athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.527
- Like
- 118.649
- Πόντοι
- 16.631

Ναι ειμαι λιγο ανωμαλο σαν κοριτσι και εγωρε την ανωμαλη!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Θα μας αρρωστησει μαν![]()
![]()

Γιατι βρε τι εχουν τα πλακομουνια ?? ... Μια χαρα τα βρισκωγουσταρει πλακομουνια η κυρια τυπε...![]()

Καπου αναμεσα να ειμασταν και εμειςγουσταρει πλακομουνια η κυρια τυπε...![]()

Δεν νομιζω οσο καιρο απεχω απο τα ραντεβου να εξαφανιστηκα εντελως ... Τα εχουμε πει αρκετα απο εδω οσο λειπω
Οπως ειχε πει δε ενας φιλος εδω παλια << Αν εχω να πω κατι ΣΗΜΑΣΙΑΣ το λεω . Αλλοιως σωπαινω..>>
Καλησπερα και καλη εβδομαδα![]()
![]()
Και που να δειτε , με πια θα προβω σε <<ανωμαλιες>>![]()
Γιατι βρε τι εχουν τα πλακομουνια ?? ... Μια χαρα τα βρισκω![]()

αν ηταν συντομα και στα κρεβατια μας ακομα καλυτεραΘα εχετε συντομα στις οθονες σας![]()
![]()
Γιατι βρε τι εχουν τα πλακομουνια ?? ... Μια χαρα τα βρισκω![]()

Ουτε καν δεν εχω διαθεση παρεξηγησης μαζι σου netsome ... Μια χαρα τα λεμε μεχρι τωρα ;)τα γραφομενα μας ειναι το προσωπο μας στο ιντερνετ, οι γκριματσες μας, οι μουτζες με χερια και ποδια, τα χαμογελα και τα facepalm μας , ολα μαζι και αλλα τοσα.
η απαντηση σου αφηνει υπονοιες εκνευριΖμου.
δεν νομιζω να υπηρξε πραγματι λογος.
μπορει ναναι η ...αντιβιωση!
μην μπλεξουμε απο το τιποτα.
αλλιως στη "ΝΗΣΟ" σεριβιρουνε λιαστο χταποδακι με ...μπολικο ξυδι.
ΑΑΑ αααααα!

Πολλα θα παιξουν ;) ;)ετσι..δωσε ψαλιδια στον λαο...![]()
![]()
![]()
καμια σφηνα στον κωλο θα παιξει?![]()
Ουτε καν δεν εχω διαθεση παρεξηγησης μαζι σου netsome ... Μια χαρα τα λεμε μεχρι τωρα ;)
Οτι εγραψα το εγραψα με καλη διαθεση και με πολλους αποδεκτες
ΥΓ : Eννοειται δεν θα μπλεξουμε![]()
![]()
Εκτος κι αν μπλεξουμε τα μπουτια μαςημουν σιγουρος...!
ΚαλησπεραΕίσαι απίστευτο μωρό.
Καλως ηρθες στην παρεα μας !!