anonymous87
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 158
- Like
- 143
- Πόντοι
- 1
Του επαγγέλματος ειναι και αυτή;
σε κατι πισινες εφοπλιστωνΠου θα κάνει πιάτσα φέτος?
Κάνει, δνε κάνει στα αρχιδια μας... Έτσι και αλλιώς μόνο την βλέπουμε αδέρφια... Οπότε ποίος χεστηκε
Σωστός!
Κι όπως έλεγε και η συγχωρεμένη η γιαγιά μου, η κυρά Ελένη "από πίτα που δεν τρως τι σε νοιάζει αν καίγεται"!!!
Στην νεα πλατεια Ομονοιας προσφορα του βλαχοδημαρχου!Που θα κάνει πιάτσα φέτος?
ποιος θελει γυμνη φωτο της ειρηνουλας???
Πατας απαντηση και κατω κατω εχει προσθετες επιλογες..πατας κλικ στο + και σου βγαζει επισυναψη αρχειου.αυτο προσπαθω αδερφε αλλα ειμαι τοσο noobas που δεν ξερω πως ανεβαζεις..... αυτο ψαχνω