Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.837

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.525
Κριτικές
54
Like
79.614
Πόντοι
23.656
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.627
....αμα δν εχει δ'λεψει ο καφες ακομη , οτι να'ναι διαβαζεις!!!!!
Διαβασα "Ζητειται γαμπρος να ειναι μονιμο ναυαγιο" :2funny::2funny::2funny:
......κι εγω αν δεν πιω καφε δεν λειτουργω οπως πρεπει !
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Υ..Γ...αν και τον εχω ελαττωσει τον τελευταιο καιρο προτιμω το τσαι !
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.627

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Συγνωμη το πουτσαι τι ροφημα ειναι ??
Πρωτη φορα το ακουω !
Μαλλον λειπω καιρο απο την δραση και τωρα σιγα σιγα μαθαινω !
το πιο θρεπτικο λειτουργει και σαν κρεμα αναπλασης δερματος
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.627
το πιο θρεπτικο λειτουργει και σαν κρεμα αναπλασης δερματος
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλές γυναίκες είναι το γεγονός ότι το σπέρμα είναι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία!
Περιλαμβάνει μία σειρά συστατικών η οποία διαφέρει από άντρα σε άντρα ! Συγκεκριμένα βιταμίνη B ασβέστιο μαγνήσιο φρουκτόζη κρεατίνη χοληστερόλη κιτρικό οξύ γαλακτικό οξύ νάτριο κάλιο φώσφορο βιταμίνη B12 ψευδάργυρο και άζωτο !
Είναι πολύ θρεπτικό για τον οργανισμό !
Εάν θα το φτύσεις ή θα το καταπιείς είναι θέμα πάντα προσωπικής επιλογής αν κάνεις δίαιτα Ίσως θα ήταν καλό να μην το καταπιείς γιατί ένα κουταλάκι σπέρμα έχει 5 θερμίδες!
 

tritwnas

Μέλος
Εγγρ.
28 Αυγ 2021
Μηνύματα
25
Κριτικές
1
Like
45
Πόντοι
0
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλές γυναίκες είναι το γεγονός ότι το σπέρμα είναι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία!
Περιλαμβάνει μία σειρά συστατικών η οποία διαφέρει από άντρα σε άντρα ! Συγκεκριμένα βιταμίνη B ασβέστιο μαγνήσιο φρουκτόζη κρεατίνη χοληστερόλη κιτρικό οξύ γαλακτικό οξύ νάτριο κάλιο φώσφορο βιταμίνη B12 ψευδάργυρο και άζωτο !
Είναι πολύ θρεπτικό για τον οργανισμό !
Εάν θα το φτύσεις ή θα το καταπιείς είναι θέμα πάντα προσωπικής επιλογής αν κάνεις δίαιτα Ίσως θα ήταν καλό να μην το καταπιείς γιατί ένα κουταλάκι σπέρμα έχει 5 θερμίδες!
Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι! Όταν περάσω από Αθήνα και βολέψει θα σε καλέσω!
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλές γυναίκες είναι το γεγονός ότι το σπέρμα είναι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία!
Περιλαμβάνει μία σειρά συστατικών η οποία διαφέρει από άντρα σε άντρα ! Συγκεκριμένα βιταμίνη B ασβέστιο μαγνήσιο φρουκτόζη κρεατίνη χοληστερόλη κιτρικό οξύ γαλακτικό οξύ νάτριο κάλιο φώσφορο βιταμίνη B12 ψευδάργυρο και άζωτο !
Είναι πολύ θρεπτικό για τον οργανισμό !
Εάν θα το φτύσεις ή θα το καταπιείς είναι θέμα πάντα προσωπικής επιλογής αν κάνεις δίαιτα Ίσως θα ήταν καλό να μην το καταπιείς γιατί ένα κουταλάκι σπέρμα έχει 5 θερμίδες!
εδω μεσα ρε νουνα κανεις δεν βγαζει μονο ενα κουαταλακι σπερμα :cool2: απο σερβιτσιο και πανω μαζι με τις κατσαρολες :headbaning1::headbaning2:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλές γυναίκες είναι το γεγονός ότι το σπέρμα είναι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία!
Περιλαμβάνει μία σειρά συστατικών η οποία διαφέρει από άντρα σε άντρα ! Συγκεκριμένα βιταμίνη B ασβέστιο μαγνήσιο φρουκτόζη κρεατίνη χοληστερόλη κιτρικό οξύ γαλακτικό οξύ νάτριο κάλιο φώσφορο βιταμίνη B12 ψευδάργυρο και άζωτο !
Είναι πολύ θρεπτικό για τον οργανισμό !
Εάν θα το φτύσεις ή θα το καταπιείς είναι θέμα πάντα προσωπικής επιλογής αν κάνεις δίαιτα Ίσως θα ήταν καλό να μην το καταπιείς γιατί ένα κουταλάκι σπέρμα έχει 5 θερμίδες!
Επισης εξαρταται και απο την γευση αν θα το καταπιει η εκαστοτε κυρια ή οχι.

Ο χυμος ανανα λενε δινει γλυκια γευση.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.627
Επισης εξαρταται και απο την γευση αν θα το καταπιει η εκαστοτε κυρια ή οχι.

Ο χυμος ανανα λενε δινει γλυκια γευση.
Συμφωνω απολυτα !
Οταν καποιος εχει πιει ποτο ειναι πικρο το σπερμα αν ομως εχει φαει φρουτο ειναι γλυκο !
Οπότε μην προτιμάτε το ποτό αλλωστε κάνει και κακό στην υγεία!
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Συμφωνω απολυτα !
Οταν καποιος εχει πιει ποτο ειναι πικρο το σπερμα αν ομως εχει φαει φρουτο ειναι γλυκο !
Οπότε μην προτιμάτε το ποτό αλλωστε κάνει και κακό στην υγεία!
νουνα βρηκα στο σκευος που θα σερβιρεις το ποτο ειναι και βασιλικο...στα συν οτι ψηνει και απο τις 2 πλευρες :gay:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Συμφωνω απολυτα !
Οταν καποιος εχει πιει ποτο ειναι πικρο το σπερμα αν ομως εχει φαει φρουτο ειναι γλυκο !
Οπότε μην προτιμάτε το ποτό αλλωστε κάνει και κακό στην υγεία!
Την αλλη φορα θα φαω εγω τα γλυκα που θα σου φερω....:2funny:

Και εχω σκεφτει κατι πολυ ιδιαιτερο....μεσα στο σιροπι.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.863
Like
159.627
Την αλλη φορα θα φαω εγω τα γλυκα που θα σου φερω....:2funny:

Και εχω σκεφτει κατι πολυ ιδιαιτερο....μεσα στο σιροπι.
Χαχαχαχαχα!
Να εισαι καλα με εκανες και γελασα !
Μου αρεσει το σιροπι αλλα ξεκινησα λιγο διαιτα ετσι εχω παρει 4 κιλα !
Πως τα πηρα δεν ξερω τα διωχνω και δεν φευγουν με τιποτα :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom