Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.853
- Like
- 159.517
Εσύ εχθες με αφησες για να πας σε αλλο νημαΑσε την.. κατάλαβε το λάθος που έκανε σε μένα και εχει νεύρα..

Εεεεεε και εγω κάτι επρεπε να κανω για αντιποινα !
Εκανα ερωτα
Εσύ εχθες με αφησες για να πας σε αλλο νημαΑσε την.. κατάλαβε το λάθος που έκανε σε μένα και εχει νεύρα..

Και υποθέτω περισσότερες απο δυο φορές έκαστος!!!!Τελειώσατε;
Περιμενε αλλη μια μου εμεινε.....και μετα τελος. Μαλλον.Τελειώσατε;



Αφου ξερεις....25 εκ.....10 εκτονωσεις....σωμα με κοιλιακους......εμφανιση....θεούΑξιος ο Δασκαλος!



Ενταξει. Εγω αυριο θα ξεσκισω μια escort και θα στειλω φωτο. Ονοματα δεν λέμε.Εσύ εχθες με αφησες για να πας σε αλλο νημα
Εεεεεε και εγω κάτι επρεπε να κανω για αντιποινα !
Εκανα ερωτα![]()
αν δεν υπαρχει αμοιβαια εμπιστοσυνη η σχεση μας δεν μπορει να έχει μέλλονΕνταξει. Εγω αυριο θα ξεσκισω μια escort και θα στειλω φωτο. Ονοματα δεν λέμε.
Θες να χωρισουμε ;αν δεν υπαρχει αμοιβαια εμπιστοσυνη η σχεση μας δεν μπορει να έχει μέλλον
Ναι!Θες να χωρισουμε ;
Αγαπητε η Ελενα σε ξεσκιζει εσενα εσυ απλα ακολουθεις.....αν μπορεις....διαφορετικα ερχεσαι δευτερος.....Ενταξει. Εγω αυριο θα ξεσκισω μια escort και θα στειλω φωτο. Ονοματα δεν λέμε.
Κοριτσι ειμεθα κι αλλοι που σε ποθουμε εις κολασμενη μορφην
Escort 1800 η 2000?Ενταξει. Εγω αυριο θα ξεσκισω μια escort και θα στειλω φωτο. Ονοματα δεν λέμε.
Ωωωωω !Κοριτσι ειμεθα κι αλλοι που σε ποθουμε εις κολασμενη μορφην![]()

Ο ενας φευγει ο αλλος ερχεται....δεν σε προλαβαινουμε....σιφουνας...Ωωωωω !
Σε ευχαριστω πολυ !
![]()

Εγω εχω προτεινει αιρεση.Πολυγαμικοτητα και οποιον θελει παντρευεται το κοριτσι μας.Δημοκρατικα πραματαΟ ενας φευγει ο αλλος ερχεται....δεν σε προλαβαινουμε....σιφουνας...![]()
αγαπουλα καλο μηνα να έχουμεκαλησπερα και καλο μηνα![]()
Καλημερα αγαπητε μου Odin......βρε κοριτσ', βρε κοριτσ' ομορφο!!!
Αλλο ο τροπος γραφης και αλλο ο γραφικος χαρακτηρας!!!!
*δασκαλε νομιζω οτι δν την διορθωνεις επιτηδες ωστε να εχεις λογους να την "τιμωρεις"![]()
Να περνάς πάντοτε υπέροχα Έλενα μου!ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !
ΤΟ ΣΟΥ ΚΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ !
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ![]()