Εγώ εδώ είμαι...
Ετοιμάζω βιογραφικό , να σου στειλω για το συνέδριο
Εγώ εδώ είμαι...
Εγώ εδώ είμαι...
Ετοιμάζω βιογραφικό , να σου στειλω για το συνέδριο


Πότε θα πάμε οι δυο μας σε μπαράκι να σε κυκλοφορήσω και να χορέψουμε μαζί?
Αξιόπιστα......χαχαχαχ
ε ναι αυτο ηρθε για μηνει μονιμα χαχαχαΑξιόπιστα......χαχαχαχ
Και ο Λουμίδης ήρθε για να μείνει!!ε ναι αυτο ηρθε για μηνει μονιμα χαχαχα

αξιόπιστο είναι μόνο το σκέτο!Και ο Λουμίδης ήρθε για να μείνει!!
Ας πιω το απογευματινό μου αξιόπιστο καφεδάκι μου ......![]()
Κάποιος κύριος μου είπε κάποτε οτι ο καφες πίνετε μονο σκέτος !!αξιόπιστο είναι μόνο το σκέτο!

Μπαααααα εσυ τα καφεδακια με τις φιλες σου τα πινεις!!!!....Πινω και εγω καφεδες πολλους για να σου κανω παρεα !!!
Καλημέρα μικρή....Μη αφήσεις ποτέ τις αναμνήσεις να είναι καλύτερες από τα ονειρά σου !
Καλημερα
Καλημέρα γλυκέ μου !!Καλημέρα μικρή....
νουνα νηστικο αρκουδι δεν χορευειΠότε θα πάμε οι δυο μας σε μπαράκι να σε κυκλοφορήσω και να χορέψουμε μαζί?
ποτε θα παμε για το μασερατι 

Χαίρομαι πολύ γι αυτό!!Καλημέρα γλυκέ μου !!
(Το μικρη μου εφτιαξε την διαθεση πρωι πρωι ).......![]()