Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (9 μέλη και 31 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 667 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 594 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.835
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
καταπληκτικη οντως ναι αλλα ολο μας υποσχεται πως θα οργανωσει καποια μερα και ραντεβου εκτος κεντρου και ολο το αναβαλλει και για εμας που το κεντρο δεν μας βολευει
έχετε δίκιο και δεν μου αρέσει να μην κρατάω της υποσχέσεις μου !
Πολλά αγόρια μου παραπονιούνται γιατί δεν πάω και σε άλλες περιοχές !
Χατιρια δεν θέλω να σας χαλάω ......:happy::happy::happy:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
καταπληκτικη οντως ναι αλλα ολο μας υποσχεται πως θα οργανωσει καποια μερα και ραντεβου εκτος κεντρου και ολο το αναβαλλει και για εμας που το κεντρο δεν μας βολευει
Καλημερα αγαπητε συναδελφε

Το καλο πραγμα λενε αργει λιγο και στην περιπτωση της Ελενας μιλαμε για εξαιρετικη ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ.
Θα κρατησει την υποσχεση της απλα δωστε της λιγο χρονο.

Καλη συνεχεια σου ευχομαι
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
καιρός λοιπόν να πάρεις την απόφαση ομορφιά μου να κατηφορήσεις νοτιότερα:angel:
ας έρθει ο Οκτώμβρης με το
Καλό και κάτι θα γίνει !
θα το απαρνηθώ για λίγες μέρες το Κέντρο !
είχα σκεφτεί για Πρίαμου μεταμόρφωση για αρχή !
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
ας έρθει ο Οκτώμβρης με το
Καλό και κάτι θα γίνει !
θα το απαρνηθώ για λίγες μέρες το Κέντρο !

είχα σκεφτεί για Πρίαμου μεταμόρφωση για αρχή !
:happy::happy::happy::happy::happy:

Να αλλαξουμε λιγο περιβαλλον
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.954
Like
37.086
Πόντοι
5.956
ας έρθει ο Οκτώμβρης με το
Καλό και κάτι θα γίνει !
θα το απαρνηθώ για λίγες μέρες το Κέντρο !

είχα σκεφτεί για Πρίαμου μεταμόρφωση για αρχή !
Για οποιον θέλει πραγματικά να σε συναντήσει δεν νομίζω να αποτελεί πρόβλημα ή μετακίνηση του στο Μεταξουργείο που γίνεται πανεύκολα με μετρό.
Παρ όλα αυτά θεωρώ οτι η τυχόν μετακίνηση σου σε άλλες περιοχές θα πρεπει να συνοδευτει και με αντίστοιχη αύξηση του κόστους της συνάντησης ετσι ώστε να καλυφθούν τα έξοδα της προσωρινής πολυημερης η ολιγοημερης μετεγκαταστασης σου.
Άραγε πόσοι το θεωρούν εύλογο και είναι πρόθυμοι για κατι τέτοιο?
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
και εν συνεχεια σκεψου και τον Πριαμο Ηλιουπολη η Μοσχατο Ελενακι μας
....μου λέει ενα αγόρι στο viber:
Ρε έλενα έλα και σε άλλες περιοχες δεν μας βολευει το κέντρο !
απαντάω εγω :.
Πως να φύγω από το κέντρο το σκέφτομαι !
και μου απαντάει :
Καλα ρε έλενα δεν σου ειπαμε να πας γερμανια !

Χαχαχαχαχαχα:2funny:
και γελαγα για ωρες !
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
εν παση περιπτωση και προκειμενου να μην πλατιαζω και γινομαι κουραστικος , οποτε αποφασισεις να ερθεις νοτια Ελενα μας δηλωνω επιθυμια για αμεσο ραντεβου
την καλημερα μου και πολλα φιλια
καθόλου κουραστικός εξέφρασες μία επιθυμία σου και την σέβομαι !
Αλλωστε θα έχετε καταλάβει οτι δεν είμαι καμία που δεν μου αρέσει ο διάλογος χαρά μου είναι να ανταλλάσσουμε απόψεις!

Σε ευχαριστώ :smitten:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
Για οποιον θέλει πραγματικά να σε συναντήσει δεν νομίζω να αποτελεί πρόβλημα ή μετακίνηση του στο Μεταξουργείο που γίνεται πανεύκολα με μετρό.
Παρ όλα αυτά θεωρώ οτι η τυχόν μετακίνηση σου σε άλλες περιοχές θα πρεπει να συνοδευτει και με αντίστοιχη αύξηση του κόστους της συνάντησης ετσι ώστε να καλυφθούν τα έξοδα της προσωρινής πολυημερης η ολιγοημερης μετεγκαταστασης σου.
Άραγε πόσοι το θεωρούν εύλογο και είναι πρόθυμοι για κατι τέτοιο?..
Είναι πολλά τα μικροπροβληματάκια και θα σας τα εξηγήσω !
Μερικά hotel δεν δέχονται για πολλές μέρες να μείνει κάποιος διανυκτέρευση πιθανόν δεν τους συμφέρει!
Να πάω για δύο τρεις μέρες δεν θα το κάνω θα είναι για μένα μια μικρή ταλαιπωρία!
Παίρνω πολλά πράγματα μαζί μου βαλίτσες πολλές για ευνόητους λόγους!
Στο κέντρο έχω το γυμναστήριό μου την κομμώτρια μου την τεχνήτρια νυχιών θα πρέπει όλα αυτά να τα έχω τακτοποίηση και δεν είναι εύκολο!

Τα έγραψα όλα αυτά και ηδη αγχώθηκα.....:2funny:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
....μου λέει ενα αγόρι στο viber:
Ρε έλενα έλα και σε άλλες περιοχες δεν μας βολευει το κέντρο !
απαντάω εγω :.
Πως να φύγω από το κέντρο το σκέφτομαι !
και μου απαντάει :
Καλα ρε έλενα δεν σου ειπαμε να πας γερμανια !

Χαχαχαχαχαχα:2funny:
και γελαγα για ωρες !
Γιατι τι εχει η Γερμανια.

Ειναι ομορφη τετοια εποχη

Νιωθεις το φθινοπωρο

Πότε φευγουμε;
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
ναι σεβαστα ολ αυτα αλλα χρυση μου κυρια μπορεις ομως να διανυχτερευεις σε ξενοδοχειο του Κεντρου που σε δεχεται και σε εξυπηρετει λογω γυμνταστηριου κλπ αλλα θα μπορουσες επισης να οργανωσεις μια μερα καποια ραντεβου σε ενα ξενοδοχειο των νοτιων προαστιων ας πουμε
.....αγαπητό μου αγόρι δεν είσαι καλά ενημερωμένος !
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
Γιατι τι εχει η Γερμανια.

Ειναι ομορφη τετοια εποχη

Νιωθεις το φθινοπωρο

Πότε φευγουμε;
....όποτε θέλεις καρδιά μου !
Δεν θα ετοιμάσω βαλίτσα !
Μία τσαντούλα με τα απαραίτητα και άντε γεία !

:happy::happy::happy::happy:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.288
Like
14.477
Πόντοι
3.556
καθόλου κουραστικός εξέφρασες μία επιθυμία σου και την σέβομαι !
Αλλωστε θα έχετε καταλάβει οτι δεν είμαι καμία που δεν μου αρέσει ο διάλογος χαρά μου είναι να ανταλλάσσουμε απόψεις!

Σε ευχαριστώ :smitten:
Αυτό να λέγεται. Οταν το post είναι ευγενικό και σοβαρό, πάντα απαντάς στο ίδιο τόνο και με σαφήνεια....
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
Αυτό να λέγεται. Οταν το post είναι ευγενικό και σοβαρό, πάντα απαντάς στο ίδιο τόνο και με σαφήνεια....
στα σοβαρά μηνύματα είμαι ευγενική στα μη σοβαρά επέλεξα να μην απαντώ καθόλου !
Το σάιτ δεν είναι βάιμπερ που χαρίζεις ένα αποκλεισμό και άντε γειά !

:happy:
 

DRAGON XXX

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
1.753
Κριτικές
43
Like
11.449
Πόντοι
6.246
....όποτε θέλεις καρδιά μου !
Δεν θα ετοιμάσω βαλίτσα !
Μία τσαντούλα με τα απαραίτητα και άντε γεία !

:happy::happy::happy::happy:
Έλενά μου, συγνώμη κιόλας, αλλά τα απαραίτητα τα δικά σου δεν νομίζω να χωράνε σε μία τσαντούλα. :cheesy:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.848
Like
159.435
Έλενά μου, συγνώμη κιόλας, αλλά τα απαραίτητα τα δικά σου δεν νομίζω να χωράνε σε μία τσαντούλα. :cheesy:
Έτσι ακριβώς μάτια μου !
Όσοι δεν με γνωρίζουν προσωπικά δεν μπορούν να έχουν άποψη .....:hi:
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.954
Like
37.086
Πόντοι
5.956

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom