loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
θα το ριξεις στο φαι..............................![]()

ε καλα...γενικα πολλα υσχιουν...Ρε παιδί μου μην το παίρνεις προσωπικά, δες το γενικά. Ισχύει...
α!ξανααναστηθηκε το θρεντ ελλεηνιδες...

παιδια βαριεμαι!!!!!!!!!!!!δεν μπορω τοσες μερες σπιτιι!!!!!!!ποτε δε καθομουν μεσα κ μου κακοφαινεται!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
????