μιλαμε με μαρινα απο το σκυλογαμησι δεν μπορουσα να παρω ττα ποδια μου και η τυπισα δεν ενιωε τιποτα ,βαραγα ασταματητα και αυτη αντεχε ,ξυλιες στον κωλο παλι αντεχεΕχω παρει Μαρινα+Κατια μαζι. 1.5 ωρα ηδονης και καυλας. Ερωτευτηκα την Κατια , σκυλογαμησα την Μαρινα. Ξερει κανεις αν θα επιστρεψουν???
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Duo Marina ❤❤ ❤ Katia
- Μέλος που άνοιξε το νήμα marina28
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 417K
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
jibijidis
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2020
- Μηνύματα
- 60
- Like
- 72
- Πόντοι
- 0
Άντε να επιστρέψει το κορμί... Λογικά δεν θα γίνει αυτό με το viber, γιατί μπορεί να έχει ακυρωθεί και το νούμερο της με τόσο καιρό αχρησιμοποίητο!Λογικά αν ξανά γυρίσει η μαρίνα θα έρθει ειδοποίηση στο viber ότι είναι ξανά ενεργή όπως γινόταν καθε φορά που ερχόταν Ελλάδα
Έτσι έπαθα με το νούμερο της φίλης της, της Αντελίνας που κάνανε και ντούο... Εκείνη δεν είχε viber και ξαφνικά μετά από καιρό που την είχα συναντήσει και είχε σταματήσει πλέον να έρχεται, μου ήρθε ειδοποίηση στο viber ότι έκανε join στην εφαρμογή.. Κοιτάω να δω και βλέπω φωτογραφία έναν Ασιάτη, μάλλον από Πακιστάν. Ακυρώθηκε μάλλον το νούμερο και το πήρε πακιστανός ή το κληρονόμησε με κάποιον τρόπο...
Makis99
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 433
- Κριτικές
- 14
- Like
- 1.762
- Πόντοι
- 3.990
Καλα μη το λες..Το κακό είναι ότι δεν μας ενημερώνει όποιος έχει ακόμα επαφή με την Μαρίνα..
Γιατί λογικά με κάποιους πάρα πολύ καλούς πελάτες θα μιλάει.
Τροβαδούρος
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 12.028
- Κριτικές
- 4
- Like
- 16.685
- Πόντοι
- 3.936
Πόσο ναυάγια...λες και δεν υπάρχουν άλλες πουτανες.
protaris2018
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Σεπ 2018
- Μηνύματα
- 371
- Κριτικές
- 36
- Like
- 2.782
- Πόντοι
- 2.471
Ολο κ κάποιος γράφει εδω ανασταίνει το νήμα κ τσιμπαω κ μπαίνω όλο ελπίδα
desperado21
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 711
- Κριτικές
- 31
- Like
- 1.832
- Πόντοι
- 2.357
Κανε κι ενα translate γιατι στα ελληνικα δεν. Μαυρη πετρα εριξε πισω της.Μαρινάκι έλα Ελλάδα, θα γίνει πόλεμος στην Ουκρανία.
Τα γραφεία έχουν γεμίσει με Ρωσίδες της KGB που μας παίρνουν τα λεφτά και τα στέλνουν πίσω για να χρηματοδοτήσουν τον στρατό τους.
Υπουργός
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 3.634
- Κριτικές
- 41
- Like
- 2.121
- Πόντοι
- 8.235
Ξερει κανεις τιποτα ή θα παμε στην πρεσβεια να ρωτησουμε; Ή εστω να καταταγουμε στον Ουκρανικο στρατο να πολεμησουμε υπερ πιστεως και πατριδας!!!!
υγ: τι κωλαρα αρρωστη ειχε αυτη η Μαρινα .... ακομα εχω τη γευση της στο στομα μου!!!!
υγ: τι κωλαρα αρρωστη ειχε αυτη η Μαρινα .... ακομα εχω τη γευση της στο στομα μου!!!!
Τροβαδούρος
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 12.028
- Κριτικές
- 4
- Like
- 16.685
- Πόντοι
- 3.936
Αν σε ψήνει έχω την διεύθυνση της στο Χάρκοβο.Ξερει κανεις τιποτα ή θα παμε στην πρεσβεια να ρωτησουμε; Ή εστω να καταταγουμε στον Ουκρανικο στρατο να πολεμησουμε υπερ πιστεως και πατριδας!!!!
υγ: τι κωλαρα αρρωστη ειχε αυτη η Μαρινα .... ακομα εχω τη γευση της στο στομα μου!!!!
Πες ταΠόσο ναυάγια...λες και δεν υπάρχουν άλλες πουτανες.
Υπουργός
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 3.634
- Κριτικές
- 41
- Like
- 2.121
- Πόντοι
- 8.235
Το Μαρινακι οτι και να λεμε ειναι κορυφη. Τα γαμησα που εχω κανει μαζι της στο Λακομπα ηταν υπερπαραγωγες ..... οι εργαζομενοι απο τη Ναυτιλιακη που υπαρχει απεναντι ειχαν κολλησει τις μουρες τους στα παραθυρα και τον παιζανε ολοι μαζι 
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο