Νέα

Εκ του μηδενός..ΨΠΣ ♫♫

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα AssFiller
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 194K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποια τεχνική χρησιμοποιεί ο Βρασιδας για την πρόβλεψη των σεισμών;

  • Την τεχνική της καράφλας κόντρα στον άνεμο.

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Διαβάζει τον καφέ.

    Ψήφοι: 1 9,1%
  • Διαβάζει την παλάμη του

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Χρησιμοποιεί πρόγραμμα πρόβλεψης Lotto

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Το πουλί του είναι ανήσυχο 2 λεπτά πριν τον σεισμό

    Ψήφοι: 1 9,1%
  • Η τεχνική των πορδών..4 απανωτές=σεισμός

    Ψήφοι: 5 45,5%
  • Διαβάζει το ''Τραβέλια με προσόντα''

    Ψήφοι: 3 27,3%
  • Μαδάει τη μαργαρίτα

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μαδάει μουνότριχες..

    Ψήφοι: 1 9,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    11

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
θα το ριξεις στο φαι.............................. :crazy:
:tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Ρε παιδί μου μην το παίρνεις προσωπικά, δες το γενικά. Ισχύει...
ε καλα...γενικα πολλα υσχιουν...

α!ξανααναστηθηκε το θρεντ ελλεηνιδες...  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

παιδια βαριεμαι!!!!!!!!!!!!δεν μπορω τοσες μερες σπιτιι!!!!!!!ποτε δε καθομουν μεσα κ μου κακοφαινεται!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
19
Πόντοι
166
παιδια βαριεμαι!!!!!!!!!!!!δεν μπορω τοσες μερες σπιτιι!!!!!!!ποτε δε καθομουν μεσα κ μου κακοφαινεται!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Πήγαινε παιδί μου μια βόλτα! Κάθεσαι και πλέκεις πέπλο σαν τη γκόμενα του Οδυσσέα;  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Αν ισχυει λεει.....
Μην μου αρχισεται τις διαφωνιες και ειναι αργα για να βριζω... :grin:
Ναι, γιατί έχεις ωράρια εσύ!! Ρε, παντός καιρού και πάσας ώρας είσαιαιαιαιαι
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
παιδια βαριεμαι!!!!!!!!!!!!δεν μπορω τοσες μερες σπιτιι!!!!!!!ποτε δε καθομουν μεσα κ μου κακοφαινεται!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(

θες να παμε για  :coffee:  ????
να σε βγαλω να σε κυκλοφορησω στα ξεφρενα τα μερη... :grin:
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
Πήγαινε παιδί μου μια βόλτα! Κάθεσαι και πλέκεις πέπλο σαν τη γκόμενα του Οδυσσέα;  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


σε καμια ωρα που θα ερθει...αν κ βαριεμαι αλλα θα βγω!!!

Αν ισχυει λεει.....
Μην μου αρχισεται τις διαφωνιες και ειναι αργα για να βριζω... :grin:
διαφωνω!!!!!!

θες να παμε για  :coffee:  ????
να σε βγαλω να σε κυκλοφορησω στα ξεφρενα τα μερη... :grin:
που;;;πες αντεχω!!!!!
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
γαμω τις παραθεσεις εκανα παλι!!!!!!!
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
19
Πόντοι
166
θες να παμε για  :coffee:  ????
να σε βγαλω να σε κυκλοφορησω στα ξεφρενα τα μερη... :grin:
Ααααχαχαααα, ξέρεις κι εσύ προχωρημένα μπαράκια;;;;  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ρε Λουκρητία, στάνταρ επίτηδες το κάνεις αυτό με τις παραθέσεις, δδε γίνεται!!
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
Μήπως είδε κανείς το κυλοτάκι μου; :-
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Δικο σου ητανε και το πεταξα????????
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Σου πηρα 3  επειδη πεταξα το αλλο κατα λαθοs
 

Συνημμένα

  • gp645911-00p01v01.jpg
    gp645911-00p01v01.jpg
    14,6 KB · Εμφανίσεις: 35

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
Να ρωτησω κατι ασχετο που το εχω απορια καιρο τωρα...
Το ΨΠΣ που λεει στο τιτλο τι σημαινει? :think:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom