Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (6 μέλη και 7 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

Mr.KXXX

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2025
Μηνύματα
35
Κριτικές
1
Like
142
Πόντοι
0
βρήκα μια τσιγγάνα εχθές:
Αντε κόρη μου θα σου πω την μοίρα σου θα σου πω το ριζικό σου !
Αντε λέω μέσα μου να γελάσω λίγο!
20 ε μου λέει καλά της λέω ξέχασε το ... δως μου 20 ε να σου πω εγώ την μοίρα σου
χαχαχαχαχα!
Τεσπα !
Παρε 2 ε και πολλα σου ειναι !
Μεγάλη πόρτα θα διαβείς!
《μάλλον την πόρτα του πριβε 》:2funny::2funny::2funny:
Σε αγαπάει ψιλός μελαχρινός αλλα δεν στο λεει ακόμα !
Μπα της λέω νόμιζα με αγαπουσαν πολλοί φέρε πίσω τα 2 ε.....χαχαχαχαχα
Κάνει πέρα αντε γει
Αυτη η μανια να θελουν να σου κανουν spoiler τη ζωή σου ρε παιδι μου...
Ασχετα αν λενε μαλακιες γενικά.
Γιατι να θελει καποιος να μαθει τι θα του συμβει στο μελλον και να του χαλασει την εκπληξη δηλαδή?
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.869
Like
159.675
Αυτη η μανια να θελουν να σου κανουν spoiler τη ζωή σου ρε παιδι μου...
Ασχετα αν λενε μαλακιες γενικά.
Γιατι να θελει καποιος να μαθει τι θα του συμβει στο μελλον και να του χαλασει την εκπληξη δηλαδή?
αγάπη μου γλυκιά το ξέρω το μέλλον μου !
《 ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ》
Δεν πιστεύω ούτε σε μέντιουμ ούτε σε τσιγγάνες!
Απλά για χαβαλέ την ρώτησα :springsmile:
 

Mr.KXXX

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2025
Μηνύματα
35
Κριτικές
1
Like
142
Πόντοι
0
αγάπη μου γλυκιά το ξέρω το μέλλον μου !
《 ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ》
Δεν πιστεύω ούτε σε μέντιουμ ούτε σε τσιγγάνες!
Απλά για χαβαλέ την ρώτησα :springsmile:
Καταλαβα πως το ειπες κοριτσαρα μου. απλα λεω για τη μανια να θελουν να σου πουν τη μοιρα και καλα λες και ξερουν.
τα σιγουρα ειναι οι μεγαλες πορτες και οι ψηλοι μελαχρινοι ή οι ψηλες μελαχρινες. Απλα ευχομαστε να ειναι για καλο ολα.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.869
Like
159.675
Καταλαβα πως το ειπες κοριτσαρα μου. απλα λεω για τη μανια να θελουν να σου πουν τη μοιρα και καλα λες και ξερουν.
τα σιγουρα ειναι οι μεγαλες πορτες και οι ψηλοι μελαχρινοι ή οι ψηλες μελαχρινες. Απλα ευχομαστε να ειναι για καλο ολα.
ειπε και αυτή το ποηματάκι της αυτά που λέει σε όλους !
Λες και είμαι καμία 15 χρόνη και η μόνη μου έννοια είναι αν με αγαπάει καποιος!
Έχω άλλες προτεραιότητες στην ζωή μου !
Όσο μεγαλώνω έχω αναθεωρήσει πολλά πράγματα θέλω την υγεία μου και την ηρεμία μου δεν έχω την απαίτηση να σε συμπαθούν όλοι να μην με ενοχλούν θέλω !
I Love You Hearts GIF
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.775
Like
15.084
Πόντοι
2.256
αγάπη μου γλυκιά το ξέρω το μέλλον μου !
《 ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ》
Δεν πιστεύω ούτε σε μέντιουμ ούτε σε τσιγγάνες!
Απλά για χαβαλέ την ρώτησα :springsmile:
και αλλο που συμφωνουμε.δεν υπαρχει ηταν τυχερο μου,υπαρχει οπωσ στρωνω κοιμαμαι.και οσοι πυστεουν σε χαρτοριχτρεσ μεντιουμ ματιασματα και τετοια,ιλιθιοι ειναι ο πιο ευγενηκοσ χαρακτιρησμοσ που μπορω να πω.:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.775
Like
15.084
Πόντοι
2.256
Καταλαβα πως το ειπες κοριτσαρα μου. απλα λεω για τη μανια να θελουν να σου πουν τη μοιρα και καλα λες και ξερουν.
τα σιγουρα ειναι οι μεγαλες πορτες και οι ψηλοι μελαχρινοι ή οι ψηλες μελαχρινες. Απλα ευχομαστε να ειναι για καλο ολα.
μαλακεσ που τα πυστευουν βρυσκουν και τουσ αρμεγουν.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.869
Like
159.675
και αλλο που συμφωνουμε.δεν υπαρχει ηταν τυχερο μου,υπαρχει οπωσ στρωνω κοιμαμαι.και οσοι πυστεουν σε χαρτοριχτρεσ μεντιουμ ματιασματα και τετοια,ιλιθιοι ειναι ο πιο ευγενηκοσ χαρακτιρησμοσ που μπορω να πω.:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
ξέρω άτομο που.έχει δωσει σε μεντιουμ 50 χιλιαδες ευρω να μάθει αν την αγαπάει ο πρώην της !
ρε χαζούλα της λεω θα στο έλεγα εγω δωρεάν ...χαχαχα
Με 50 χιλιάρικα πήγαινες διακοπές και γνώριζες άλλον έρωτα !
Δεν σ αγαπάει συνέχισε την ζωή σου τσάμπα ξοδευτηκες !
Δεν γίνετε να υπάρχει τόσο αφελής κόσμος...
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
 

Rakish

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2017
Μηνύματα
465
Κριτικές
2
Like
1.346
Πόντοι
201
ξέρω άτομο που.έχει δωσει σε μεντιουμ 50 χιλιαδες ευρω να μάθει αν την αγαπάει ο πρώην της !
ρε χαζούλα της λεω θα στο έλεγα εγω δωρεάν ...χαχαχα
Με 50 χιλιάρικα πήγαινες διακοπές και γνώριζες άλλον έρωτα !
Δεν σ αγαπάει συνέχισε την ζωή σου τσάμπα ξοδευτηκες !
Δεν γίνετε να υπάρχει τόσο αφελής κόσμος...
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Δεν τα δινε εμένα θα την ερωτευομουνα αστραπιαία! :angel:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.200
Κριτικές
2
Like
104.073
Πόντοι
16.131

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.200
Κριτικές
2
Like
104.073
Πόντοι
16.131

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.200
Κριτικές
2
Like
104.073
Πόντοι
16.131
και αλλο που συμφωνουμε.δεν υπαρχει ηταν τυχερο μου,υπαρχει οπωσ στρωνω κοιμαμαι.και οσοι πυστεουν σε χαρτοριχτρεσ μεντιουμ ματιασματα και τετοια,ιλιθιοι ειναι ο πιο ευγενηκοσ χαρακτιρησμοσ που μπορω να πω.:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
Άμα σου εξηγήσω εγώ τό όνειρο θα ξυπνήσεις Σταχτοπούτα
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.775
Like
15.084
Πόντοι
2.256
ξέρω άτομο που.έχει δωσει σε μεντιουμ 50 χιλιαδες ευρω να μάθει αν την αγαπάει ο πρώην της !
ρε χαζούλα της λεω θα στο έλεγα εγω δωρεάν ...χαχαχα
Με 50 χιλιάρικα πήγαινες διακοπές και γνώριζες άλλον έρωτα !
Δεν σ αγαπάει συνέχισε την ζωή σου τσάμπα ξοδευτηκες !
Δεν γίνετε να υπάρχει τόσο αφελής κόσμος...
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Κ όμως υπάρχουν.παν ηλίθιοι όχι αφελείς.εδω ο άλλος θεωρούσε γρουσουζη έναν επειδή έχανε στο ΚΙΝΟ οπότε τον έβλεπε.λες και αν δεν τον έβλεπε θα κέρδιζε.τοσο γκάου.
 

DRAGON XXX

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
44
Like
11.515
Πόντοι
6.246
και αλλο που συμφωνουμε.δεν υπαρχει ηταν τυχερο μου,υπαρχει οπωσ στρωνω κοιμαμαι.και οσοι πυστεουν σε χαρτοριχτρεσ μεντιουμ ματιασματα και τετοια,ιλιθιοι ειναι ο πιο ευγενηκοσ χαρακτιρησμοσ που μπορω να πω.:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
Φίλε Πέτρο θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από το μάτι. Εγώ, για παράδειγμα, όταν τελειώνω την συνάντησή μας με τη κυρία του νήματος είμαι χάλια. Τυχαίο??? :cheesy::cheesy::cheesy:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.869
Like
159.675
Φίλε Πέτρο θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από το μάτι. Εγώ, για παράδειγμα, όταν τελειώνω την συνάντησή μας με τη κυρία του νήματος είμαι χάλια. Τυχαίο??? :cheesy::cheesy::cheesy:
ψυχή μου όμορφη εσύ !
Θαυμάζω την ομορφιά σου και σε ματιάζω:hi:
 

DRAGON XXX

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
44
Like
11.515
Πόντοι
6.246
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.869
Like
159.675

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.604
Κριτικές
4
Like
4.130
Πόντοι
736

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.775
Like
15.084
Πόντοι
2.256
Φίλε Πέτρο θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από το μάτι. Εγώ, για παράδειγμα, όταν τελειώνω την συνάντησή μας με τη κυρία του νήματος είμαι χάλια. Τυχαίο??? :cheesy::cheesy::cheesy:
Μια χαρά είσαι επειδή κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς.αυτο είναι καλό μάτι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom