Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (2 μέλη και 19 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,6%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 594 20,9%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.836

Hawkeye Argill

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
767
Κριτικές
14
Like
4.078
Πόντοι
1.436
ποιος ξέρει άραγε τι απωθημενα έχεις κι αυτος ?
Πως μεγαλωσε ποσο θυμό εχει μεσα του ?
Ισως η ταχυτητα να ειναι η μόνη διεξοδος στις σκεψεις του :cry::cry::cry:
Στην φυση το παραμικρο λαθος πληρωνεται Ελενα.Αναρωτηθηκε σε ποιους ανθρωπους θα λειψει η παρουσια σου,τα λογια σου και το κορμι σου στην τελικη?
Οχι.
Αμα κανει ολες του τις αναγκες καθιστος απο δω και περα θα φταιμε...Μπααα....:grin::grin::grin::grin::sunglasses::sunglasses:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.862
Like
159.605
Στην φυση το παραμικρο λαθος πληρωνεται Ελενα.Αναρωτηθηκε σε ποιους ανθρωπους θα λειψει η παρουσια σου,τα λογια σου και το κορμι σου στην τελικη?
Οχι.
Αμα κανει ολες του τις αναγκες καθιστος απο δω και περα θα φταιμε...Μπααα....:grin::grin::grin::grin::sunglasses::sunglasses:
έχω ένα κακό στοιχειο στον χαρακτηρα μου !
Οτι κι αν μου κανουν οσο σοβαρο κι αν ειναι όταν ηρεμησω και σκεφτω πιο λογικα μεσα μου πάντα προσπαθω να βρω μια δικαιολογια για τους άλλους !
Δεν το κάνω επίτηδες μου βγαινει εντελως αυθορμητα :kiss-mark::kiss-mark:
 

Hawkeye Argill

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
767
Κριτικές
14
Like
4.078
Πόντοι
1.436
έχω ένα κακό στοιχειο στον χαρακτηρα μου !
Οτι κι αν μου κανουν οσο σοβαρο κι αν ειναι όταν ηρεμησω και σκεφτω πιο λογικα μεσα μου πάντα προσπαθω να βρω μια δικαιολογια για τους άλλους !
Δεν το κάνω επίτηδες μου βγαινει εντελως αυθορμητα :kiss-mark::kiss-mark:
Το ιδιο λεμε.Δε φτανει που οι υπηρεσιες σου ειναι αφθαστες,εισαι και φωτεινο παραδειγμα καλου ανθρωπου....
Μωρε καθιστος θα κατουραει....
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
1000013612.jpg
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.770
Like
15.042
Πόντοι
2.256
Δυστυχως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πως κανένα πτυχίο και καμία μόρφωση δεν μπορει να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο συμπονετικό ,ανοιχτόμυαλο ,χαρουμενο και καλλιεργημένο
Γιατί η παιδεια δεν αναπτύσεται με master και διδακτορικά .
Παιδεία έχει ο άνθρωπος που έχει τρόπους ,ευγένεια και κοινωνική ευφυία .
Έχουμε συναντησει στην ζωή μας καθηγητες ,στελέχη επιχειρησεων και πολλους άλλους κοινωνικα πετυχημένους .
Η συμπεριφορα τους αλαζονεια κι ειρωνεία αλλά και αδεια απο ουσία !
Αν θελεις να μοιασεις σε κάποιον ,μοιάσε στην καλύτερη εκδοχή του εαυτου σου !
την καλημερα μου και την αγαπη μου παντα.εννοειτε οτι κανενα πτυχιο δεν σε κανει ανθρωπο.4 πτυχια μπορει να εχει ο αλλοσ και ομωσ γυδι να παραμαινει.στη συμπερηφορα ενοω.:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark::kiss-mark:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.295
Like
14.490
Πόντοι
3.556
Νομίζω γλυκιά μου οτι τα έχουμε πει πολλές φο΄ρες , όλα αυτά περί συμπεριφοράς και κυρίως διαχείρισης του νήματος.
Πέραν της πλάκας που κάνεις , στα κρίσημα σημεία απαντάς πραγματικά άμεσα , περιεκτικά και με ουσία.
Αυτά σίγουρα δεν μαθαίνονται σπουδάζοντας, αλλά ζώντας.
Εγώ που έχω μεταπτυχιακό, δεν μου τα δίδαξε κανείς πληων του σπιτιού και της ζωής.

