Νέα

Elena Sunrise

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα a!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 350K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
ελενα η φωτο που εχει στο προφιλ του ο φακιρης ΔΕΝ ΑΠΟΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ........ο φακιρης ειναι ωραιο παλληκαρι :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.844
Πόντοι
38.529
ελενα η φωτο που εχει στο προφιλ του ο φακιρης ΔΕΝ ΑΠΟΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ........ο φακιρης ειναι ωραιο παλληκαρι :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Πες τις κιολας της κουκλας,οτι σε ειχα ρωτησει με πμ για αυτην,σαν ειδικος που εισαι...
Επιβεβαιωσε το!!!!
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
Πες τις κιολας της κουκλας,οτι σε ειχα ρωτησει με πμ για αυτην,σαν ειδικος που εισαι...
Επιβεβαιωσε το!!!!
ασφαλως....η ερωτηση που μου εκανες ηταν η εξης...μαλακα ειναι εξαιρετικο μωρο γνωριζεις κατι;;;;;;;;;;;;
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.844
Πόντοι
38.529
Νεκρικη σιγη...
Παλι πελατη εχει...κατά τα αλλα τρια ραντεβού τη μερα κανει!!!!

:S :S :S :S :S :S :S :S :S
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.844
Πόντοι
38.529
Σταματαω εδώ..
Και πολλα ειπα,καποια κακως...
Αυτοι που πηγαν καταλαβαν αν περιγραφω σωστα  η όχι το χωρο..
Επαναλαμβάνω ότι εμφανησιακα είναι ΤΟΠ μουναρος,για να μην νομιζει
ότι τη πολεμαω για καποιο λογο..
 

sunrise

Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2012
Μηνύματα
138
Like
0
Πόντοι
1
με πληροφορήσανε τι κανεντε κάποιοι εδω μέσα με τα πμ και με κοροϊδεύετε, ευχαριστώ πολύ
να στε καλά
γεια σας!
:(
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.844
Πόντοι
38.529
Εγω απλα εγραψα δυο κουβέντες και εσυ μου επιτεθηκες...
Όλα καλα...
Φιλακια...
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
15 σεπτεμβριου που θα ερθεις παλι....και θα εισαι αρκετο καιρο κερναω καφε.... ;) ;) ;) ;) ;) ;)να τα πουμε απο κοντα ;) ;)
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.844
Πόντοι
38.529

VAZO34

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2011
Μηνύματα
1.315
Κριτικές
31
Like
102
Πόντοι
26
Σταματαω εδώ..
Και πολλα ειπα,καποια κακως...
Αυτοι που πηγαν καταλαβαν αν περιγραφω σωστα  η όχι το χωρο..
Επαναλαμβάνω ότι εμφανησιακα είναι ΤΟΠ μουναρος,για να μην νομιζει
ότι τη πολεμαω για καποιο λογο..
καλά έκανες και τα είπες....ίσως έτσι σωθεί κάποιος άλλος...
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.983
Κριτικές
2
Like
437
Πόντοι
36
ουτε η εφορια δεν το ψαχνει τοσο πολυ...οποιος γουσταρει ας παει...ας ειναι ολη μερα φουλ..και ας κανει καλα την δουλεια της αυτο μετραει
εσυ ρε γιατι μιλας χωρις να ξερεις προμοταρα :grin: :grin:
μεγαλη μαχη απο τα παλια, μονο ο μεγαλος hoty ελειπε να γινει της καριολας.. και την εχασα γμτ :headbang: :headbang:
 

gt13

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2009
Μηνύματα
559
Κριτικές
9
Like
671
Πόντοι
86
εσυ ρε γιατι μιλας χωρις να ξερεις προμοταρα :grin: :grin:
μεγαλη μαχη απο τα παλια, μονο ο μεγαλος hoty ελειπε να γινει της καριολας.. και την εχασα γμτ :headbang: :headbang:
πολυ κραξιμο ρε συ...αφου ειπαμε οτι ειναι φολα...οποιος θελει να φαει το κεφαλι του ας παει..... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.983
Κριτικές
2
Like
437
Πόντοι
36
εχω καλες πληροφοριες....αλλα σεπτεμβριο θα παω να βαρεσω το κεφαλι .... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
για αυτο σε παω... γεννημενος καταδρομεας εισαι δικε μου :grin: :grin:
την κανω μην χανεσαι θα τα πουμε ξερεις ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom