Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (1 μέλη και 19 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.969
Like
37.214
Πόντοι
5.956
Σε μονο κρεβατι με παρεα ειναι το καλυτερο. Δεν μπορει να ξεφυγει.
ιδίως αν το κρεβάτι είναι κολλημένο στον τοίχο!
νομίζω όμως ότι μάλλον εμείς θα θέλουμε να ξεφύγουμε στο τελος μπας και επιβιωσουμε,οχι ο κοριτσαρος!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.904
Like
160.051
IMG-47dfe57b1d2b461963f39e4a715642ee-V.jpg
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.904
Like
160.051
Ποτέ μην θεωρείς έναν άνθρωπο δεδομένο........:grin:
Να κρατας κάθε άνθρωπο που σε αγαπάει κοντά σου .....:kiss-mark:
Γιατί κάποια στιγμή θα ξυπνήσεις και θα διαπιστώσεις πως έχασες τα
ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ .....:rose:
Την ώρα που εσυ εψαχνες για απλές......ΠΕΤΡΕΣ
:springsmile:


ΚΑΛΗΜΕΡΑ :hi:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Ποτέ μην θεωρείς έναν άνθρωπο δεδομένο........:grin:
Να κρατας κάθε άνθρωπο που σε αγαπάει κοντά σου .....:kiss-mark:
Γιατί κάποια στιγμή θα ξυπνήσεις και θα διαπιστώσεις πως έχασες τα
ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ .....:rose:
Την ώρα που εσυ εψαχνες για απλές......ΠΕΤΡΕΣ
:springsmile:


ΚΑΛΗΜΕΡΑ :hi:
Καλημερα ομορφο κοριτσακι.

Οπως λεει και το τραγουδι

Τα διαμαντια ειναι παντοτινα

Ετσι και οι πραγματικες αγαπες.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.904
Like
160.051
Καλημερα ομορφο κοριτσακι.

Οπως λεει και το τραγουδι

Τα διαμαντια ειναι παντοτινα

Ετσι και οι πραγματικες αγαπες.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ αγορι !!

Πρωινος πρωινος και εσυ βλεπω τα καλα παιδια ξυπνανε πρωι για να απολαμβανουν τον πρωινο αερα !!

Ομορφη μερα να εχουμε με αισιοδοξια και χαμογελα !!

:kiss-mark::smitten::kiss-mark::smitten:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
ΚΑΛΗΜΕΡΑ αγορι !!

Πρωινος πρωινος και εσυ βλεπω τα καλα παιδια ξυπνανε πρωι για να απολαμβανουν τον πρωινο αερα !!

Ομορφη μερα να εχουμε με αισιοδοξια και χαμογελα !!

:kiss-mark::smitten::kiss-mark::smitten:
Ο πρωινος αερας ειναι ο καλυτερος.

Οπως και οι πρωινες αγκαλιτσες.
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.969
Like
37.214
Πόντοι
5.956
Ποτέ μην θεωρείς έναν άνθρωπο δεδομένο........:grin:
Να κρατας κάθε άνθρωπο που σε αγαπάει κοντά σου .....:kiss-mark:
Γιατί κάποια στιγμή θα ξυπνήσεις και θα διαπιστώσεις πως έχασες τα
ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ .....:rose:
Την ώρα που εσυ εψαχνες για απλές......ΠΕΤΡΕΣ
:springsmile:


ΚΑΛΗΜΕΡΑ :hi:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ Ελενα ΜΟΥ!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom