Νέα

Είναι χαμένα λεφτά τα κωλόμπαρα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Xartinos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 300
  • Εμφανίσεις 65K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Readytogo22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.757
Like
3.149
Πόντοι
456
Ανάλογα.
Άμα θες απλά παρέα και να αγγίξεις κάνα μπουτάκι η να πεις σε κάποιον τις σκέψεις σου whatever τότε όχι δεν είναι , ίσα ίσα μπορεί να ηερεμήσεις καλύτερα απο το να πας σε ψυχολόγο.
Άμα θες να βρεις σεξ τότε είσαι πανίβλακας να πας σε κωλόμπαρο εκτός και αν είσαι 100 τα 100 σίγουορος ότι κάποια γαμιέται.
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
1.335
Κριτικές
1
Like
2.624
Πόντοι
456
Επειδή είμαι τελείως άσχετος από κωλόμπαρα, γιατί μια ζωή πηγαίνω μόνο σε strip και call girls, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι το κερασματάδικο; Δηλαδή έρχεται, κάθεται μια γυναίκα δίπλα σου την κερνάς κάνα-δυο ποτά και τι μ' αυτό; Έτσι είναι για να περνάει το βράδυ με κουβέντα;
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
2
Like
20.189
Πόντοι
3.556
Επειδή είμαι τελείως άσχετος από κωλόμπαρα, γιατί μια ζωή πηγαίνω μόνο σε strip και call girls, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι το κερασματάδικο; Δηλαδή έρχεται, κάθεται μια γυναίκα δίπλα σου την κερνάς κάνα-δυο ποτά και τι μ' αυτό; Έτσι είναι για να περνάει το βράδυ με κουβέντα;
Η μοναξιά και η αγαμία είναι δηλητήρια τύπε.
 

sotos71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.903
Like
3.054
Πόντοι
456
Επειδή είμαι τελείως άσχετος από κωλόμπαρα, γιατί μια ζωή πηγαίνω μόνο σε strip και call girls, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι το κερασματάδικο; Δηλαδή έρχεται, κάθεται μια γυναίκα δίπλα σου την κερνάς κάνα-δυο ποτά και τι μ' αυτό; Έτσι είναι για να περνάει το βράδυ με κουβέντα;
Το ζήτημα είναι να βγάλεις κέρδος από αυτό.
Και το κέρδος είναι η ανύψωση ηθικού. Συνήθως πάνε άνθρωποι που είναι πολύ καιρό μόνοι και έχει επηρεάσει την ψυχολογία τους.
Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
 
Εγγρ.
12 Απρ 2024
Μηνύματα
57
Like
251
Πόντοι
20
Όπως προείπε και ένας φίλος αν θέλεις να πιάσει κωλαράκι, μπουτάκι κ να πεις ότι σε απασχολεί απο το σπίτι, την δουλειά με ενα συμπονετικό χάδι τότε ναι αξίζει το κωλόμπαρο!!!
Τώρα αν θες να γαμήσεις εκτός του ότι θα ακούσεις κάτι 150αρια (τουλαχιστον εδώ επαρχεία) και 100ρια για μια πίπα φίλε είσαι αξιος της μοίρας κ τόσο απελπισμένος!!!
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Όπως προείπε και ένας φίλος αν θέλεις να πιάσει κωλαράκι, μπουτάκι κ να πεις ότι σε απασχολεί απο το σπίτι, την δουλειά με ενα συμπονετικό χάδι τότε ναι αξίζει το κωλόμπαρο!!!
Τώρα αν θες να γαμήσεις εκτός του ότι θα ακούσεις κάτι 150αρια (τουλαχιστον εδώ επαρχεία) και 100ρια για μια πίπα φίλε είσαι αξιος της μοίρας κ τόσο απελπισμένος!!!
Ετσι ακριβως
 

jorjoXXX

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2024
Μηνύματα
48
Like
65
Πόντοι
0
Χαμένος χρόνος και χρήμα άσε που μπορεί να μπλέξεις αν πιείς και ενοχλείς και είσαι μόνος,σε τέτοια μέρη πας μόνο με παρέα για χαβαλε τέλος.
 

petheropliktos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2017
Μηνύματα
426
Like
1.218
Πόντοι
201
Χαμένα λεφτά ήταν όσα έδωσα σαν μλκας όταν πιτσιρικάς ακολουθούσα την καγκουροπαρέα μου (ελλείψει καλύτερης) σε βλαμμένα ελληνάδικα με ψωνάρες πελάτισσες και νομίζαμε πως θα ρίξουμε κάποια ακούγοντας Οικονομόπουλο, Φουρέιρα και μαλακίες, στριμωγμένοι στο όρθιο ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους κονταροφόρους που χαλβαδιάζαμε τις ίδιες ψωλίτσες και -ακόμα χειρότερα, αφού δεν είχαμε ποτέ καμία ελπίδα μαζί τους- τις μπαργουμάνες ή τις χορεύτριες. Μέσα στον πανικό και τον βομβαρδισμό εικόνων, γυρνούσες σπίτι και είχες μόνο κάτι αποσπασματικές εικόνες από βυζιά και κώλους που κοίταξες φευγαλέα για να μην σε πουν λιγούρη, και το μόνο που είχες ακουμπήσει ήταν ο ώμος των διπλανών κονταροφόρων.

Τα ίδια ένσημα αν είχα κολλήσει σε κωλόμπαρα, χωρίς ακρότητες, καλύτερα θα'χα περάσει. Και στο μεσοδιάστημα θα είχαμε την ησυχία να πούμε και δέκα κουβέντες με τους φίλους μου.

Πλέον, που σταμάτησαν και αυτές οι έξοδοι και κυνηγάω τους φίλους με το ντουφέκι για σοβαρή βραδινή έξοδο (δηλαδή όχι απλά καμιά ταβέρνα), μόνος φυσικά δεν μπορείς να πας σε κανονικό μπαρ ούτε να χαλβαδιάσεις γκόμενα, οπότε πας ή σε σπορ καφέ να κάνεις ότι βλέπεις ματς αν έχει, ή σε κωλόμπαρο. Τι άλλο; Το καζίνο θα ήταν μια λύση αν δεν κινδύνευες να κολλήσεις.

Αλλιώς βραδινό ψάρεμα ή περπάτημα σαν τους τρελούς.
 

Γιαννιος420

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2024
Μηνύματα
975
Like
4.225
Πόντοι
456
το "κωλομπαρο" ειναι πεταμενα λεφτα οταν το παιζεις μπρουκλης κ νομιζεις οτι σε μια νυχτα θα γαμησεις ολες τις κονσομασιον που θα γνωρισεις!
τα κωλομπαρα κ το καθε νυχτομαγαζο ειναι μλκ οταν κολλας κ τρως ολα σου τα λεφτα σε μλκ κ τη 2η βδομαδα του μηνα ψαχνεις δανεικα!
γενικα ομως ειναι μια εμπειρια που θεωρω καθε αντρας πρεπει να ζησει εστω για λιγο σε καποια φαση της ζωης του ασχετα απο τον κυκλο του κ τη παστα του
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.909
Πόντοι
3.556
Δεν ξέρω από κωλόμπαρα, αλλά για πεταμένα λεφτά μου ακούγεται η φάση.

Τέσπα. Τα λεφτά δε χάνονται ποτέ. Απλά τα έχει στο τέλος κάποιος άλλος.:2funny:
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Παιδιά οι φανατικοί του σπορ σχεδόν ποτέ δεν κλάψαμε λεφτά που δώσαμε εκεί... ΠΟΤΕ όμως, ακόμα και τις βραδιές που τελικά δε γαμήσαμε
Δε θα μπορουσε να ειπωθει καλυτερα
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
7.069
Κριτικές
3
Like
4.891
Πόντοι
506
Καλα, ΒΛΑΚΕΣ ειστε, ρε? Αφου υπαρχουν κωλομπαρα που με 2 ποτά κ 80-100 ευρω γαμας ανετα. Εχει νημα εδω
 

Ξένος

Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2025
Μηνύματα
22
Like
140
Πόντοι
0
Η ερώτηση αν τα κωλόμπαρα είναι «χαμένα λεφτά» κρύβει μέσα της μια φιλοσοφική αντίφαση, καθώς εξαρτάται από το πώς αντιλαμβανόμαστε την έννοια της αξίας και της απόλαυσης. Αν το χρήμα το βλέπουμε απλώς ως μέσο για την ικανοποίηση των επιθυμιών μας, τότε η δαπάνη σε έναν τέτοιο χώρο δεν είναι παρά μια επένδυση στη στιγμιαία απόλαυση – μια απόλαυση που, αν μη τι άλλο, προσφέρει μια αίσθηση ζωντάνιας, μια χαλάρωση, ίσως και μια διαφυγή από την καθημερινότητα. Αν, από την άλλη, το χρήμα θεωρείται εργαλείο για την αυτοβελτίωση και την πνευματική ανάπτυξη, τότε μπορεί κανείς να το δει ως σπατάλη, σαν κάτι που δεν προσφέρει τίποτα βαθύτερο από την ικανοποίηση των πιο επιφανειακών επιθυμιών.

Όμως, η πραγματικότητα είναι ότι το χρήμα, όσο κι αν προσπαθούμε να του αποδώσουμε μια «μεγαλόπρεπη» αξία, παραμένει απλώς ένα μέσο. Και αν αυτό το μέσο μας επιτρέπει να απολαύσουμε το παρόν, να ζήσουμε μια έντονη στιγμή, τότε ποιος είναι εκείνος που θα το αμφισβητήσει; Τα χρήματα πάντα βρίσκουν τρόπο να φεύγουν από τις τσέπες μας· το μόνο που μένει είναι αν η στιγμή που μας χαρίζουν αξίζει την «απώλεια».

Εν τέλει, η αξία που αποδίδουμε σε μια τέτοια δαπάνη είναι καθαρά προσωπική. Για κάποιους, τα χρήματα που ξοδεύονται σε έναν τέτοιο χώρο μπορεί να φαίνονται χαμένα. Για άλλους, όμως, η απόλαυση της στιγμής είναι κάτι που δεν μπορεί να αντικατασταθεί με καμία πνευματική ανύψωση. Ίσως, λοιπόν, το «χαμένο» να είναι μια έννοια πολύ σχετική – αυτό που για κάποιον είναι απλώς σπατάλη, για άλλον μπορεί να είναι μια μοναδική, αν και παροδική, εμπειρία ζωής.
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.280
Like
2.678
Πόντοι
456
Έχω περάσει καλά στα κωλόμπαρα. Αλήθεια υπάρχουν ακόμα; Εδώ επαρχία πολύ λίγα ελάχιστα έχουν μείνει. Δεν είναι όπως παλιά που είχε κάθε γειτονιά σχεδόν και κάθε κωλοχώρι.
Επί της ουσίας, δεν.ήταν πεταμένα λεφτά, αν και σε μισή ώρα έφευγαν 20ευρα 50ευρα
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.400
Κριτικές
144
Like
11.799
Πόντοι
25.186
Τις φάσεις και τις στιγμές που έχω ζήσει στα κωλομπαρα δεν θα τις ζήσω πουθενά αλλού....
Άρα μακάρι να μπορούσα να γυρνούσα τον χρόνο πίσω για να τις ζήσω δεύτερη φορά!!!
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Τις φάσεις και τις στιγμές που έχω ζήσει στα κωλομπαρα δεν θα τις ζήσω πουθενά αλλού....
Άρα μακάρι να μπορούσα να γυρνούσα τον χρόνο πίσω για να τις ζήσω δεύτερη φορά!!!
Ακριβώς!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom