Νέα

Δωρεαν OFFICE για Android

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα axaxouxas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 30
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Καλησπερα σε ολους.

Ψαχνω για μια σουιτα οφις με ελληνικο μενου, δωρεαν, για αντροιντ....

Οποιος εχει κατι υποψιν, ας πει να ψαξω.



Ευχαριστω
 

Master_Of_Sin

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2010
Μηνύματα
1.153
Κριτικές
3
Like
551
Πόντοι
96
Καλησπερα σε ολους.

Ψαχνω για μια σουιτα οφις με ελληνικο μενου, δωρεαν, για αντροιντ....

Οποιος εχει κατι υποψιν, ας πει να ψαξω.



Ευχαριστω
να πληρωσεις να παρεις ρε κιμπαρη...
μαθαμε ολοι στο τζαμπα...
 

Kaloeros

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.615
Κριτικές
213
Like
5.466
Πόντοι
12.105
Φίλε μου όλες οι δωρεάν εκδόσεις Office έχουν περιορισμένες δυνατότητες, αλλά πρακτικά επαρκείς για τις δυνατότητες του android που είναι περιορισμένες. Βάλε μια free και για viewing είσαι εντάξει. Ελληνική έκδοση δεν γνωρίζω να έχει βγει.

Αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάποια αξία να χρησιμοποιήσει κάποιος εφαρμογή office σε android (κινητό ή tab). To Office είναι σύνθετη εφαρμογή και είναι εξαιρετικά δύσχρηστη σε περιβάλλον οθόνης αφής. Χωρίς ποντίκι και πληκτρολόγιο δεν παίζει office φίλε μου. Είναι σαν να πας οικογενειακές διακοπές με ένα smart, απλά δεν γίνεται.
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.024
Like
800
Πόντοι
96
Τα πιο διασημα ειναι το documents to go και το office suite!
Οι απλες δωρεαν εκδοσεις ειναι απλα viewers νομιζω ενω αν θες να επεξεργαστεις και κειμενο θα πρεπει να παρεις τις full εκδοσεις τις οποιες τις αγοραζεις ή της κατεβαζεις παρανομα και σε πιανουν οι μπατσοι και σε ΓΑΜΑΝΕ!
Διαλεγεις και παιρνεισ καυλιαρη!
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
160
Πόντοι
7.985

anonuser

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.175
Κριτικές
4
Like
4.554
Πόντοι
456
το Olive office Premium για viewng και editing  και κανεις new projects συμβατο με ms word, excel  και powerpoint
 

techbum

Νέο Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2012
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
o anonuser εχει δικιο αυτο εχω και εγω και ειναι συμβατο και με λινουξ εγαρμογες
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
πληρώνει κανένα 700αρι ευρώ για να προπαραγγείλει το ipad2-3, άλλα τόσα για το iphone.
ψάχνει για δωρεάν λογισμικό.
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
Καλησπερα σε ολους.

Ψαχνω για μια σουιτα οφις με ελληνικο μενου, δωρεαν, για αντροιντ....

Οποιος εχει κατι υποψιν, ας πει να ψαξω.



Ευχαριστω
libre office συντομα θα βγει εφαρμογη για αντροιντ
 

techbum

Νέο Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2012
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
ναι ισχυει αλλα μεχρι τοτε εχουμε το οφις της ελιας
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.767
Πόντοι
1.206
Καλησπερα σε ολους.

Ψαχνω για μια σουιτα οφις με ελληνικο μενου, δωρεαν, για αντροιντ....

Οποιος εχει κατι υποψιν, ας πει να ψαξω.



Ευχαριστω
εσυ δεν εισαι αυτος που εγραφε οτι το αντροιντ ειναι μια μαλακια και μιση και να παρουμε ολοι iphone? :2funny:
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
Τα πιο διασημα ειναι το documents to go και το office suite!
Οι απλες δωρεαν εκδοσεις ειναι απλα viewers νομιζω ενω αν θες να επεξεργαστεις και κειμενο θα πρεπει να παρεις τις full εκδοσεις τις οποιες τις αγοραζεις ή της κατεβαζεις παρανομα και σε πιανουν οι μπατσοι και σε ΓΑΜΑΝΕ!
Διαλεγεις και παιρνεισ καυλιαρη!

τι εννοείς για τους μπάτσους;
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
α καλά....
 
OP
OP
axaxouxas

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Φίλε μου όλες οι δωρεάν εκδόσεις Office έχουν περιορισμένες δυνατότητες, αλλά πρακτικά επαρκείς για τις δυνατότητες του android που είναι περιορισμένες. Βάλε μια free και για viewing είσαι εντάξει. Ελληνική έκδοση δεν γνωρίζω να έχει βγει.

Αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάποια αξία να χρησιμοποιήσει κάποιος εφαρμογή office σε android (κινητό ή tab). To Office είναι σύνθετη εφαρμογή και είναι εξαιρετικά δύσχρηστη σε περιβάλλον οθόνης αφής. Χωρίς ποντίκι και πληκτρολόγιο δεν παίζει office φίλε μου. Είναι σαν να πας οικογενειακές διακοπές με ένα smart, απλά δεν γίνεται.
Κατεβασα δυο εκδοσεις και τις δοκιμασα ειναι βασανο και ειναι στα αγγλικα.... οντως !!!!!

Ευχαριστω πολυ φιλε...

Μαλλον θα περιμενω για ταμπλετ με τα windows 8......... δεν θα αργησει να βγει εχω ακουσει.

Ευχαριστω και παλι
 
OP
OP
axaxouxas

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
εσυ δεν εισαι αυτος που εγραφε οτι το αντροιντ ειναι μια μαλακια και μιση και να παρουμε ολοι iphone? :2funny:
Και συνεχιζω να το λεω...
Απλα εκατσε φαση μεχρι να παρω το νεο ipad και ειπα να δοκιμασω....
Τεσπα δεν με απασχολει κιολας, ουτε καιγομαι
 
OP
OP
axaxouxas

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας ολους ...

Να εισαστε καλα !!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom