kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 35.766
- Κριτικές
- 1
- Like
- 47.408
- Πόντοι
- 6.256
Στο Τολέδο ηταν και ο el greco?
Στο Τολέδο ηταν και ο el greco?
Τολεδο .
Εχεις βυζαρες για ισπανικα
Δεν έχετε συναντηθεί μπάροκ?Mπα, πλάκα την κόβω Τάκη. :S :S :S
Οχι !! Δεν του καθομαι γιατι ειναι <<προστυγχος>>Δεν έχετε συναντηθεί μπάροκ?
Oχι δεν μ αρεσουν τα παραμυθια !! >Δεν μου έχεις απαντήσει αν σου αρέσουν τα παραμύθια. Θα σου πω μια ιστορία που μοιάζει με παραμύθι.
Η συνέχεια σε pm & στην Οχιά

Νομίζω ότι έχετε τα ίδια γούστα σε γυναικεία εσώρουχα,Οχι !! Δεν του καθομαι γιατι ειναι <<προστυγχος>>![]()
![]()
Δεν έχετε συναντηθεί μπάροκ?
Νομίζω ότι έχετε τα ίδια γούστα σε γυναικεία εσώρουχα,

Καλά λες , δεν το ειχα προσέξει.Το δικό μου είναι αντρικό...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
από τη Γρανάδα!Σιγά μην πάει και Καστελόριζοεργαλειο ελεναρα καμια βολτα απο χανια θα παιξει οταν επανελθεις;;;;![]()
Μπορείς να κάνεις δώρο στον εαυτό σου ένα σεξ τριπ στην αθήνα,ααααααααχου εισαι και χιουμοριστας...δικαιωματα στην μουν εεε στην ομορφια της ελενας εχει και η επαρχια φιλε μ..ασε που για να ερθει παει να πει οτι την συμφερει να ερθει!!