Νέα

Eurovision 2021

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 40K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.357
Κριτικές
64
Like
59.474
Πόντοι
16.235
Το Σαν Ρεμο το βλεπουν μονο εντος Ιταλιας.
Την Γιουροβιζιον την βλεπουν και οι εξωγηινοι...do the math!
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Μαύρους η Ολλανδία,μαύρους η Σουηδία,γαμώ την Ευρώπη μου μέσα
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Μύστες ποιος λέτε να κερδίσει;
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Μαύρους η Ολλανδία,μαύρους η Σουηδία,γαμώ την Ευρώπη μου μέσα
E ναι γεμίσαμε στην Ευρώπη πουστηδες μαύρους γύφτους
.
Χαμηλοί μισθοί ώστε αν Σύριος εσύ ζητήσεις αύξηση τότε ο εργοδότης σου να σου πει....δες περιμένει ο Χασάν με πεντακόσια ευρώ
Όλα για το κεφάλαιο τυπε
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.357
Κριτικές
64
Like
59.474
Πόντοι
16.235
Μαύρους η Ολλανδία,μαύρους η Σουηδία,γαμώ την Ευρώπη μου μέσα
Τουλαχιστον η Ολλανδια ειχε αποικιες και στου διαβολου τη μανα...αντε πες στην Σουηδια πως γκενεν αφτο( γιγαντα Ογκουνσοτο...).
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.357
Κριτικές
64
Like
59.474
Πόντοι
16.235
E ναι γεμίσαμε στην Ευρώπη πουστηδες μαύρους γύφτους
.
Χαμηλοί μισθοί ώστε αν Σύριος εσύ ζητήσεις αύξηση τότε ο εργοδότης σου να σου πει....δες περιμένει ο Χασάν με πεντακόσια ευρώ
Όλα για το κεφάλαιο τυπε
Ναι αλλα τα κουμμουνια τους χα'ι'δευουν αντι να τους στειλουν απο εκει που ηρθαν....
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Άντε,κάντε μπουρδέλο και αυτό το thread με τα πολιτικά!!!???
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.357
Κριτικές
64
Like
59.474
Πόντοι
16.235
Ρε Sadman...αυτη η Ουκρανεζα ετοιμη να πιασει κανα μαστιγιο ειναι...τι σε εφτιαξε με αυτην την σαδιστρια;
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.088
Κριτικές
40
Like
13.649
Πόντοι
3.946
Οι Ιταλοί δεν είχαν πει πως αποχωρούν από αυτή την γελοιότητα και δεν θα ξαναστείλουν συμμετοχή? :confused:
Μέχρι που έστειλαν το αδερφάτο για να δουν νίκη μετά από 30 χρόνια....το έπιασαν το νόημα....
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.088
Κριτικές
40
Like
13.649
Πόντοι
3.946
Εγώ πάντως γουστάρω Αζερμπαϊτζάν γιατί συνδυάζει κουλτούρα και ήχους βαθιάς ανατολής με το σέξι και τους κώλους έξω ! Έκαναν και κάτι καλό τα κουμμούνια που απάλλαξαν αυτές τις χώρες της Σοβιετίας από τη θρησκεία
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Μαύρους η Ολλανδία,μαύρους η Σουηδία,γαμώ την Ευρώπη μου μέσα
To προβλημα της Ευρωπης δεν ειναι οι μαυροι.
Το προβλημα ειναι οι μουσουλμανοι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μύστες ποιος λέτε να κερδίσει;
Ιταλια-Γαλλια-Μαλτα η τριαδα
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.088
Κριτικές
40
Like
13.649
Πόντοι
3.946
To προβλημα της Ευρωπης δεν ειναι οι μαυροι.
Το προβλημα ειναι οι μουσουλμανοι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ιταλια-Γαλλια-Μαλτα η τριαδα
Το πρόβλημα δεν είναι ούτε οι μαύροι ούτε οι Μουσουλμάνοι αλλά οι ΛΟΑΤΚΙ και οι φεμινίστριες με τις αντικοινωνικές ιδέες που καλλιεργούν και προπαγανδίζουν.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.742
Κριτικές
1
Like
10.132
Πόντοι
3.556
Το πρόβλημα δεν είναι ούτε οι μαύροι ούτε οι Μουσουλμάνοι αλλά οι ΛΟΑΤΚΙ και οι φεμινίστριες με τις αντικοινωνικές ιδέες που καλλιεργούν και προπαγανδίζουν.
Σήμερα θα βγάλουν νικητή πάντως, όπως και να χει...
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Με αφορμή το κλιπακι που έδειξε τώρα με το ξανθό κοριτσάκι που πάει με το μαύρο αγοράκι...Γιατί δε βλέπουμε το αντίστροφο?Δηλαδή σε ένα χωριό της Αφρικής,ένα μαύρο κοριτσάκι να φύγει με το ξανθό αγοράκι????Ε ρε πουστη με τα υποσυνείδητα μηνύματα που μας περνάνε...
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
807
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom