Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.853
- Like
- 159.481
χαχαχα α ρε λενακι.... είσαι σούπερ...
Ρε αγάπη μου στο τελος θα με πουνε αγαπουλα και οτι παρασερνω τα αγορια του σαιτ στον αγαπουλιστικο δρομο που χαραξε η έλενα 110
χαχαχα α ρε λενακι.... είσαι σούπερ...
Και δεν πα να σε πουνε κοριτσαρα μας.Εμεις την αληθεια την ξερουμε.Προβλημα τους,οχι δικο σου.Και σιγουρα ουτε δικο μαςΡε αγάπη μου στο τελος θα με πουνε αγαπουλα και οτι παρασερνω τα αγορια του σαιτ στον αγαπουλιστικο δρομο που χαραξε η έλενα 110![]()
Αποπλανηση το λενε στο χωριο μου αυτο.....Ρε αγάπη μου στο τελος θα με πουνε αγαπουλα και οτι παρασερνω τα αγορια του σαιτ στον αγαπουλιστικο δρομο που χαραξε η έλενα 110![]()

Μερικοι ειναι για σκληρες ζουζουνιες....εδω ειναι light.......περασε, ησασταν απασχολημενοι με τις "ζουζουνιες" σας και εφυγε![]()

δεν πειραζει..... το πολύ πολυ να μας πουν αγαπούληδες.... αντε και προμοτορες.... και ρότορες, τρακτορες, παστορες κτλΡε αγάπη μου στο τελος θα με πουνε αγαπουλα και οτι παρασερνω τα αγορια του σαιτ στον αγαπουλιστικο δρομο που χαραξε η έλενα 110![]()
Μου έχουν πει :δεν πειραζει..... το πολύ πολυ να μας πουν αγαπούληδες.... αντε και προμοτορες.... και ρότορες, τρακτορες, παστορες κτλ


Δεν καταλαβαινουν οτι σε εναν ανθρωπο,μπορει να συνυπαρχουν οροι οπως Γουστο,Γαμισι,Σκισιμο,Ξεκωλιασμα κλπ με ορους οπως Αξιοπρεπεια,Σεβασμος,Τιμιοτητα,Γλυκυτητα και πανω απ'ολα Εννοια.Το πρωτο μερος στο κρεββατι και αποκλειστικο,ενω το δευτερο απλοχερο και να φαινεται.Στο φτωχο τους μυαλο,ειναι υποκρισια αυτο.Τοσα ξερουν,τοσα λεν κοπελαρα μας.Μου έχουν πει :
Ελενα πως αισθανεσαι που τους λες τι να γραφουν στο νημα σου ???
ΣΟΚ ΕΠΑΘΑ !
Δεν έχω πει ποτε μα ποτε και σε κανεναν τι να γραψει ή να γραψει στο νημα μου οτι γινετε ειναι εντελως αυθορμητο !
Με τον χαβαλε μας τους προβλημματισμους μας τις ανησυχιες μας την ορεξη μας για ΣΕΞ !
Καμια φωτο που και που οταν εχει ορεξη η νηματοθετρια![]()
Αρκετα με τις γλυκες,μολις σε δω θα χυσω τις καυλοβυζαρες σου Nightingale!!!!!!
Ωπα τι εχουμε εδω.....καπου τα εχω ξαναδει αυτα απο κοντα...





Βυζάρες να τις πιπιλας για ώρες και στο τέλος να τις περιλουζεις, που κάνει και καλό.
Γειά σου ρε Έλενα ΚΑΒΛΑ!
και τις ψυχες μας θα ενωσουμε και τα σωματα μας !Hi !!!!!! Αρα Πρεπει να εχεις Και Υπεροχη Ψυχη !? Αν κρινω απο τον Υπηρετη !!!.... Μακαρι να καταφερουμε να ενωσουμε της ψυχες μας Τουλαχιστον !!!! Χαχαχιχιχιχι !!
αν βαλω χρωμα στην φωτο ποια επιθυμια μου θα εκπληρωσεις ???Γειά σου ρε Έλενα ΚΑΒΛΑ!
Βυζαρες για Oscar!
Δειξτες μας και με χρώμα!!!
Μονο με τηλ Μπορουμε να μαθουμε τη Χημεια ? 'Η και με προσωπικο μνμ απο εδω ????και τις ψυχες μας θα ενωσουμε και τα σωματα μας !
Χημεια και καλη θεληση να υπαρχει![]()
Βάλε χρώμα εσυ και μετά ότι θέλεις!αν βαλω χρωμα στην φωτο ποια επιθυμια μου θα εκπληρωσεις ???
Πώς να κρατηθείς να μην χαιδεψεις αυτό το υπέροχο στήθος
αγαπη δεν εισαι καλα ενημερωμενος και με στεναχωρεις !Μονο με τηλ Μπορουμε να μαθουμε τη Χημεια ? 'Η και με προσωπικο μνμ απο εδω ????