duskolieggrafi
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 5.006
- Κριτικές
- 203
- Like
- 5.140
- Πόντοι
- 18.827
Λακη σ'ευχαριστωΑν εχεις χρονο ελα στο αεροδρομιο
θα εχει πολυ χαβαλε
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Για κατσε ρε συ, δεν εχεις ερθει ακομα
κι εγω σε ποιανου την υποδοχη πηγα και χειροκροτουσα κιολας σαν το μαλακα
θα εχει πολυ χαβαλε