Περαστικά και αν θέλεις να μας πεις πως πας, πως τα βλέπεις??
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Όντως ρε λεβεντιές ισχύουν τα όσα λέτε. Υπάρχουν άνθρωποι σπουδαγμένοι αλλά είναι κατακάθια στη συμπεριφορά και αγράμματοι που είναι ένα κομμάτι μάλαμα. Πρεσβεύουν την εξής φράση ''με τον παρά μου γαμώ και την κυρά μου''. Ε όχι ρε ξεφτιλισμένε δεν πάει έτσι. Ο καθένας έχει την προσωπικότητά του δε μπορείς να του την τσαλαπατάς εσύ. Όλα έχουν ένα όριο και κάπου πρέπει να μπαίνει φρένο στην παλιανθρωπιά
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.770
Like
15.042
Πόντοι
2.256
Όντως ρε λεβεντιές ισχύουν τα όσα λέτε. Υπάρχουν άνθρωποι σπουδαγμένοι αλλά είναι κατακάθια στη συμπεριφορά και αγράμματοι που είναι ένα κομμάτι μάλαμα. Πρεσβεύουν την εξής φράση ''με τον παρά μου γαμώ και την κυρά μου''. Ε όχι ρε ξεφτιλισμένε δεν πάει έτσι. Ο καθένας έχει την προσωπικότητά του δε μπορείς να του την τσαλαπατάς εσύ. Όλα έχουν ένα όριο και κάπου πρέπει να μπαίνει φρένο στην παλιανθρωπιά
σε τετοιεσ συμπερηφορεσ 2 ειναι οι απαντησεισ.ξεχεσμα και 1 καλο μπερτακι.
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
σε τετοιεσ συμπερηφορεσ 2 ειναι οι απαντησεισ.ξεχεσμα και 1 καλο μπερτακι.
Αν τύχει και τον έχεις μπροστά σου βαράς αβέρτα. Έλα όμως που όλοι οι τύποι αυτής της συνομοταξίας είναι αερογάμηδες και μάγκες του πληκτρολογίου
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.862
Like
159.605
Αν τύχει και τον έχεις μπροστά σου βαράς αβέρτα. Έλα όμως που όλοι οι τύποι αυτής της συνομοταξίας είναι αερογάμηδες και μάγκες του πληκτρολογίου
Έχω αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν για τους μάγκες του πληκτρολογίου!
Πίσω από ένα nickname μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει γιατι πολύ απλά είναι ένας ανώνυμος!
ίσως στην προσωπική τους ζωή να είναι καταπιεσμένοι άνθρωποι και πολύ απλά σε ένα πληκτρολόγιο να βγάζουν τα απωθημένα τους!
ΙΣΩΣ !!!
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Έχω αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν για τους μάγκες του πληκτρολογίου!
Πίσω από ένα nickname μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει γιατι πολύ απλά είναι ένας ανώνυμος!
ίσως στην προσωπική τους ζωή να είναι καταπιεσμένοι άνθρωποι και πολύ απλά σε ένα πληκτρολόγιο να βγάζουν τα απωθημένα τους!
ΙΣΩΣ !!!
Έτσι ακριβώς όπως το λες είναι αλλά δεν είναι αιτιολογία αυτή. Το να έχεις απωθημένα ή αν είσαι καταπιεσμένος δε σου χρωστάει ο εκάστοτε άνθρωπος κάτι να δέχεται τις σαχλαμάρες σου και τις προσβολές σου. Είπες κάτι χθες σ'ένα ποστάρισμά σου αν θυμάμαι καλώς ότι ίσως το μόνο σου μειονέκτημα είναι ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις τέτοιου είδους συμπεριφορές. Πραγματικά είναι το μόνο σου λάθος. Παραταύτα οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι πολύ καλός άνθρωπος με χρυσή καρδιά και ας μη σ'έχω γνωρίσει ακόμη δυστυχώς αλλά θα το ήθελα κάποια στιγμή. Τυχεροί όσα 'ατομα σ'εχουν γνωρίσει από εδώ όπως και οι δικοί σου άνθρωποι είναι τυχεροί που σ'έχουν στη ζωή τους
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.295
Like
14.490
Πόντοι
3.556
Έχω αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν για τους μάγκες του πληκτρολογίου!
Πίσω από ένα nickname μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει γιατι πολύ απλά είναι ένας ανώνυμος!
ίσως στην προσωπική τους ζωή να είναι καταπιεσμένοι άνθρωποι και πολύ απλά σε ένα πληκτρολόγιο να βγάζουν τα απωθημένα τους!
ΙΣΩΣ !!!
Όντως τα έχουμε πει πολλές φορές.
Η επανάληψη είναι μήτηρ......
Πρέπει να ακούγονται, όσο και αν είναι επανάληψη της επανάληψης.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.862
Like
159.605
Έτσι ακριβώς όπως το λες είναι αλλά δεν είναι αιτιολογία αυτή. Το να έχεις απωθημένα ή αν είσαι καταπιεσμένος δε σου χρωστάει ο εκάστοτε άνθρωπος κάτι να δέχεται τις σαχλαμάρες σου και τις προσβολές σου. Είπες κάτι χθες σ'ένα ποστάρισμά σου αν θυμάμαι καλώς ότι ίσως το μόνο σου μειονέκτημα είναι ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις τέτοιου είδους συμπεριφορές. Πραγματικά είναι το μόνο σου λάθος. Παραταύτα οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι πολύ καλός άνθρωπος με χρυσή καρδιά και ας μη σ'έχω γνωρίσει ακόμη δυστυχώς αλλά θα το ήθελα κάποια στιγμή. Τυχεροί όσα 'ατομα σ'εχουν γνωρίσει από εδώ όπως και οι δικοί σου άνθρωποι είναι τυχεροί που σ'έχουν στη ζωή τους
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια !
Αν ειμαι καλος ανθρωπος ή οχι αυτο θα το κρινουν αλλοι !
Το μονο σιγουρο ειναι ότι έχω κάνει κι εγω τα λάθη μου και εχω πληρωσει ακριβα το τιμημα !.
ΣΚΛΗΡΗ δεν είμαι σιγουρα γιατι οι περισσοτεροι απο εδω μέσα νομίζουν ότι οι κοπελες που κάνουμε ραντεβου ειμαστε αδιστακτες :2funny:....χαχαχαχαχα
απέχει πολυ απο την πραγματικοτητα !
Οσο αφορα τα ατομα που έχω επιλεξει να ειναι δίπλα μου τα τελευταια χρονια εχω κανει ξεσκαρταρισμα !
Λιγοι και καλοι !
Οι υπολοιποι να είναι καλα να τους ευχηθω αλλα οχι διπλα μου :grin:
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια !
Αν ειμαι καλος ανθρωπος ή οχι αυτο θα το κρινουν αλλοι !
Το μονο σιγουρο ειναι ότι έχω κάνει κι εγω τα λάθη μου και εχω πληρωσει ακριβα το τιμημα !.
ΣΚΛΗΡΗ δεν είμαι σιγουρα γιατι οι περισσοτεροι απο εδω μέσα νομίζουν ότι οι κοπελες που κάνουμε ραντεβου ειμαστε αδιστακτες :2funny:....χαχαχαχαχα
απέχει πολυ απο την πραγματικοτητα !
Οσο αφορα τα ατομα που έχω επιλεξει να ειναι δίπλα μου τα τελευταια χρονια εχω κανει ξεσκαρταρισμα !
Λιγοι και καλοι !
Οι υπολοιποι να είναι καλα να τους ευχηθω αλλα οχι διπλα μου :grin:
Εγώ μιλάω κρίνοντας από αυτά που βλέπω στο νήμα σου όπως γράφεις και όπως μιλάς και πιστεύω ότι δεν πέφτω έξω ότι είσαι έτσι και από κοντά. Αδίστακτες δε θα το'λεγα απλά είναι και κάποιες που κοιτάνε μόνο να έρθουν να σε ξεπετάξουν για 1 ώρα να τα τσεπώσουν και να φύγουν να πάνε στον επόμενο. Δηλαδή σε κοιτάνε απλά σαν πελάτη και μόνο. Και είναι κρίμα γιατί εγώ προσωπικά τη γυναίκα δεν τη βλέπω μόνο σαν ένα κομμάτι κρέας που με νοιάζει μόνο να την γαμήσω και τέλος. Γουστάρω και το social. Εξάλλου άνθρωποι είμαστε και γι'αυτό διαφέρουμε απ'τα ζώα που κοιτάνε μόνο να πηδιούνται
 

Nevio

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Οκτ 2022
Μηνύματα
1.094
Like
7.502
Πόντοι
1.056
σε τετοιεσ συμπερηφορεσ 2 ειναι οι απαντησεισ.ξεχεσμα και 1 καλο μπερτακι.
Αν τύχει και τον έχεις μπροστά σου βαράς αβέρτα. Έλα όμως που όλοι οι τύποι αυτής της συνομοταξίας είναι αερογάμηδες και μάγκες του πληκτρολογίου
Έχω αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν για τους μάγκες του πληκτρολογίου!
Πίσω από ένα nickname μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει γιατι πολύ απλά είναι ένας ανώνυμος!
ίσως στην προσωπική τους ζωή να είναι καταπιεσμένοι άνθρωποι και πολύ απλά σε ένα πληκτρολόγιο να βγάζουν τα απωθημένα τους!
ΙΣΩΣ !!!
Ο σπουδαίος Χάρυ Κλυνν έλεγε σε μια ατάκα του..<<οι εποχές αλλάζουν, οι μόδες αλλάζουν, οι γραβάτες αλλάζουν, αλλά οι μαλάκες πάντα ίδιοι είναι σε όλες τις εποχές>>.......γι' αυτο μην τους δινεται σημασια.... απλα προσπεραστε τους.....:hi:
 
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.862
Like
159.605
Ο σπουδαίος Χάρυ Κλυνν έλεγε σε μια ατάκα του..<<οι εποχές αλλάζουν, οι μόδες αλλάζουν, οι γραβάτες αλλάζουν, αλλά οι μαλάκες πάντα ίδιοι είναι σε όλες τις εποχές>>.......γι' αυτο μην τους δινεται σημασια.... απλα προσπεραστε τους.....:hi:
.....δεν είναι κακό να πιστευουν κάποιοι ότι είναι έξυπνοι κακό είναι να νομίζουν ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι χαζοί :hi:

λουλουδακια :rose::rose::rose::rose::rose:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nevio

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Οκτ 2022
Μηνύματα
1.094
Like
7.502
Πόντοι
1.056
.....δεν είναι κακό να πιστευουν κάποιοι ότι είναι έξυπνοι κακό είναι να νομίζουν ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι χαζοί :hi:

λουλουδακια :rose::rose::rose::rose::rose:
Ο ανόητος ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος, του εαυτού του, αλλά ο σοφός όλους τους συγχωρεί......:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Ο σπουδαίος Χάρυ Κλυνν έλεγε σε μια ατάκα του..<<οι εποχές αλλάζουν, οι μόδες αλλάζουν, οι γραβάτες αλλάζουν, αλλά οι μαλάκες πάντα ίδιοι είναι σε όλες τις εποχές>>.......γι' αυτο μην τους δινεται σημασια.... απλα προσπεραστε τους.....:hi:
Έχεις δίκιο αλλά σε φέρνουν στα όριά σου. Δε δίνεις σημασία μία δύο κάπου όμως όταν συνεχίζεται αυτό το βιολί καταντάει σπαστικό και εκνευριστικό. Στο κάτω κάτω άνθρωποι είμαστε με αίμα στις φλέβες μας και νεύρα όχι ρομποτάκια με μηχανήματα και καλώδια
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom