Νέα

Eurobasket 2017

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα diomides
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 40K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
λες να τους πιάσει το φιλοτιμο και να νικήσουν την λιθουανία ?
3 αποδοση έχει στον οπαπ
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
λες να τους πιάσει το φιλοτιμο και να νικήσουν την λιθουανία ?
3 αποδοση έχει στον οπαπ
Άρα η Λιθουανία θα εχει περίπου 1.5

Διπλάσιες πιθανότητες βλέπουν οι μπούκ. Δηλαδή 66% - 33% υπέρ Λιθουανίας. Σωστοί οι μπούκ.

Όλοι γνωρίζουν την αμπαλλοσυνη μας εκτός από εμάς τους ίδιους.
 

fouxter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2012
Μηνύματα
3.999
Κριτικές
1
Like
1.269
Πόντοι
216
Άρα η Λιθουανία θα εχει περίπου 1.5

Διπλάσιες πιθανότητες βλέπουν οι μπούκ. Δηλαδή 66%-33% υπέρ Λιθουανίας. Σωστοί οι μπούκ.

Όλοι γνωρίζουν την αμπαλλοσυνη μας εκτός από εμάς τους ίδιους.
κανουμε κ λιγο χαβαλε τυπε
οκ παιχνιδι ειναι
ποτε δεν ξερεις πως θα εξελιχθει
 

Georgezerv76

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.628
Like
177
Πόντοι
16
εγω παντως επαιξα ενα φαν μπετ με νικες φινλανδιας, ελλαδας, γερμανιας και ρωσιας! με 1 ευρω περνω 50!
ουτως η αλλως και που τα μελετουσα και επαιζα σοβαρα συνεχεια τα αρχιδια μου επαιρνα απο την αρχη της διοργανωσης!
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
ο οπαπ δινει χαντικαπ 6 ποντους ...ισως να είναι δικαιο , το σκέφτομαι
με την λογική ότι μπορεί να το παλέψουν οι δικοι μας
 

fouxter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2012
Μηνύματα
3.999
Κριτικές
1
Like
1.269
Πόντοι
216
εγω παντως επαιξα ενα φαν μπετ με νικες φινλανδιας, ελλαδας, γερμανιας και ρωσιας! με 1 ευρω περνω 50!
ουτως η αλλως και που τα μελετουσα και επαιζα σοβαρα συνεχεια τα αρχιδια μου επαιρνα απο την αρχη της διοργανωσης!
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.696
Πόντοι
5.006


αν χασουμε κατω από 20 ποντους από τους λιθουανους, θα διοργανωθεί τελετή υποδοχης στο καλλιμαρμαρο
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2015
Μηνύματα
3.367
Like
44
Πόντοι
16
Πιστεύω θα το παλέψουμε το ματς.. Δεν περιμένω να χάσουμε εύκολα. Ίσως να παίξω και Ελλάδα στον ΟΠΑΠ με το χάντικαπ βέβαια..
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
Άρα η Λιθουανία θα εχει περίπου 1.5

Διπλάσιες πιθανότητες βλέπουν οι μπούκ. Δηλαδή 66% - 33% υπέρ Λιθουανίας. Σωστοί οι μπούκ.

Όλοι γνωρίζουν την αμπαλλοσυνη μας εκτός από εμάς τους ίδιους.

αν το δίνουν τόσο, λογικό είναι, αφού η μία βγήκε 1η κι η άλλη 4η. Εγώ δεν το βλέπω τόσο σίγουρο. Κάπως έτσι είχαν ξεκινήσει και οι Ισπανοί κάποτε και είχαν και ένα σωρό ελλείψεις, ώστε πολλοί να λένε "σιγά πού θα πάει η Ισπανία με έναν Γκασόλ". Η μαλακία βέβαια τότε, ήταν ότι ο Γκασόλ είχε απόλυτη ασυλία από τους διαιτητές, σε αντίθεση με εμάς που φαίνεται να μας έχουν στην πίπα.

 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.696
Πόντοι
5.006
η ομαδα ειναι χωρις προπονητη, χωρις συστηματα σε αμυνα και επιθεση και με παικτες ψιλοαδιαφορους και ακομα καποιοι ελπιζουν... :o :o :o :o :o :o :o :o
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
ποτε παιζουμε??
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.696
Πόντοι
5.006
αυριο τσιμμυ
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
η ομαδα ειναι χωρις προπονητη, χωρις συστηματα σε αμυνα και επιθεση και με παικτες ψιλοαδιαφορους και ακομα καποιοι ελπιζουν... :o :o :o :o :o :o :o :o
Εχουμε τρομερους σπορτκαστερς ομως φιλε  :sunglasses:

kouzias.jpg
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
τωρα κολλησε το big papa. ..big papa :jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom