Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (2 μέλη και 16 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,6%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 594 20,9%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.836

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.860
Like
159.591

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Ακόμα δεν έχεις κάνει τη Διαθήκη σου???:think:
Έχασες και την τελευταία ευκαιρία να σε παντρευτώ........:2funny:
τελικα ο θεος ειναι μεγαλος με βοηθησε για αλλη μια φορα να γλυτωσω τις κακοτοπιες
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.860
Like
159.591
ρε πουστη μου μπελα που βαλαμε στο κεφαλι μας :undecided-old: μιλαω για το πανω κεφαλι :wink: για το κατω μακαρι να ειχαμε πολλους τετοιους μπελαδες :buck2:
Θα Διαβάζετε κάθε πρωί τα ποιητάκια μου θα καμαρώνετε για τις υπέροχες φωτό που ανεβάζω τα λουλουδάκια μου και αν είσαστε καλά παιδιά που και που θα ανεβάζω και καμιά γυμνή φωτό.....:2funny:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Θα Διαβάζετε κάθε πρωί τα ποιητάκια μου θα καμαρώνετε για τις υπέροχες φωτό που ανεβάζω τα λουλουδάκια μου και αν είσαστε καλά παιδιά που και που θα ανεβάζω και καμιά γυμνή φωτό.....:2funny:
γυμνηηηηηηηηη ..... ντροπη νουνα τι νομιζεις σε πορνοφορουμ βρισκεσαι
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.860
Like
159.591
γυμνηηηηηηηηη ..... ντροπη νουνα τι νομιζεις σε πορνοφορουμ βρισκεσαι
Συγνώμη Έχεις απόλυτο δίκιο μπερδεύτηκα.......
Και χθες να φανταστείς Ένας κύριος και τι μου είπε στο Viber??
Ότι κάνω ραντεβού μόνο για τα χρήματα??
Και του λέω ποιος τις λέει αυτές τις κακοήθειες???
:2funny:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Συγνώμη Έχεις απόλυτο δίκιο μπερδεύτηκα.......
Και χθες να φανταστείς Ένας κύριος και τι μου είπε στο Viber??
Ότι κάνω ραντεβού μόνο για τα χρήματα??
Και του λέω ποιος τις λέει αυτές τις κακοήθειες???
:2funny:
οχι πες του για την δοξα :zfuck::grin: υστερα λενε γιατι η αθηνα ειναι τοσο κατασπρη πολη :P γιατι ολη την ημερα καποιοι ασχολουνται σοβαρα με την αναπλαση αυτης τις πολης :jerking::jerking:
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.955
Like
37.098
Πόντοι
5.956
Συγνώμη Έχεις απόλυτο δίκιο μπερδεύτηκα.......
Και χθες να φανταστείς Ένας κύριος και τι μου είπε στο Viber??
Ότι κάνω ραντεβού μόνο για τα χρήματα??
Και του λέω ποιος τις λέει αυτές τις κακοήθειες???
:2funny:
καλά, κύριο δεν τον λες,τον sylock τι τον έχει?
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.860
Like
159.591
οχι πες του για την δοξα :zfuck::grin: υστερα λενε γιατι η αθηνα ειναι τοσο κατασπρη πολη :P γιατι ολη την ημερα καποιοι ασχολουνται σοβαρα με την αναπλαση αυτης τις πολης :jerking::jerking:
Και να φανταστείς Δεν τον μπλόκαρα αμέσως τον άφησα λίγα λεπτά για να γελάσω....χα χα χα χα
 

daddycool

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Μαΐ 2022
Μηνύματα
780
Κριτικές
20
Like
2.566
Πόντοι
1.196
Συγνώμη Έχεις απόλυτο δίκιο μπερδεύτηκα.......
Και χθες να φανταστείς Ένας κύριος και τι μου είπε στο Viber??
Ότι κάνω ραντεβού μόνο για τα χρήματα??
Και του λέω ποιος τις λέει αυτές τις κακοήθειες???
:2funny:
Πες του δεχομαι και ακίνητα...
 

apollon444

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Νοε 2019
Μηνύματα
2.174
Like
5.431
Πόντοι
1.056
Συγνώμη Έχεις απόλυτο δίκιο μπερδεύτηκα.......
Και χθες να φανταστείς Ένας κύριος και τι μου είπε στο Viber??
Ότι κάνω ραντεβού μόνο για τα χρήματα??
Και του λέω ποιος τις λέει αυτές τις κακοήθειες???
:2funny:
Καλη μερα ομορφια μου !!! , για πες τι εγινε με τον σεισμο στα μερη σου , ολα καλα ???? !!!!!!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.860
Like
159.591
Καλη μερα ομορφια μου !!! , για πες τι εγινε με τον σεισμο στα μερη σου , ολα καλα ???? !!!!!!
Καλημέρα καρδούλα μου Εγώ ήμουνα στην Αθήνα να φανταστείς δεν κατάλαβα το σεισμό άλλα καποια παιδιά με ενημέρωσαν το πρωί αλλά στα μέρη μου που μίλησα με τους δικούς μου Όλα καλά Ευτυχώς......
Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που μου έστειλαν στο Viber και ανησύχησαν για μένα για τον σεισμό.....
( όσοι έχουνε μείνει και δεν τις έχω μπλοκάρει ακόμα......χα χα χα χα )
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom