Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εγω μεχρι στιγμης σαπιζω με:
Die Antwoord (τους εψαξα και λιγο μιας και ημουν Cape Town σχετικα προσφατα-χωρις να τους παρω μυρωδια ομως)
Carter Tutti Void - V2,V3
Synapscape - Slowdive
Monokrom - Return of the Mummies of Noise
Mary & The Boy - Fuck me
Παραπλανητικός ο τίτλος του thread, ίσως θα έπρεπε να αλλάξει (μόνο ο μποτόφιλος πόσταρε noise/ΡΕ εδώ το οποίο δεν ενδιαφέρει εξάλλου πολύ κόσμο). Κατά τ΄άλλα πολύ ενδιαφέρον.