Νέα

Eurobasket 2017

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα diomides
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 40K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Georgezerv76

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.628
Like
177
Πόντοι
16
Οχι ρε πουστη παλι αυτοι οι καριοληδες μεταδιδουν.... γαμω τις μανουλες τους!
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Ισοδύναμες οι ομάδες όπως το περιμέναμε. Και εμείς ισοδύναμοι με αυτούς.

Εάν Α=Β και Β=Γ τότε είναι και Α=Γ  :rockon:
 

manaconda13

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Νοε 2010
Μηνύματα
1.728
Κριτικές
24
Like
2.721
Πόντοι
5.525
Ντερμπακι καλό...
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2015
Μηνύματα
3.367
Like
44
Πόντοι
16
Φαίνεται ότι θα περάσουν οι Ρώσσοι. Πολύ σκληροτράχηλη ομάδα, αλλά το ίδιο και εμείς. Με εμφάνιση παρόμοια με αυτή με Λιθουανία τους έχουμε.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.367
Κριτικές
207
Like
67.033
Πόντοι
48.917
Τι πιστεύετε οτι είναι καλυτερο για την εθνική μας? Ποια είναι για μας θεωρητικά πιο ευκολη????
 

manaconda13

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Νοε 2010
Μηνύματα
1.728
Κριτικές
24
Like
2.721
Πόντοι
5.525
Τι πιστεύετε οτι είναι καλυτερο για την εθνική μας? Ποια είναι για μας θεωρητικά πιο ευκολη????
Εγώ νομίζω οτι ίδιας δυναμικότητας.Από εμάς εξαρτάται.Αν το πάμε όπως στους ομίλους,τότε κλάφτα.Αν παίξουμε όπως με Λιθουανία,τότε αν μη τι άλλο θα είναι ντέρμπι..
Προσωπικά δε νομίζω να κάνουμε παιχνίδι όπως αυτά των ομίλων..
 

manaconda13

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Νοε 2010
Μηνύματα
1.728
Κριτικές
24
Like
2.721
Πόντοι
5.525
Εν τω ματαξύ οι Ρώσοι το καθάρισαν..
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2015
Μηνύματα
3.367
Like
44
Πόντοι
16
Διαχρονικά πάντως τα βρίσκαμε σκούρα με τη Ρωσία γιατί έχουν ψηλά κορμιά οπότε ταμπουρώνονται γύρω από το καλάθι και μας αφήνουν να βαράμε τούβλα από την περιφέρεια.
Πάλι αυτό θα κάνουν.. Άμα βρεθούμε σε κακή μέρα από το τρίποντο κλάφτα χαράλαμπε.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Την έχουμε τι Ρωσία?
 
OP
OP
diomides

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
Συγχαρητήρια στο σάιτ. Όλοι βλέπαμε Ρωσία  :rockon:
 

Georgezerv76

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.628
Like
177
Πόντοι
16
εγω παντως επαιξα ενα φαν μπετ με νικες φινλανδιας, ελλαδας, γερμανιας και ρωσιας! με 1 ευρω περνω 50!
ουτως η αλλως και που τα μελετουσα και επαιζα σοβαρα συνεχεια τα αρχιδια μου επαιρνα απο την αρχη της διοργανωσης!


Πουτανα φινλανδια μου στερησες το 50ρικο....
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Οχι τυπε... δικη μου εμπνευση ηταν....
Εγω παντως το πενηνταρι στη Λετονια για κατακτηση με αποδοση 20 το εριξα....Πλεον η αποδοση πηγε 14. Προφανως οι μπουκ θεωρουν οτι επειδη πεφτουν πανω στους Ισπανους στα ημιτελικα δεν εχουν τυχη. Σιγα την Ισπανια ομως.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Τετάρτη 18:45...

Δύσκολη μέρα θά χουμε..
 

alexcord80

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.430
Like
25
Πόντοι
16
χαιροντε οι ρωσσοι ενω επρεπε να κλαινε ερχεται γα ΜΙΣΣΑ κι  :fuck2: :pipa3:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom