βάλει όρο να την περάσω και 5-6 χέρια :fuck2:.

full extra
Ουτε που την πρόσεξαν εμφανισιακά τυπε. Οι Καταριανοι γαμανε μουνια που αγγίζουν το δεκάρι, γκόμενες τύπου Καιλη το πολυ πολυ να της εχουν σαν καθαρίστριες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom