TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
χρονια πολλά ελενιτσα να τα εκατοστισεις και του χρόνου ;)Επισης γιαβρι μου:-*
τα ποσά πιάνεις?χρονια πολλά ελενιτσα να τα εκατοστισεις και του χρόνου ;)Επισης γιαβρι μου:-*
τα ποσά πιάνεις?Καλημερα !! Ευχαριστω Τασοχρονια πολλά ελενιτσα να τα εκατοστισεις και του χρόνου ;)τα ποσά πιάνεις?

) ... 15 Απριλη ρωτα με α μαλιστο οποτε δεν τα πιανεις ;)Καλημερα !! Ευχαριστω Τασο![]()
Δεν εχω γενεθλια ακομα (γιορτη εχουμε σημερα) ... 15 Απριλη ρωτα με
![]()

Ο καθεις εξ ημων στο φυλο του ..τα εχει μεγαλα !!α μαλιστο οποτε δεν τα πιανεις ;)15 απριλιου στο ιδιο ζωδιο ειμαστε
απλως πρεπει να μετρηθουμε ποιος τα εχει πιο μεγαλα ;)
![]()
ευτυχώς δεν έχεις γενέθλια τον μάιο...α μαλιστο οποτε δεν τα πιανεις ;)15 απριλιου στο ιδιο ζωδιο ειμαστε
απλως πρεπει να μετρηθουμε ποιος τα εχει πιο μεγαλα ;)
![]()

μα ο νου σου στο πονηρο κατευθειανΟ καθεις εξ ημων στο φυλο του ..τα εχει μεγαλα !!![]()
![]()
εγω για κερατα μιλαω βρε καλως τον τον φιλτατο φιλο παραγωγο ;) τον μαιο ξερεις ποιοι γιορταζουν εεεε οι γαροιευτυχώς δεν έχεις γενέθλια τον μάιο...![]()
![]()
![]()

βρε καλως τον τον φιλτατο φιλο παραγωγο ;) τον μαιο ξερεις ποιοι γιορταζουν εεεε οι γαροι![]()
![]()
![]()
Τοτε να με ρωτησεις . Τωρα ειναι γρουσουζια να σε πωμα ο νου σου στο πονηρο κατευθειανεγω για κερατα μιλαω
![]()
και εν πασει περιπτωση τα ποσα πιανεις θα μας πης ;)![]()
Που σε εσυ βρε ... Εχεις βγαλει τα γαιδουρια για βοσκηευτυχώς δεν έχεις γενέθλια τον μάιο...![]()
![]()
![]()
τοτε καλα κρασια :- μπορει να εχει ψοφησει ρε :-Τοτε να με ρωτησεις . Τωρα ειναι γρουσουζια να σε πω![]()
τα γ@μημεν@ δεν μ ακουνε ...Που σε εσυ βρε ... Εχεις βγαλει τα γαιδουρια για βοσκη
Καλησπερουδια :-*

Μπα κανει καλη διατροφη ... Δεν ψοφαει ;) ;)τοτε καλα κρασια :- μπορει να εχει ψοφησει ρε :-
τι ράτσα είναι αυτό ρε...?τοτε καλα κρασια :- μπορει να εχει ψοφησει ρε :-
Εφαρμοσε τους λιγο bdsmτα γ@μημεν@ δεν μ ακουνε ...![]()
![]()
![]()
να συνελθουν 
παντως καλύτερο απο το δικο σου το προχθεσινό ;)τι ράτσα είναι αυτό ρε...?![]()
![]()
![]()


το εκπαίδευσες η έτοιμο το πήρες...?παντως καλύτερο απο το δικο σου το προχθεσινό ;)καπνιζει και πουρο
![]()
![]()