Νέα

Eurovision 2021

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 40K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.752
Κριτικές
1
Like
47.371
Πόντοι
6.256
:dunno:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Χοντρά μπουτια για καμπαρέ
Μη φοβασαι για τον πορτογάλο ρε γεο, στην αδελφοευρώπη ζει και έρχεται ο μαχμουτ να του λύσει το δημογραφικό
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.742
Κριτικές
1
Like
10.130
Πόντοι
3.556
wannabe Ozzy o Φινλσνδος...καλή ροκια....
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.147
Πόντοι
9.345

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Μέχρι τώρα, Σερβία,Φινλανδία Κύπρος....
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
καπουστιδης με ποια το παρουσιαζουν? :think:
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.752
Κριτικές
1
Like
47.371
Πόντοι
6.256
Ξεπέρασε και τη μποκοτα :confused:
Ξεφορτωθηκαμε τη μποκοτα φορτωθηκαμε την καπουτζίδα.
Το γέλιο ηταν που εκατο χρονια με τη μποκοτα δεν ειδαμε φως και μια χρονια ανελαβε η πασχαλιδου και βγηκαμε πρωτοι, α ρε μπόκοτα γουρλού
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.742
Κριτικές
1
Like
10.130
Πόντοι
3.556
ΟΥΚας και ο Λιθουανός...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
καπουστιδης με ποια το παρουσιαζουν? :think:
Μαρια Κοζακου...εδω και τοσες...χιλιαδες χρονιααα...(παλιο ΠΑΟΚτσηδικο συνθημα....συνεδεσα ΠΑΟΚ με Γιουροβιζιον....μονο εμεις μπορουμε να το κανουμε αυτο...ΤΑΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ ΡΕΕΕΕΕ).
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Μαρια Κοζακου...εδω και τοσες...χιλιαδες χρονιααα...(παλιο ΠΑΟΚτσηδικο συνθημα....συνεδεσα ΠΑΟΚ με Γιουροβιζιον....μονο εμεις μπορουμε να το κανουμε αυτο...ΤΑΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ ΡΕΕΕΕΕ).

Τσιμπάει κανα πεντοχίλιαρο το μήνα κι αυτή;
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Μου σηκώθηκε και μόνο με το βλέμμα της Ουκρανέζας
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
Υπαρχουν καποιοι που γουσταρουν την Αζερα;Πιτσιρικα της διπλανης πορτας...τουλαχιστον η δικια μας ειναι πιο classy.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.318
Πόντοι
48.917
Cok guzel
Αγαλιασε η ψυχούλα μου με Αζερμπαϊτζάν!!!! Μουνια τσιφτετέλι καρσιλαμας!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Οι Ιταλοί δεν είχαν πει πως αποχωρούν από αυτή την γελοιότητα και δεν θα ξαναστείλουν συμμετοχή? :confused:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
659
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
807
Εμφανίσεις
41K
Απαντήσεις
550
Εμφανίσεις
31K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom