Τι θα έπρεπε να σεβαστούμε;!!!!Γιατί είναι εκεί αυτές;ήρθαν βόλτα να πιουν τα ποτά τους και τους πιάσαμε τη κουβέντα;αφού με το που θα κάτσεις αυτές έρχονται.Νταξει είπαμε να ακούμε μαλακίες.Αν είναι να πάμε και να την έχουμε παίξει νωρίτερα ποιος ο λόγος τότε να πάμε;για σοβαρή κουβέντα;αν έχω πετάξει την καύλα από πάνω μου.Αν θες να περάσεις καλά σε κωλομπαρο, πρώτα απ' όλα πρέπει να πας Αφού έχεις ολοκληρώσει πριν. Μας το λένε κ οι ίδιες οι εργάτριες " όλοι μπαίνετε με το κάτω κεφάλι κ δεν μας σεβοσαστε ".
Εκτός αν είσαι πολύ κουλ τύπος κάποιας ηλικίας, κ δε σ ενδιαφέρει τίποτα κ για κανένα λόγο στη ζωή σου κ έχεις πάρει τη σάρα και τη μαρα, οπότε τι να σου πει το κάθε πιπινι που Θα ρθει να σου τριφτει.
Για χαβαλέ μόνο χωρίς προσδοκίες κ ότι βγει....
Το καλύτερο απ όλα είναι ότι πηδιουνται όλες, απλά ορισμένες θέλουν και το χρόνο τους, το παίζουν πριγκίπισσες και δεν θέλουν να ξεπεφτουν απ την πρώτη φορά για 2-3 ποτά. Αυτό είναι κ Νόμος !
Εύγε, περαστικά....
Κ καλά να περνάμε
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).