Νέα

Eurobasket 2025

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα paparotriftoulas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 59K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος θα το σηκωσει το γαμημενο;

  • Λετονία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τσεχία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Εσθονία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πορτογαλία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Λιθουανία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μαυροβούνιο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σουηδία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ισπανία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ιταλία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Βοσνία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Κύπρος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πολωνία

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Βέλγιο

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    76
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Taksidiotis36

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2025
Μηνύματα
264
Κριτικές
1
Like
1.141
Πόντοι
201

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
Φοβερό μπάσκετ από εθνική
Πικ εν ρολ ...άμυνα τρέξιμο πολλά Ευστοχα τρίποντα ...ηρεμία ..

Είμαστε φαβορί για το χρυσό ...ίσως μας δυσκολέψει η Σερβία ...
Τελικά αποδυκνειεται ότι ο Κώστας Αντετοκούμπο άνετα θα μαρκάρει τον jokic ..
 

olotyxeros

Μέγας
Εγγρ.
10 Δεκ 2011
Μηνύματα
1.767
Κριτικές
26
Like
3.515
Πόντοι
4.827
Φοβερό μπάσκετ από εθνική
Πικ εν ρολ ...άμυνα τρέξιμο πολλά Ευστοχα τρίποντα ...ηρεμία ..

Είμαστε φαβορί για το χρυσό ...ίσως μας δυσκολέψει η Σερβία ...
Τελικά αποδυκνειεται ότι ο Κώστας Αντετοκούμπο άνετα θα μαρκάρει τον jokic ..
Με 7/18 δεν το λες και ευστοχία στα τρίποντα.
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.295
Κριτικές
67
Like
39.026
Πόντοι
10.656
καποιος πονηρος θα ελεγε οτι ορισμενες ομαδες κανουν ηδη γκελες εκ του ασφαλους για να αποφυγουν νωρις την σερβια :coffee: κι αν ακουγεται παραλογο, πολλοι προπονητες θα κρατησουν την θεσουλα τους αν δεν τους πεταξουν οξω νωρις...

θα χει πολυ πλακα να χασει και η σερβια ενα ματς ομιλου στο χαβαλε, να αρχισουν να ιδρωνουν κωλοι:tooth:
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.295
Κριτικές
67
Like
39.026
Πόντοι
10.656
Με 7/18 δεν το λες και ευστοχία στα τρίποντα.
39% ειναι κομπλε ποσοστο, ειδικα αμα εισαι μπροστα ολο το ματς που ριχνεις και κανα τουβλο παραπανω.

κατσε να δεις σε λιγες μερες που θα γραψουμε τιποτα 15% και τα ξαναλεμε :tooth:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.595
Πόντοι
26.435
deutschland deutschland über alles! :rockon:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
39% ειναι κομπλε ποσοστο, ειδικα αμα εισαι μπροστα ολο το ματς που ριχνεις και κανα τουβλο παραπανω.

κατσε να δεις σε λιγες μερες που θα γραψουμε τιποτα 15% και τα ξαναλεμε :tooth:
Τυπε έχουμε σλουκι λουκ
Το χτύπημα της κόμπρας
Πιστολιοπουλο
Καi greek freak από τα 6,75 :confused:
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.263
Κριτικές
11
Like
23.191
Πόντοι
6.246
Όλοι έχουν κάνει λάθος εκτιμήσεις.Το θέμα είναι πλειοψηφία των τοποθετήσεων
Καλός είναι ο Παπαδογιάννης, πιο προσγειωμένος ,πιο χαμηλών τόνων. Είναι ουσιαστικός στις μεταδόσεις, δε φανατίζεται, ασχολείται με τον αγώνα.
Ο Σκουντής πιο πολύ ώρα αναλώνεται στα λατινικά και στις ατάκες του και στις ιστορίες από το παρελθόν παρά στη μετάδοση.

Τώρα πλέον τα κανάλια θέλουν καραγκιοζιλίκι, ουρλιαχτά και φανατισμό. Ιωάννου και Χατζηγεωργίου τους έχει κάνει μάγκες το Luben. Ο Ιωάννου ξέρει μπάσκετ αλλά κάνει όλο λάθη στις μεταδόσεις και επίσης πουλάει show.

Η εθνική είναι πάμε και βλέπουμε. Προβλέπω ότι με την Κύπρο Παπανικολάου, Γιάννη, Σλούκα δε θα τους βάλει καθόλου για να τους ξεκουράσει, και Βοσνία - Γεωργία αν μας βγει το παιχνίδι θα τους χρησιμοποιήσει όσο γίνεται λιγότερο.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546

Για να μην ξεχνάμε και το σημαντικότερο αγαθό στη ζωή που είναι η υγεία.Μακάρι ο Ιταλός "Αχιλλέας" να επιστρέψει δριμύτερος.
 

