Νέα

Eurovision 2023

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 807
  • Εμφανίσεις 41K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά χώρα θα βάλει το τρόπαιο στον πάτο της;;;;;

  • Νορβηγία (18.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ισπανία (18.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αυστρία (35.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τσεχία (50.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ιταλία (50.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Γερμανία (100.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σερβία (100.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ελβετία (100.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μολδαβία (150.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αυστραλία (150.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Κύπρος (200.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ολλανδία (200.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πορτογαλία (250.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ρουμανία (500.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αζερμπαϊτζάν (500.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    27
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
Πολονοκαυλευτο...
20230513_224048.gif
Ειδαμε τον εσωτερικο της κοσμο, απιστευτο παιδι….
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ο Κύπριος είναι δροσερουλης??
Οχι ρε τυπε αφου παιζει μπασκετ, σκαει τη μπαλα…:confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.327
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
Ο Κύπριος είναι δροσερουλης??
Έλα ρε...μην δεις αξύριστο νεαρό με σκουλαρίκι σε στυλ Wham να το βγάλεις δροσερουλη...να είμαστε λίγο άνθρωποι...για Γιουροβίζιον μια χαρά str8 είναι το παιδί.
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
Paloma ηταν η αρχηγος των τραβεστι στα χρονια μου
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.696
Like
57.439
Πόντοι
12.756

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.495
Κριτικές
2
Like
32.533
Πόντοι
6.236
Έλα ρε...μην δεις αξύριστο νεαρό με σκουλαρίκι σε στυλ Wham να το βγάλεις δροσερουλη...να είμαστε λίγο άνθρωποι...για Γιουροβίζιον μια χαρά str8 είναι το παιδί.
Είχε και αρκετά βαθύ ντεκολτέ, εδώ που τα λέμε...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
λοατκι - Eurovision - Ουκρανία - Αγγλία, ένα κουβάρι όλα
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
Με τετοια μαλακια τραγουδι πρεπει να τη πνιξουνε στον Γουαδαλγκιβιρ τη Σπανιολα
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.245
Πόντοι
1.486
Μου έβγαλε τα μάτια το πολωνικό σκυλί του πολέμου....
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.087
Κριτικές
40
Like
13.645
Πόντοι
3.946
Περιμένω να δω και το Βέλγιο με τη μαύρη αρσενική μπαλαρίνα.Πολυ δυνατή συμμετοχή υπέρ της. ..διαφορετικότητας :grin:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Το ισπανικό σαν κάτι φτηνιαρικα καμπαρέ φλαμίγκο που έχω πάει Ισπανία διότι κρατώ τα λεφτά για εσκορτακια εκεί :confused:
Τουλάχιστον είναι τραγουδι απο κανονική γυναίκα τυπε
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom