Εντάξει τότε! Στα πλαίσια του παιχνιδιού επιτρέπετε και λίγο ξύλοΠαιζουμε![]()
![]()
![]()

Εντάξει τότε! Στα πλαίσια του παιχνιδιού επιτρέπετε και λίγο ξύλοΠαιζουμε![]()
![]()
![]()

Ανησυχώ, γιατί ισως στα πμ σου ζητάνε πέγκιγκ.Πειραχτηρι![]()
Δεν σε λεω ... Ειναι επτασφραγιστο μυστικο αυτοΑνησυχώ, γιατί ισως στα πμ σου ζητάνε πέγκιγκ.
Θέλω διαφάνεια όπως στην πολιτική ζωή της ελλάδας
Καπου στην μεση ... ;)A, τέτχοιο.


Καλη ξεκουραση καλε μου φιλε και ειρηνικες γιορτες να εχεις εσυ και τα αγαπημενα σου προσωπαΜπαροκάκι, ωραίο κομμάτι θυμήθηκες αλλά για λάθος λόγους...
Άντε, σου βάζω και ένα από τα νιάτα μου...![]()
Καλό βράδυ και στην ωραία μας Ελένη! Υπάγω, με αργά...![]()
:-* :-*Καλη ξεκουραση καλε μου φιλε και ειρηνικες γιορτες να εχεις εσυ και τα αγαπημενα σου προσωπα:-* :-*
Ευχαριστω για το ασμα :-* :-* :-*
:-*

Μπαροκάκι, ωραίο κομμάτι θυμήθηκες αλλά για λάθος λόγους...
Άντε, σου βάζω και ένα από τα νιάτα μου...![]()
Καλό βράδυ και στην ωραία μας Ελένη! Υπάγω, με αργά...![]()
Σου αρέσει να μας βασανίζεις...Και κατι για να σπασει η μονοτονια η βραδυνια![]()
Όταν σου χακάρουμε το πμ και το πάμε για εκτύπωση, τότε θα δεις τι σημαίνει μπεστ σέλερ.Δεν σε λεω ... Ειναι επτασφραγιστο μυστικο αυτο![]()
![]()
Και κατι για να σπασει η μονοτονια η βραδυνια![]()

Όταν σου χακάρουμε το πμ και το πάμε για εκτύπωση, τότε θα δεις τι σημαίνει μπεστ σέλερ.

Οτι μπορεί ο καθένας σπαει... Καλα να περνάει ειναι το θεμα ;)με αυτές τις φώτο δεν θα σπάσει η μονοτονία ...
Μάλλον τα κοντέρ θα σπάσουν ..![]()
Οτι μπορεί ο καθένας σπαει... Καλα να περνάει ειναι το θεμα ;)
Εξαιρούνται τα κεφαλια αλλων![]()

Τσου τσου τσου.Σου αρέσει να μας βασανίζεις...
