Περαστικά και να προσέχεις την υγεία σου. Εμείς εδώ θα είμαστε και θα περιμένουμε τη μεγάλη επιστροφή....Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !
Τα φιλια μου![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έλενα110
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Ελενα110
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 60K
- Εμφανίσεις 6M
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort ελληνίδα escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (2 μέλη και 27 επισκέπτες)
Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
Σας ευχαριστω πολυ παιδια
Αληθεια δεν φταιω εγω καποιος εκανε προσπεραση και ετσι απλα εγινε το ατυχημα
Ευτυχως ειναι καλα και ο αλλος οδηγος λιγο σοκαρισμενος που το θεωρω φυσιολογικο !
Η ζωνη σωζει ζωες το λεω συνεχεια !
οσο για τα αμαξια σιδερα ειναι εμεις να ειμαστε καλα





Αληθεια δεν φταιω εγω καποιος εκανε προσπεραση και ετσι απλα εγινε το ατυχημα
Ευτυχως ειναι καλα και ο αλλος οδηγος λιγο σοκαρισμενος που το θεωρω φυσιολογικο !
Η ζωνη σωζει ζωες το λεω συνεχεια !
οσο για τα αμαξια σιδερα ειναι εμεις να ειμαστε καλα





Απλά τα πράγματα. Δεν είναι άπειρες. Πάρτες με την σειρά και σε ένα μήνα θα τις έχεις δει...Έχετε να μου προτεινετε καμια καλη ταινια να δω ??
Μυστηριου μου αρεσουν !
![]()
Ξεκίνα σειρές!!!!!!!!!!!!
Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
Σε έναν μηνα πολυ λες !Απλά τα πράγματα. Δεν είναι άπειρες. Πάρτες με την σειρά και σε ένα μήνα θα τις έχεις δει...
Ξεκίνα σειρές!!!!!!!!!!!!
Σε μια εβδομαδα θα τις εχω δει όλες !!!
και τι να κανω εγω που βαριεμαι ευκολα ???
Χαχαχαχαχαχα
Teacher2017
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 6.370
- Κριτικές
- 1
- Like
- 41.549
- Πόντοι
- 5.956
Για να μη βαριεσαι να ερθω να σου κανω παρεα.....να σε φροντιζω......αυριο εχει μπιφτεκια με πατατουλες. Φυσικσ και σαλατα. Μετα παγωτακι. Τι λες;Σε έναν μηνα πολυ λες !
Σε μια εβδομαδα θα τις εχω δει όλες !!!
και τι να κανω εγω που βαριεμαι ευκολα ???
Χαχαχαχαχαχα





Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
λεω οτι θα γινω η ελενα 110 κιλα ....Για να μη βαριεσαι να ερθω να σου κανω παρεα.....να σε φροντιζω......αυριο εχει μπιφτεκια με πατατουλες. Φυσικσ και σαλατα. Μετα παγωτακι. Τι λες;
![]()


Ωχ την βλέπω οχι 2 αλλά με 5-6 κιλά παραπάνω και ποιός την ακούει μετά????Για να μη βαριεσαι να ερθω να σου κανω παρεα.....να σε φροντιζω......αυριο εχει μπιφτεκια με πατατουλες. Φυσικσ και σαλατα. Μετα παγωτακι. Τι λες;
![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Απλά πράγματα. πετερίτσες και μικ΄ρες βολτούλες!!!!Σε έναν μηνα πολυ λες !
Σε μια εβδομαδα θα τις εχω δει όλες !!!
και τι να κανω εγω που βαριεμαι ευκολα ???
Χαχαχαχαχαχα
Teacher2017
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 6.370
- Κριτικές
- 1
- Like
- 41.549
- Πόντοι
- 5.956
Οχι ολα τα φαγητα μου δεν παχαινουν.....ομορφαινουν.....αλλα ποσο πιο ομορφη να γινεις πια.λεω οτι θα γινω η ελενα 110 κιλα ....![]()
Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
στρατα στρατουλα η μπεμπουλαΩχ την βλέπω οχι 2 αλλά με 5-6 κιλά παραπάνω και ποιός την ακούει μετά????
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Απλά πράγματα. πετερίτσες και μικ΄ρες βολτούλες!!!!


μικρή η ζημιά. Λίγη ξεκούραση και θα επανέλθεις...στρατα στρατουλα η μπεμπουλα![]()
Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
Δεν είναι κατι σοβαρο !μικρή η ζημιά. Λίγη ξεκούραση και θα επανέλθεις...
Απλα ακολουθω πιστα τις συμβουλες του γιατρου μου
Όταν νιωσω έτοιμη θα μπω πάλι με το καλο στους κανονικους μου ρυθμους !
Απλα το ανακοινωσα γιατι πολλα παιδια αναρωτιοντουσαν ποτε θα ερθω Αθηνα και όφειλα να τους δωσω μία εξήγηση
Τελικά ποιός δεν πρόσεχε . Εσύ η ο ακατανόμαστος???Δεν είναι κατι σοβαρο !
Απλα ακολουθω πιστα τις συμβουλες του γιατρου μου
Όταν νιωσω έτοιμη θα μπω πάλι με το καλο στους κανονικους μου ρυθμους !
Απλα το ανακοινωσα γιατι πολλα παιδια αναρωτιοντουσαν ποτε θα ερθω Αθηνα και όφειλα να τους δωσω μία εξήγηση![]()
Να προσέχεις και σωστά ακολουθείς τις οδηγίες.
Αμα τις ακολουθείς , σίγουρα δεν θα μείνουν εστίες στο μέλλον και θα επανέλθεις γρ΄γηορα
Teacher2017
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 6.370
- Κριτικές
- 1
- Like
- 41.549
- Πόντοι
- 5.956
Παει. Τελειωσε.Δεν χρειαζεται περισσοτερη αναλυση. Τωρα χαλαρωσε....απολαυσε......και ξεκουρασου.Δεν είναι κατι σοβαρο !
Απλα ακολουθω πιστα τις συμβουλες του γιατρου μου
Όταν νιωσω έτοιμη θα μπω πάλι με το καλο στους κανονικους μου ρυθμους !
Απλα το ανακοινωσα γιατι πολλα παιδια αναρωτιοντουσαν ποτε θα ερθω Αθηνα και όφειλα να τους δωσω μία εξήγηση![]()
Ωραια μου Κυρια......δεν σε ξεχναω.
Ω γέγοναι , γέγοναι.Παει. Τελειωσε.Δεν χρειαζεται περισσοτερη αναλυση. Τωρα χαλαρωσε....απολαυσε......και ξεκουρασου.
Ωραια μου Κυρια......δεν σε ξεχναω.
Τώρα χαλάρωση , netflix και ηρεμία.
Hawkeye Argill
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 767
- Κριτικές
- 14
- Like
- 4.078
- Πόντοι
- 1.436
Δεν εχει σημασια ποιος φταιει.Να εισαι καλα και οταν ειναι δυνατον και γουσταρεις, γυρνας.Η υγεια πανω απ'ολα.Σας ευχαριστω πολυ παιδια
Αληθεια δεν φταιω εγω καποιος εκανε προσπεραση και ετσι απλα εγινε το ατυχημα
Ευτυχως ειναι καλα και ο αλλος οδηγος λιγο σοκαρισμενος που το θεωρω φυσιολογικο !
Η ζωνη σωζει ζωες το λεω συνεχεια !
οσο για τα αμαξια σιδερα ειναι εμεις να ειμαστε καλα
![]()
Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
σε ευχαριστω πολυΔεν εχει σημασια ποιος φταιει.Να εισαι καλα και οταν ειναι δυνατον και γουσταρεις, γυρνας.Η υγεια πανω απ'ολα.

και εγώ που ρώτησα, έτσι ρώτησα για την κουβέντα.Δεν εχει σημασια ποιος φταιει.Να εισαι καλα και οταν ειναι δυνατον και γουσταρεις, γυρνας.Η υγεια πανω απ'ολα.
Πάνω απο όλα η υγεία.
ναναι καλά η τζουτζούκα και πολλά φιλιά...
Hawkeye Argill
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 767
- Κριτικές
- 14
- Like
- 4.078
- Πόντοι
- 1.436
Ναι ρε αδερφε,δεν εγινε κατι.Ολοι εδω(ειδικα σε αυτο το νημα) εχουμε και ενα ενδιαφερον αληθινοκαι εγώ που ρώτησα, έτσι ρώτησα για την κουβέντα.
Πάνω απο όλα η υγεία.
ναναι καλά η τζουτζούκα και πολλά φιλιά...
blizardeye
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 85.729
- Κριτικές
- 48
- Like
- 33.506
- Πόντοι
- 29.086
Καλησπέρα από το νήμα των παππούληδων και περαστικά στην κα. Έλενα!!!
Γενικότερα θα ήθελα να δώσω ένα Μπράβο στα μέλη του νήματος για το επίπεδο που διατηρείτε.
Sexy but not vulgar!
Γενικότερα θα ήθελα να δώσω ένα Μπράβο στα μέλη του νήματος για το επίπεδο που διατηρείτε.
Sexy but not vulgar!

Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.863
- Like
- 159.627
Καλησπερα σε ευχαριστω πολυ να εισαι καλα !Καλησπέρα από το νήμα των παππούληδων και περαστικά στην κα. Έλενα!!!
Γενικότερα θα ήθελα να δώσω ένα Μπράβο στα μέλη του νήματος για το επίπεδο που διατηρείτε.
Sexy but not vulgar!![]()
Ολα τα παιδια που γράφουν στο νημα μου είναι εξαιρετικα με τροπους με παιδεια με ευγενεια !
Ειμαστε μια πολυ όμορφη παρεα και οσοι
Την λατρευω αυτην την παρεα με κανει να γελαω πολλες φορες !
Και το πιο σημαντικο με σεβονται !
Θελω να ξερεις οτι εισαι παντα καλοδεχουμενος στο νημα μου ...με αγαπη στο λεω

Τα φιλια μου
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο