Νέα

Duo Marina ❤❤ ❤ Katia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

BASKO

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2013
Μηνύματα
585
Κριτικές
5
Like
211
Πόντοι
6
Εχω παρει Μαρινα+Κατια μαζι. 1.5 ωρα ηδονης και καυλας. Ερωτευτηκα την Κατια , σκυλογαμησα την Μαρινα. Ξερει κανεις αν θα επιστρεψουν???
μιλαμε με μαρινα απο το σκυλογαμησι δεν μπορουσα να παρω ττα ποδια μου και η τυπισα δεν ενιωε τιποτα ,βαραγα ασταματητα και αυτη αντεχε ,ξυλιες στον κωλο παλι αντεχε
 

ale_mao

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2019
Μηνύματα
8
Like
8
Πόντοι
0
Λογικά αν ξανά γυρίσει η μαρίνα θα έρθει ειδοποίηση στο viber ότι είναι ξανά ενεργή όπως γινόταν καθε φορά που ερχόταν Ελλάδα
 

jibijidis

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2020
Μηνύματα
60
Like
72
Πόντοι
0
Λογικά αν ξανά γυρίσει η μαρίνα θα έρθει ειδοποίηση στο viber ότι είναι ξανά ενεργή όπως γινόταν καθε φορά που ερχόταν Ελλάδα
Άντε να επιστρέψει το κορμί... Λογικά δεν θα γίνει αυτό με το viber, γιατί μπορεί να έχει ακυρωθεί και το νούμερο της με τόσο καιρό αχρησιμοποίητο!
Έτσι έπαθα με το νούμερο της φίλης της, της Αντελίνας που κάνανε και ντούο... Εκείνη δεν είχε viber και ξαφνικά μετά από καιρό που την είχα συναντήσει και είχε σταματήσει πλέον να έρχεται, μου ήρθε ειδοποίηση στο viber ότι έκανε join στην εφαρμογή.. Κοιτάω να δω και βλέπω φωτογραφία έναν Ασιάτη, μάλλον από Πακιστάν. Ακυρώθηκε μάλλον το νούμερο και το πήρε πακιστανός ή το κληρονόμησε με κάποιον τρόπο...
 

Ioannis A

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιαν 2016
Μηνύματα
21
Κριτικές
3
Like
104
Πόντοι
0
Υπάρχει κανένα άλλο duo αφού δεν έρχεται πια η Μαρίνα ?
 

vres1

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2010
Μηνύματα
191
Κριτικές
1
Like
132
Πόντοι
1
Για την Κατια υπάρχει κάποιο νέο?
 

mounila

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2018
Μηνύματα
16
Like
47
Πόντοι
0
Συγνώμη που ανασταίνω το νήμα, αλλά και τα 2 μουνιά έπαιζαν μπακότερμα με μεικτή κόσμου και δεν έτρωγαν γκολ ούτε για πλάκα. Η δε Κάτια , στη 2η ξεψάρωτη επίσκεψη ήταν μοναδική. Δυστυχως δεν βλεπω να τις ξανα-βλέπουμε/χύνουμε
 

Antidote

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Αυγ 2017
Μηνύματα
4.305
Κριτικές
43
Like
28.556
Πόντοι
15.296
Το κακό είναι ότι δεν μας ενημερώνει όποιος έχει ακόμα επαφή με την Μαρίνα..
Γιατί λογικά με κάποιους πάρα πολύ καλούς πελάτες θα μιλάει.
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936
Πόσο ναυάγια...λες και δεν υπάρχουν άλλες πουτανες.
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Παιδιά εχουμε κανα νεο θα ξαναέρθουν?
 

mounila

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2018
Μηνύματα
16
Like
47
Πόντοι
0
Βλέπω πρώτο πρώτο το thread και έπαθα ταραχή, σκέφτηκα απο μέσα μου, άνοιξε το viber το κοντό βρωμοπούτανο με την κωλάρα....
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
Μαρινάκι έλα Ελλάδα, θα γίνει πόλεμος στην Ουκρανία.
Τα γραφεία έχουν γεμίσει με Ρωσίδες της KGB που μας παίρνουν τα λεφτά και τα στέλνουν πίσω για να χρηματοδοτήσουν τον στρατό τους.
 

protaris2018

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Σεπ 2018
Μηνύματα
371
Κριτικές
36
Like
2.782
Πόντοι
2.471
Ολο κ κάποιος γράφει εδω ανασταίνει το νήμα κ τσιμπαω κ μπαίνω όλο ελπίδα
 

desperado21

Σπουδαίος
Εγγρ.
27 Αυγ 2010
Μηνύματα
711
Κριτικές
31
Like
1.832
Πόντοι
2.357
Μαρινάκι έλα Ελλάδα, θα γίνει πόλεμος στην Ουκρανία.
Τα γραφεία έχουν γεμίσει με Ρωσίδες της KGB που μας παίρνουν τα λεφτά και τα στέλνουν πίσω για να χρηματοδοτήσουν τον στρατό τους.
Κανε κι ενα translate γιατι στα ελληνικα δεν. Μαυρη πετρα εριξε πισω της.
 

gymaster

Μέγας
Εγγρ.
17 Νοε 2016
Μηνύματα
3.947
Κριτικές
23
Like
12.032
Πόντοι
4.696
ατιμε covid μας πηρε τα καλυτερα κοριτσια!!
 

Υπουργός

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Σεπ 2006
Μηνύματα
3.634
Κριτικές
41
Like
2.121
Πόντοι
8.235
Ξερει κανεις τιποτα ή θα παμε στην πρεσβεια να ρωτησουμε; Ή εστω να καταταγουμε στον Ουκρανικο στρατο να πολεμησουμε υπερ πιστεως και πατριδας!!!!

υγ: τι κωλαρα αρρωστη ειχε αυτη η Μαρινα .... ακομα εχω τη γευση της στο στομα μου!!!!
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936
Ξερει κανεις τιποτα ή θα παμε στην πρεσβεια να ρωτησουμε; Ή εστω να καταταγουμε στον Ουκρανικο στρατο να πολεμησουμε υπερ πιστεως και πατριδας!!!!

υγ: τι κωλαρα αρρωστη ειχε αυτη η Μαρινα .... ακομα εχω τη γευση της στο στομα μου!!!!
Αν σε ψήνει έχω την διεύθυνση της στο Χάρκοβο.
 

Υπουργός

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Σεπ 2006
Μηνύματα
3.634
Κριτικές
41
Like
2.121
Πόντοι
8.235
Το Μαρινακι οτι και να λεμε ειναι κορυφη. Τα γαμησα που εχω κανει μαζι της στο Λακομπα ηταν υπερπαραγωγες ..... οι εργαζομενοι απο τη Ναυτιλιακη που υπαρχει απεναντι ειχαν κολλησει τις μουρες τους στα παραθυρα και τον παιζανε ολοι μαζι :grin:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom