barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.518
- Like
- 29.451
- Πόντοι
- 5.506
....ΤΟ κοινο σου στο νημα παντως,εχω καταλαβει οτι το ενδιαφερει το ακινητο στη λιμνη κωλο ...![]()
Και οπαδοι της Κωλο-Κωλο

....ΤΟ κοινο σου στο νημα παντως,εχω καταλαβει οτι το ενδιαφερει το ακινητο στη λιμνη κωλο ...![]()

δες το βίντεο και θα καταλάβεις...[move][size=60pt]Κώλο Χατζή θα δούμε;;;;[/size][/move]
εγω μονο εσενα θελωΝαι. Αλλα θα υπαρξει προγαμιαιο συμβολαιο αποποιησης δικαιωματων στην περιουσια μου, πριν ττην τελεση του μυστηριου![]()
![]()
![]()
Σε παντρευει η μανα σου μαρη;
Έχω απαντήσει στο σχετικό ερώτημα στην κριτική μου, κύριε!
Η Έλενα δεν είναι χυδαία. Είναι ανήθικη! Όπου ήθος ορίζεται εννοιολογικά από Θεοκρατικές αντιλήψεις.
Η Έλενα δεν είναι δίκαιη. Είναι άδικη! Όπου το δίκαιο ορίζεται από την κρατούσα συντηρητική άρχουσα τάξη ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων.
Η Έλενα δεν είναι το κορίτσι που θα ήθελε κάθε μητέρα για τον γιο της. Η Έλενα είναι ό,τι μισεί η μέση Ελληνική οικογένεια και ό,τι ποθεί ο ταξιδευτής της ζωής, που δεν δεσμεύεται από συμβατικότητες και εμμονές, που απορρέουν από την μιζέρια της καθημερινότητας.

Έχω απαντήσει στο σχετικό ερώτημα στην κριτική μου, κύριε!
Η Έλενα δεν είναι χυδαία. Είναι ανήθικη! Όπου ήθος ορίζεται εννοιολογικά από Θεοκρατικές αντιλήψεις.
Η Έλενα δεν είναι δίκαιη. Είναι άδικη! Όπου το δίκαιο ορίζεται από την κρατούσα συντηρητική άρχουσα τάξη ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων.
Η Έλενα δεν είναι το κορίτσι που θα ήθελε κάθε μητέρα για τον γιο της. Η Έλενα είναι ό,τι μισεί η μέση Ελληνική οικογένεια και ό,τι ποθεί ο ταξιδευτής της ζωής, που δεν δεσμεύεται από συμβατικότητες και εμμονές, που απορρέουν από την μιζέρια της καθημερινότητας.
Kαλημερα σε ολη την ομορφη παρεα![]()
![]()

Οποσδηποτε !! Δεν το συζηταμε .... Ολοι οι καλοι χωρανεΚαλημερα ...στις 3 παντα χωραει ενας τεταρτος ....![]()
![]()
![]()
Kαλημερα σε ολη την ομορφη παρεα![]()
![]()


Να παει καλα η μερα βρεΔώσε πόνο Ελενάκι... Δεν φτάνει που σε περιμένουμε τόσους μήνες, μας σκανδαλίζεις κιόλας πρωΐ πρωΐ![]()
![]()


Αμε !! Εννοειται..........![]()
........ καλημέρα σας κυρία μου.... μόνο νά βλέπω γίνεται ??![]()
:-*Πολυ ευχαριστως .. ;)Καλημέρα Ελενα! Έχω ακούσει τα καλύτερα για σένα απο τους συναγωνιστές. Σύντομα Θα σε πάρω τηλέφωνο να συναντηθούμε. Φιλιά μωρό μου!
![]()
:-*Να παει καλα η μερα βρε
Καλημερα![]()

..........![]()
........ καλημέρα σας κυρία μου.... μόνο νά βλέπω γίνεται ??![]()
Ευχαριστώ και να έχεις μια όμορφη μέρα πολλά φιλιάΠολυ ευχαριστως .. ;)
Καλημερα:-*