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
695
Like
1.618
Πόντοι
206
Αυτό το "ντιφλέξιον" που μας έχουν σπάσει τα αρχίδια εσχάτως ο Χατζηπαπαρίου κι ο Ιωάννου, τι στο διάολο είναι; Καινούρια χούπικη ανακάλυψη;:think:
 

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
695
Like
1.618
Πόντοι
206
Deflection, όταν χτυπήσει κάπου η μπάλα....σε χέρι/πλάτη, πόδι, ταμπλό
φαντάζομαι λοιπόν ότι κάποια ονομασία είχε αυτό κάποτε διαφορετική γιατί το "deflection" φέτος τους άκουσα να το λένε συνεχώς. λες είναι παιδάκια και έμαθαν κάποια καινούρια λέξη και την αναφέρουν διαρκώς.
 
  • Like
Αντιδράσεις: stelda
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.295
Κριτικές
67
Like
39.026
Πόντοι
10.656
φαντάζομαι λοιπόν ότι κάποια ονομασία είχε αυτό κάποτε διαφορετική γιατί το "deflection" φέτος τους άκουσα να το λένε συνεχώς. λες είναι παιδάκια και έμαθαν κάποια καινούρια λέξη και την αναφέρουν διαρκώς.
ειναι η αγαπημενη λεξη του @troubakhs
και την λενε χρονια οι γαμιοληδες :2funny:
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
φαντάζομαι λοιπόν ότι κάποια ονομασία είχε αυτό κάποτε διαφορετική γιατί το "deflection" φέτος τους άκουσα να το λένε συνεχώς. λες είναι παιδάκια και έμαθαν κάποια καινούρια λέξη και την αναφέρουν διαρκώς.
Και πώς να το λένε,καραμπόλα;
 

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
695
Like
1.618
Πόντοι
206
Και πώς να το λένε,καραμπόλα;
τύπε μου εννοώ πως απ' τη στιγμή που deflection όπως εξηγεί ο φίλος πιο πάνω σημαίνει όταν χτυπάει η σπυριάρα σε χέρια, πόδια, πλάτες κλπ. αυτό πάντα συνέβαινε προφανώς. Οπότε αυτοί οι παπάρες κι οι δύο είτε το έλεγαν κάπως αλλιώς τόσα χρόνια, είτε δεν το ανέφεραν καν. Φέτος το καλοκαίρι μας ζάλισαν τα μέζεα με το "ντιφλέξιο"
 
OP
OP
paparotriftoulas

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.295
Κριτικές
67
Like
39.026
Πόντοι
10.656
ωραια ματσακια εχει σημερα, δυστυχως η διοργανωση ειναι για το πουτσο και πολλες ομαδες θα ειναι κουρασμενες...

Η εστονια πχ επαιξε χτες 18.00-20.00 ενα σκληρο ματς με λετονια, και σημερα πρεπει να παιξει στις 14.45 αλλο ενα κομβικο ματς για την προκριση της με την Τσεχια. εμεις θα παιξουμε σημερα με κυπρο 18.15-20.15 και αυριο εχουμε στις 15.00 την Γεωργια...

Αθλιο φορματ, θα τραυματιστουν αρκετοι παικτες μεχρι να τελειωσει, μετα μην απορουμε γιατι πολλες ομαδες βαζουν χερι σε παικτες να μην αγωνιζονται με τις εθνικες, ή ακομα και οι ιδιοι οι παικτες δηλωνουν τραυματιες για να αποφυγουν τετοια καταπονηση... Μια χαρα μπορουσαν να βγαλουν προγραμμα να παιζουν ολοι μερα παρα μερα ή εστω οσοι παιζουν πρωι την μια να παιζουν βραδυ την αλλη κτλ, τετοιες πιπες κανουν και ζημια στο αθλημα/θεαμα.

Τελος παντων, οπως εγραψα και στο στοιχημα βλεπω την Κυπρο να κραταει το ακραιο χαντικαπ των +35 ποντων που δινουν ως Line οι εταιρειες, Ελλαδα - Κυπρος σε κυπριακο εδαφος, με απαιτητικο προγραμμα να ακολουθει, με την κυπρο να πηγαινει ολοταχως για 0 νικες στον ομιλο, δεν πιστευω να τους ξεφτυλισουμε, θα ειναι και "κακο καρμα" και ανουσιο, αφου δεν ειμαστε απτις ομαδες που θα χρειαστουν διαφορα ποντων για να περασουν.

Σε 5' η Γερμανια θα σκοτωθει με τη Λιθουανια για μια θεση στον ηλιο, υπαρχει φαβορι φυσικα αλλα περιμενω σκληρο ματς
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom