Νέα

Eurovision 2023

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 807
  • Εμφανίσεις 40K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά χώρα θα βάλει το τρόπαιο στον πάτο της;;;;;

  • Νορβηγία (18.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ισπανία (18.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αυστρία (35.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τσεχία (50.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ιταλία (50.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Γερμανία (100.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σερβία (100.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ελβετία (100.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μολδαβία (150.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αυστραλία (150.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Κύπρος (200.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ολλανδία (200.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πορτογαλία (250.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ρουμανία (500.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αζερμπαϊτζάν (500.00€)

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    27
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

nontas82

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2018
Μηνύματα
2.140
Like
2.774
Πόντοι
456
θα απαντησουμε του χρονου :confused::confused::confused:
mparka383.png
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.383
Like
10.948
Πόντοι
3.556
Οι διαχειριστές ειναι αντιγιουροβιζιονιστές;
Τι μας κρύβουν George71;
Τυπε πιστευω εχει να κανει με τον σεξουαλικο προσανατολισμο
Σου λεει η ευροβιζιον προωθει τον γκεισμο, οι γκει δε γαμανε πουτανες, αρα δεν ειναι πελατες μας, επομενως κωδικα δειξε τα τρεχοντα μελη μειον 100 :tooth:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.117
Πόντοι
3.556
Κροατες παιδια του Τιτο, ανδρωμενοι στη Γιουγκοπλαστιγκα, το εχουν στο τσεπακι.
Πολωνια Ισραηλ εχουν κερδισει τις ονειρωξεις των λιγοστων πλεον ετεροφιλοφυλων Ευρωπαιων.
βεβαια με τοσες χωρες που ψηφιζουν αποτελεσματα αυριο με του Ερντογαν.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.081
Κριτικές
40
Like
13.629
Πόντοι
3.946
Κροατες παιδια του Τιτο, ανδρωμενοι στη Γιουγκοπλαστιγκα, το εχουν στο τσεπακι.
Πολωνια Ισραηλ εχουν κερδισει τις ονειρωξεις των λιγοστων πλεον ετεροφιλοφυλων Ευρωπαιων.
βεβαια με τοσες χωρες που ψηφιζουν αποτελεσματα αυριο με του Ερντογαν.
Οι ΛΟΑΤΚΙ μας έδιωξαν και τους Οθωμανούς από τη eurovision σύντροφε :confused:
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.383
Like
10.948
Πόντοι
3.556
Ακουω το Φιλανδικο τραγουδι τωρα και νιωθω ηδη καψιμο στους ωμους απο την ηλιοθεραπεια και πιασιμο οι γαμπες απο τον χορο που εχει να πεσει το επερχομενο καλοκαιρι :headbaning1:

Θα κανει παταγο επιπεδου gangnam style :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:

 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.823
Πόντοι
10.656
Εσύ περιμένεις τώρα, ε;:think:
Μήπως να πήγαινες για ύπνο; Πώς θα κλείσεις μάτι μετά;
εχω αφησει γιουροβιζιον στο δευτερο μονιτορ με mute. Σεβομαι τα αυτια μου.
Αν τελειωσει πριν τις 2.00 θα ειμαι εδω, μετα θα παω οξω
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom