Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Kανεις δεν ειναι τελειοςεγω ειμαι παναθηναϊκός ;)![]()
![]()
Kανεις δεν ειναι τελειοςεγω ειμαι παναθηναϊκός ;)![]()
![]()
γιδοβοσκός είσαι με τρυφίλια θα ασχολείσαι....εγω ειμαι παναθηναϊκός ;)![]()
![]()

το ξερωKανεις δεν ειναι τελειος![]()
![]()
με αυτον θα μου πεις τελικα τι θα γινει

Μην ανησυχεις ... καθε βραδυ του ριχνω λιγο παραθειο στο γαλα ;) ;)το ξερω με αυτον θα μου πεις τελικα τι θα γινει![]()
![]()
ανον εσυ εισαιγιδοβοσκός είσαι με τρυφίλια θα ασχολείσαι....![]()
![]()
![]()
τι κανεις βρε ψυχη μ αναγνώρισες...ανον εσυ εισαι![]()
![]()
![]()
![]()
τι κανεις βρε ψυχη
![]()
![]()

ολοκληρη την οικογενεια χωραφα να του στειλης δεν καταλαβαινη τιποταΜην ανησυχεις ... καθε βραδυ του ριχνω λιγο παραθειο στο γαλα ;) ;)

καλοτάξιδο το καινούριο σου όχημα...ολοκληρη την οικογενεια χωραφα να του στειλης δεν καταλαβαινη τιποτα![]()
![]()
φιλε πολυ καλο δεν χαλαει και ντιζελ τελευταιο μοντελο να εισαι καλα
μονο τα τελη κυκλοφοριας δεν πληρωσες

τριφυλλι μπόλικο να το ταΐζεις...φιλε πολυ καλο δεν χαλαει και ντιζελ τελευταιο μοντελο να εισαι καλαμονο τα τελη κυκλοφοριας δεν πληρωσες
![]()
![]()
![]()
![]()

Καποτε στην αρχη αυτης της ιστοριας .. Τοτε που ξεκινησα αυτο το νημα ενας φιλος απο εδω (δικαιως) με ειχε πει οτι δεν θα αντεξει ... << Κι αλλες το προσπαθησαν αλλα δεν πετυχε >> .. ειχε πει !!
Τελικα πετυχε και συνεχιζεται. Και θα γινει και ποιο πλουσιο στο εγγυς μελλον
δεν νομιζω να ειναι κατε(ΠΣ)υγμένα ;)...
... Και ΠΣΑΡΑΚΙΑ.

...δεν νομιζω να ειναι κατε(ΠΣ)υγμένα ;)![]()
![]()
![]()

Eιμαι ωμοφαγα , οχι vegan εδω και μηνες. Ναι παω
Ναι...ωμοφαγια!Μπα κανει καλη διατροφη ... Δεν ψοφαει ;) ;)
Eιμαι ωμοφαγα , οχι vegan εδω και μηνες. Ναι παω
και γω το μουνάκι ωμό το τρωω! Είναι το πιο γλυκό φρούτο νομιζω! Και υπάρχει όλες τις εποχές!