Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.862
- Like
- 159.605
Ναι και ο Μίστερ Μπιν είναι ο κολλητος μου!Οριστε αποδειξη.....δεξια ειναι το κοριτσακι.....αμαν πια.
![]()
Κλαιω απο τα γελια



Ναι και ο Μίστερ Μπιν είναι ο κολλητος μου!Οριστε αποδειξη.....δεξια ειναι το κοριτσακι.....αμαν πια.
![]()



Αφου το τραβαει ο οργανισμος τους......το δουλεμα.....Ναι και ο Μίστερ Μπιν είναι ο κολλητος μου!
Κλαιω απο τα γελια
![]()



κι εμενα τραβαει ο οργανισμος μου τωρα μια καρυδοπιτα με παγωτοΑφου το τραβαει ο οργανισμος τους......το δουλεμα.....![]()

Me την βροχή δεν βγήκαν τα delivery. Τι να κάνει ο άνθρωπος, πως να τα στείλει??κι εμενα τραβαει ο οργανισμος μου τωρα μια καρυδοπιτα με παγωτο
Αλλα δεν ειδα να μου στελνεις![]()
Πριν πρεπει να προηγηθει κατι αλλο ομως.....ετσι ειναι η σωστη σειρα.....αλλα για σενα θα κανω μια παραβλεψη......ερχομαι τωρα να στα φερω....κι εμενα τραβαει ο οργανισμος μου τωρα μια καρυδοπιτα με παγωτο
Αλλα δεν ειδα να μου στελνεις![]()



με τον σοφερ του !Me την βροχή δεν βγήκαν τα delivery. Τι να κάνει ο άνθρωπος, πως να τα στείλει??
Προσωπικα εγω θα στα φερω.....θυσια θα γινω για σενα κουκλα....με τον σοφερ του !
Εκτος αν του εχει δωσει άδεια![]()
Τι λες καρδιά μου. Ποιόν σοφέρ. Φράγκο δεν του έχεις αφήσει.....με τον σοφερ του !
Εκτος αν του εχει δωσει άδεια![]()
αχχχχ!Αν δεν το καταλαβατε ερχονται...
![]()

Για σενα θα αλλαξουμε τις εποχες σε πριν καλοκαιρι.....καλοκαιρι....μετα καλοκαιρι....μετα μετα καλοκαιρι....αχχχχ!
Θελω παντα να ειναι καλοκαιρι![]()
ειχαμε βαλει ενα στοιχημα και το εχασαΓια σενα θα αλλαξουμε τις εποχες σε πριν καλοκαιρι.....καλοκαιρι....μετα καλοκαιρι....μετα μετα καλοκαιρι....


.....μια φιλοσοφικη συζητησηΤι κερδισα;
![]()

Βρε τον κωλόφαρδο... Φοβερή τύχη,.....μια φιλοσοφικη συζητηση![]()
Θα κρατησει ομως ολο το βραδυ μεχρι να ξημερωσει ομως.........μια φιλοσοφικη συζητηση![]()

3 μερες θα κρατησειΘα κρατησει ομως ολο το βραδυ μεχρι να ξημερωσει ομως....![]()

Τωρα μιλας σωστα......ποτε ξεκιναμε;;;3 μερες θα κρατησει![]()
οποτε θελειςΤωρα μιλας σωστα......ποτε ξεκιναμε;;;
![]()