Νέα

Ειρήνη Στεριανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mihla
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Mikelantzelo

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2018
Μηνύματα
627
Like
185
Πόντοι
6
Ο τρουμπακης ο εντουρο και ο χελ ραισερ που είναι????????
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Ειναι για πουτσο διχως αύριο τωρα.. Αλλα πιστεω σε λιγα χρονια η φατσα της θα τραβελεψει
 

Hard4Bimbos

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2020
Μηνύματα
420
Like
58
Πόντοι
1
Ειναι για πουτσο διχως αύριο τωρα.. Αλλα πιστεω σε λιγα χρονια η φατσα της θα τραβελεψει

Δεν καταλαβαίνω με τίποτα αυτή την νοοτροπία ότι μόνο οι "γλυκούλες" με "αγγελικό" πρόσωπο, είναι όμορφες... :S

Θέλετε να μου πείτε δεν είναι αυτή κουκλαρα, επειδή έχει πιο άγριο πρόσωπο?
Ρε πάτε καλά?  :headbang:
 

Συνημμένα

  • 2298067912412748397_1413822760.jpg
    2298067912412748397_1413822760.jpg
    527,7 KB · Εμφανίσεις: 700

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.438
Πόντοι
2.786
O ορισμός του CG είναι. Γεννήθηκε γι' αυτό! Θα έβγαζε πολλάαααααααααααααααα λεφτά αν το έκανε κανονικά (όχι ότι δεν το κάνει, αλλά με λίγους κι εκλεκτούς). Ας ήταν εδώ μέσα να την πιάναμε στα χεράκια μας όλοι εδώ οι τρελοκαβλωμένοι και θα έχτιζε 3 σπίτια μέσα σε 6 μήνες!!!!
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Πολύ Όμορφη Κοπέλα αλλά αυτό που βλέπουμε το Κατάφερε το Έφτιαξε γιατί έχει και ένα βίντεο Παλιά που ο σύντροφός της της Άνοιξε 100 σαμπάνιες σε ένα μπιτσομπαρο στη Μύκονο στο Σταρ δεν είναι η ίδια κοπέλα και έκανε και παράπονα για κάτι και οι δύο δε θυμάμαι Σταρ Τσανελ!!!!!!!!!!!!!!!
για 5 λεπτα πραγματικα πιστεψα οτι επαθα εγκεφαλικο....μετα αντιληφθηκα οτι εχουμε να κανουμε με ενα λογοτεχνικο διαμαντι και ηρεμησα...
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
για 5 λεπτα πραγματικα πιστεψα οτι επαθα εγκεφαλικο....μετα αντιληφθηκα οτι εχουμε να κανουμε με ενα λογοτεχνικο διαμαντι και ηρεμησα...

Να υποθεσω οτι το φορτε σου στο σχολειο ηταν στην εκθεση; :grin: :grin:

μπορεί να είναι τριτοξάδερφος του αντιπροέδρου του Εδεσσαϊκού... :grin:

:grin: :2funny:
 

Hard4Bimbos

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2020
Μηνύματα
420
Like
58
Πόντοι
1
O ορισμός του CG είναι. Γεννήθηκε γι' αυτό! Θα έβγαζε πολλάαααααααααααααααα λεφτά αν το έκανε κανονικά (όχι ότι δεν το κάνει, αλλά με λίγους κι εκλεκτούς). Ας ήταν εδώ μέσα να την πιάναμε στα χεράκια μας όλοι εδώ οι τρελοκαβλωμένοι και θα έχτιζε 3 σπίτια μέσα σε 6 μήνες!!!!

:idiot:

Κλασσικές βλακιες περί βυζιτας και κλάψα επειδή την θεωρεί μην προσεγγισημη... Πες κια τίποτα νέο αδερφέ
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
O ορισμός του CG είναι. Γεννήθηκε γι' αυτό! Θα έβγαζε πολλάαααααααααααααααα λεφτά αν το έκανε κανονικά (όχι ότι δεν το κάνει, αλλά με λίγους κι εκλεκτούς). Ας ήταν εδώ μέσα να την πιάναμε στα χεράκια μας όλοι εδώ οι τρελοκαβλωμένοι και θα έχτιζε 3 σπίτια μέσα σε 6 μήνες!!!!

Άσε,την πρόλαβε και αυτήν ο Christos Savvidis. :S
 

Mikelantzelo

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2018
Μηνύματα
627
Like
185
Πόντοι
6
Στεργιανου είναι ρε παιδιά όχι Στεριανου.............
Ειρήνη έλα να μου το πνίξεις το Καλύτερο Μουνι στην Ελλάδα Αυτή τη Στιγμή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειρηνα Καβλαααααα!!!!!!!!!!!!
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.516
Κριτικές
11
Like
11.995
Πόντοι
4.546
φατε ματια ψαρια!!!
 

Συνημμένα

  • 95382001_919117441935852_1739455157432738113_n.jpg
    95382001_919117441935852_1739455157432738113_n.jpg
    131,3 KB · Εμφανίσεις: 381

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.095
Κριτικές
40
Like
13.663
Πόντοι
3.946
Θα έχει επικρατήσει να το γράφει Στεργιανού αν και το ορθό είναι Στεριανός-Στεριανού από τη στεριά
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
για 5 λεπτα πραγματικα πιστεψα οτι επαθα εγκεφαλικο....μετα αντιληφθηκα οτι εχουμε να κανουμε με ενα λογοτεχνικο διαμαντι και ηρεμησα...

πρέπει να ναι ο ίδιος με αυτόν που έγραφε για τους σκελετούς που έχεις στην υπογραφή σου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom