Νέα

Ερχομαι Ελλαδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dimitrakis29
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 371
  • Εμφανίσεις 23K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.358
Πόντοι
4.765
ΕΡΧΟΜΑΙ ΕΛΛΑΔΑ! :2funny:[youtube=425,350]1eXmRfEl0VA[/youtube]

ΣΑς ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥς ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ :2funny:ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΒΑΛΕ :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

lagoudakis

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2005
Μηνύματα
8.880
Like
30
Πόντοι
66
δικε μου πες ωρα να κανονισω πουλμαν :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906

foufoutos_30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2009
Μηνύματα
12.364
Like
43
Πόντοι
166

ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Η ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΣΕΝΤΙΚΟ
 
OP
OP
D

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.358
Πόντοι
4.765
δικε μου πες ωρα να κανονισω πουλμαν :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
Ο Δημητρακης ο Πορνομεταναστης της Αγιας Πετρουπολης ερχεται Ελλαδα.Ξεκιναει απο Φρανκφουρτη 4 Φεβρουαριου 2012
στις 21:45 με την πτηση LH 1284 της LUFTHANSA και Φτανει στο αεροδρομιο των Σπατων.Σαββατο βραδυ 4ης Φεβρουαριου (ξημερωματα κυριακης) στις 1.30 .ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!

 

Συνημμένα

  • oloi sto aerodromio.jpg
    oloi sto aerodromio.jpg
    173,8 KB · Εμφανίσεις: 68

duskolieggrafi

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
5.006
Κριτικές
203
Like
5.140
Πόντοι
18.827
Ο Δημητρακης ο Πορνομεταναστης της Αγιας Πετρουπολης ερχεται Ελλαδα.Ξεκιναει απο Φρανκφουρτη 4 Φεβρουαριου 2012
στις 21:45 με την πτηση LH 1284 της LUFTHANSA και Φτανει στο αεροδρομιο των Σπατων.Σαββατο βραδυ 4ης Φεβρουαριου (ξημερωματα κυριακης) στις 1.30 .ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!

 

foufoutos_30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2009
Μηνύματα
12.364
Like
43
Πόντοι
166
Ο Δημητρακης ο Πορνομεταναστης της Αγιας Πετρουπολης ερχεται Ελλαδα.Ξεκιναει απο Φρανκφουρτη 4 Φεβρουαριου 2012
στις 21:45 με την πτηση LH 1284 της LUFTHANSA και Φτανει στο αεροδρομιο των Σπατων.Σαββατο βραδυ 4ης Φεβρουαριου (ξημερωματα κυριακης) στις 1.30 .ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!
μπές τσολιάς καβλωμένος στο αεροπλάνο να την σπάσουμε στους γερμανούς
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.500
Κριτικές
617
Like
100.219
Πόντοι
48.067
ρε φιλε δε στα ειπανε ? εδω πεφτει πουτσα ο γιωργακης και η παρεα του μας κανει φουλ προγραμμα με τζακουζι,προλαβαινεις να ακυρωσεις το εισητηριο ...
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
ρε φιλε δε στα ειπανε ? εδω πεφτει πουτσα ο γιωργακης και η παρεα του μας κανει φουλ προγραμμα με τζακουζι,προλαβαινεις να ακυρωσεις το εισητηριο ...
όσοι είναι της κάστας του γιωργάκη(σύνδρομο down, χαμάρα, e.t.c.) όχι μόνο επιβιώνουν αλλά και ευημερούν στην ελλάδα.
 

gastez

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
5.234
Κριτικές
29
Like
8
Πόντοι
1.290

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom