Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
Όλοι έχουν κάνει λάθος εκτιμήσεις.Το θέμα είναι πλειοψηφία των τοποθετήσεωνΑυτός είχε πει ότι ο Σικμα θα ήταν η μεταγραφή της χρονιάς![]()
Όλοι έχουν κάνει λάθος εκτιμήσεις.Το θέμα είναι πλειοψηφία των τοποθετήσεωνΑυτός είχε πει ότι ο Σικμα θα ήταν η μεταγραφή της χρονιάς![]()
Εδώ το πίστευε ο Μπαρτζωκας που είναι προπονηταρας στον Παπαδογιαννη θα κολλήσουμε?Αυτός είχε πει ότι ο Σικμα θα ήταν η μεταγραφή της χρονιάς![]()
Όλοι έχουν κάνει λάθος εκτιμήσεις.Το θέμα είναι πλειοψηφία των τοποθετήσεων
Σαν πολλά μαζευτηκαν αδερφέΕπίσης,και οτι ο Λεσορ δεν είναι σεντερ για ευρωλίγκα
Με 7/18 δεν το λες και ευστοχία στα τρίποντα.Φοβερό μπάσκετ από εθνική
Πικ εν ρολ ...άμυνα τρέξιμο πολλά Ευστοχα τρίποντα ...ηρεμία ..
Είμαστε φαβορί για το χρυσό ...ίσως μας δυσκολέψει η Σερβία ...
Τελικά αποδυκνειεται ότι ο Κώστας Αντετοκούμπο άνετα θα μαρκάρει τον jokic ..
Ίσως σε αυτό έχεις δίκιο αλλά σε όλα τα υπόλοιπα έχω δίκιοΜε 7/18 δεν το λες και ευστοχία στα τρίποντα.
κι αν ακουγεται παραλογο, πολλοι προπονητες θα κρατησουν την θεσουλα τους αν δεν τους πεταξουν οξω νωρις...
39% ειναι κομπλε ποσοστο, ειδικα αμα εισαι μπροστα ολο το ματς που ριχνεις και κανα τουβλο παραπανω.Με 7/18 δεν το λες και ευστοχία στα τρίποντα.


Τυπε έχουμε σλουκι λουκ39% ειναι κομπλε ποσοστο, ειδικα αμα εισαι μπροστα ολο το ματς που ριχνεις και κανα τουβλο παραπανω.
κατσε να δεις σε λιγες μερες που θα γραψουμε τιποτα 15% και τα ξαναλεμε![]()
Καλός είναι ο Παπαδογιάννης, πιο προσγειωμένος ,πιο χαμηλών τόνων. Είναι ουσιαστικός στις μεταδόσεις, δε φανατίζεται, ασχολείται με τον αγώνα.Όλοι έχουν κάνει λάθος εκτιμήσεις.Το θέμα είναι πλειοψηφία των τοποθετήσεων
φαντάζομαι λοιπόν ότι κάποια ονομασία είχε αυτό κάποτε διαφορετική γιατί το "deflection" φέτος τους άκουσα να το λένε συνεχώς. λες είναι παιδάκια και έμαθαν κάποια καινούρια λέξη και την αναφέρουν διαρκώς.Deflection, όταν χτυπήσει κάπου η μπάλα....σε χέρι/πλάτη, πόδι, ταμπλό
ειναι η αγαπημενη λεξη του @troubakhsφαντάζομαι λοιπόν ότι κάποια ονομασία είχε αυτό κάποτε διαφορετική γιατί το "deflection" φέτος τους άκουσα να το λένε συνεχώς. λες είναι παιδάκια και έμαθαν κάποια καινούρια λέξη και την αναφέρουν διαρκώς.

Και πώς να το λένε,καραμπόλα;φαντάζομαι λοιπόν ότι κάποια ονομασία είχε αυτό κάποτε διαφορετική γιατί το "deflection" φέτος τους άκουσα να το λένε συνεχώς. λες είναι παιδάκια και έμαθαν κάποια καινούρια λέξη και την αναφέρουν διαρκώς.
τύπε μου εννοώ πως απ' τη στιγμή που deflection όπως εξηγεί ο φίλος πιο πάνω σημαίνει όταν χτυπάει η σπυριάρα σε χέρια, πόδια, πλάτες κλπ. αυτό πάντα συνέβαινε προφανώς. Οπότε αυτοί οι παπάρες κι οι δύο είτε το έλεγαν κάπως αλλιώς τόσα χρόνια, είτε δεν το ανέφεραν καν. Φέτος το καλοκαίρι μας ζάλισαν τα μέζεα με το "ντιφλέξιο"Και πώς να το λένε,καραμπόλα;