Νέα

Eurovision 2021

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 40K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
H Στεφανια τωρα στο μεσημεριανο του Σκαι...μιλαμε για φοβερο μουνακι, εκανα διαιτα λεει γιατι επρεπε να βγω ομορφη στη σκηνη και για να μου παει και το ρουχο , και η αλλη η φακλανα εσκασε μυτη με τη μπακα σαν μην τρεχει τιποτα , στο μουνι της τελειως:confused: :confused: :confused:
2222.jpg
3333.jpg
Κουκλίτσα! Ελάχιστα βαμμένη, φρέσκο, νεανικό, όμορφο πρόσωπο χωρίς υαλουρονικα, πλαστικές και χείλη ροφού.
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Οι γονείς της είναι και οι δύο Έλληνες. Αλλά μοιάζει πολύ με Ολλανδή (και καθόλου με Ελληνίδα).

Νόμιζα ότι η μάνα της ήταν Ολλανδέζα.

Από πού πήρε αυτό το ολλανδικό τότε; :huh:
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
Νόμιζα ότι η μάνα της ήταν Ολλανδέζα.

Από πού πήρε αυτό το ολλανδικό τότε; :huh:
Και εγώ την ίδια απορία έχω.
Πάντως πρώτη φορά πήραμε βαθμούς από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ (οι Τσέχοι μας έδωσαν 8αρι στο televoting). Μάλλον την πέρασαν για δικιά τους:wink:
 

Συνημμένα

  • stefania454.jpg
    stefania454.jpg
    32,6 KB · Εμφανίσεις: 98

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.367
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Νόμιζα ότι η μάνα της ήταν Ολλανδέζα.

Από πού πήρε αυτό το ολλανδικό τότε; :huh:
Ολη της την ζωη εκει την εζησε.Εξ ου και η προφορα.
Εμφανισιακα δεν ξερω...η μανα της σχεδον δεν βλεπεται...ειναι τοσο ομορφαντρας ο μπαμπας της και βγηκε αυτο το υπεροχο πλασμα;Ευ γε...
 

yma

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2006
Μηνύματα
149
Like
132
Πόντοι
1
Και εγώ την ίδια απορία έχω.
Πάντως πρώτη φορά πήραμε βαθμούς από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ (οι Τσέχοι μας έδωσαν 8αρι στο televoting). Μάλλον την πέρασαν για δικιά τους:wink:
Και δεν πήραμε από αλλού που μας έδιναν.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.367
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Στεφανια Λυμπερακακη η Καλιμοιρακι;Ριχνω μια ψηφο στην μικρη Στεφανια και περιμενω την συνεχεια και τα σχολια σας συναγωνιστες....
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Ολη της την ζωη εκει την εζησε.Εξ ου και η προφορα.
Εμφανισιακα δεν ξερω...η μανα της σχεδον δεν βλεπεται...ειναι τοσο ομορφαντρας ο μπαμπας της και βγηκε αυτο το υπεροχο πλασμα;Ευ γε...
Ο μπαμπας της :confused: :confused: :confused:
1620165564255.jpg
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
OP
OP
antisthenis

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Στεφανια Λυμπερακακη η Καλιμοιρακι;Ριχνω μια ψηφο στην μικρη Στεφανια και περιμενω την συνεχεια και τα σχολια σας συναγωνιστες....
Ούτε κατά διάνοια σύγκριση. Στεφανία δαγκωτό.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
807
Εμφανίσεις
42K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom