billgun
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 5.969
- Like
- 37.198
- Πόντοι
- 5.956
δυστυχως όχι,μάλλον κοιμήθηκα πολύ βαθειά και δεν άκουσα το κουδούνι!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠΙΛ !!
πως κοιμηθηκες εχθες ??
Ηρθα στα ονειρα σου ??![]()
ευτυχώς έρχεσαι ΣΚ οπότε θα έρθεις live!!!



και εμφανισθηκε το τριτο προσωπο ο δασκαλος

να ησουν και εσυ στο παιχνιδι !!
