Πραγματικά οφείλω να σου πω και εγω συγχαρητήρια για την λεπτομερέστατη κρητική σου που περιγράφεις την τραγική κατάσταση του άλλωτε ναού του Striptease το Erotica ήταν το πρώτο μαγαζί που πήγα ποτέ και πραγματικά μετά απο 10 χρόνια απο τότε με λυπεί το γεγονός οτι βρίσκεται σε αυτή την τραγική κατάσταση και μου δήχνει πως περνάνε τα χρόνια πιστεύω ότι μέχρι και το τέλος του 2011 ήταν το ανώτερο τότε είχε φέρει και την τελευταία καλή φουρνιά απο Ρουμανία απο τό 2012 και μετα άρχισε σταδιακά να πέφτει όμως τώρα είναι στον πάτο πιο κάτω δεν υπάρχει '' ΚΛΗΝΕΙ '' και εγώ οπως και εσυ έφευγα απο τις 6 και μετά τις καλές εποχές του μαγαζιού με το ξημέρωμα
Τί να λέμε τώρα Billinio, στο Erotica πάτησα για πρώτη φορά το πόδι μου πριν 10 χρόνια ακριβώς, να φανταστείς ήταν η εποχή που είχε πρωτοέρθει η Άρτεμις η οποία κάθισε για χρόνια μετά... Αυτήν την πρώτη φορά θυμάμαι είχα πάρει για χορό και μια μαύρη, είχε και μαύρες τότε, ο χορός που μου είχε κάνει παίζει να είναι ο καλύτερος που μου έχουν κάνει ποτέ σε στριπτιζάδικο και σημειωτέον έχω πάει σε 35 μαγαζιά του είδους στην Αττική... Εκείνη την πρώτη βραδιά γνώρισα και την Άρτεμη, θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι δεν την είχα προσέξει όλη τη βραδιά μάλλον γιατί θα είχε κανένα κέρασμα με σαμπάνια και δε θα είχε κυκλοφορήσει και την ώρα που ετοιμαζόμουν να φύγω έκανε χορό μ' έναν τύπο και ήταν γυρισμένη πλάτη και με το που βλέπω τον κώλο της μένω παγοκολώνα... Μετά από τότε πήγαινα συχνά, θυμάμαι χαρακτηριστικά γύρω στο 2006 - 2007 που είχε φέρει μια γερή φουρνιά από Ρουμάνες και πριν μεταφέρει κάποιες απ' αυτές στο θυγατρικό Tutti Frutti σχεδόν ήταν οι κοπέλες περισσότερες κι απ' τους πελάτες. Τελευταίες βραδιές που θυμάμαι να έχω περάσει υπέροχα στο Erotica ήταν μέσα στο 2010 και απ' το 2011 άρχισε σιγά - σιγά κατ' εμέ η παρακμή, με το που ξέσπασε για τα καλά η οικονομική κρίση. Το Σάββατο το επισκέφτηκα μετά από δύο χρόνια ακριβώς, διάβαζα εδώ μέσα για την κατάντιά του και δεν ήθελα να πάω για να μη στεναχωρηθώ. Θυμάμαι μια φορά είχαμε πάει παραμονές εκλογών και μας λέει ο Αντρέας ο μαλλιάς στην είσοδο τα ξημερώματα που φύγαμε λίγο πριν ανοίξουν οι κάλπες "καλά κάνατε κι ήρθατε εδώ, την καλύτερη ψήφο ρίξατε" και μας κάνει τη χαρακτηριστική κίνηση με το κωλοδάχτυλο, πεθάναμε στα γέλια και του υποσχεθήκαμε κατά κάποιο τρόπο ότι κάθε φορά που θα είχε εκλογές θα πηγαίναμε στο μαγαζί την παραμονή, κάτι που τήρησα ακόμα και την περίοδο που ήμουν φαντάρος... Με αφορμή αυτή την "υπόσχεση" πέρασα κι εγώ πριν δυο βδομάδες ημέρα Σάββατο αλλά το βρήκα κλειστό. Γενικά όσοι ήμασταν φανατικοί θαμώνες αυτού του μαγαζιού δεν πηγαίναμε ούτε για τους "φραπέδες", ούτε για τα shows στην πίστα, πηγαίναμε κυρίως γιατί ο τρόπος που προσέγγιζαν τον πελάτη τα κορίτσια δεν υπήρχε σε άλλο μαγαζί (κωλοτρίψιμο στους καναπέδες ακόμα και χωρίς να έχεις δώσει το "Ο.Κ." για κέρασμα, κουβεντούλα για 5' - 10' επίσης χωρίς να έχεις κεράσει και αν αρνιόσουν έφευγαν ευγενικά), για τις τρομερές Ρωμάνες με τους φοβερούς κώλους που ήταν συνήθως το σήμα κατατεθέν του μαγαζιού, για το φτηνό απλό χορό την ίδια στιγμή που άλλα μαγαζιά τον είχαν πάει στα 15 χωρίς όμως να υπολείπεται σε διάρκεια, για τον εξαιρετικό χώρο με τους άνετους αμφιθεατρικούς καναπέδες, για τον αξέχαστο dj που δούλευε και στο Βaby - O παλιότερα με τις θρυλικές ατάκες, για το άψογο και ευγενέστατο προσωπικό... Αλλά τί να κάνεις, όλα έχουν ένα τέλος, το μόνο κακό στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι ήρθε κάπως βίαια και απότομα γι' αυτό το μαγαζί λόγω της οικονομικής κρίσης που κακά τα ψέματα επηρέασε όλα τα μαγαζιά του χώρου και το στριπτιζάδικο σαν τρόπο διασκέδασης γενικότερα. Εδώ επηρεάστηκαν οι ζωές μας οι ίδιες, τα strips δε θα επηρεάζονταν; Αυτά είχα να πω, νιώθω σαν να έκανα ένα mini μνημόσυνο του μεγάρου...